Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Alle sms verwijderern in Nokia 6110

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

• Rodink
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-06-2024
Ik heb een Nokia 6110 en vraag me af hoe ik alle sms berichten in één keer kan verwijderen.
Ik heb de beschrijving doorgenomen, heb de telefoon al tig keer onderzocht maar vindt nergens deze optie. Ik kan enkel smsberichten één voor één verwijderen.
Iemand die weet waar deze optie te vinden is om alles in één keer te verwijderen?

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-11 12:17

mindcre8r

Tradepedia

Rodink schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 10:48:
Ik heb een Nokia 6110 en vraag me af hoe ik alle sms berichten in één keer kan verwijderen.
Ik heb de beschrijving doorgenomen, heb de telefoon al tig keer onderzocht maar vindt nergens deze optie. Ik kan enkel smsberichten één voor één verwijderen.
Iemand die weet waar deze optie te vinden is om alles in één keer te verwijderen?
opties-> markeren> alle markeren aan-> verwijderen

Bears and Bulls

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:02
als het goed is symbian s60 v3

je inbox opnemen -> opties -> markeringen -> alle markeren en dan verwijderen.

@#!%$@%!$%@ iemand was me voor :P

[ Voor 14% gewijzigd door wd200 op 06-11-2007 10:56 ]

• Rodink
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-06-2024
Helemaal top, bedankt!
Gelukt!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Hey Rodink,

Er kan natuurlijk altijd iets fout gaan, maar toch wil ik je graag op de volgende dingen wijzen:

1: Het antwoord was redelijk simpel, zo simpel, dat je het waarschijnlijk met een beetje zelf zoeken toch zelf had kunnen vinden. En aangezien wij hier van user meer verwachten dan normaal, is jouw vraag een beetje te makkelijk.
2: Als je iets aan je vorige post wil editten, kan je het editknopje ( Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif ) rechtsboven elke post vinden.
3: Als je voortaan nog vragen over de 6110 hebt, kan je (nadat je zelf goed hebt gezocht) het beter in het algemene topic posten: Het Nokia 6110 Navigator topic

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Dit topic is gesloten.