Ik heb een gekke vraag misschien. Ik heb nu een Aiwa 1800Watt met super T-Bass minisysteempje in mijn kamer staan (jeweetwel), wat voor zo'n systeempje overigens nog niet eens heel onaardig klinkt, maar soms knaagt het een beetje dat ik toch wel wat beters wil. Dus ik ben een beetje aan het rondkijken hier en daar. Wat mijn Aiwa had, was dat het ook als wekker-radio kon dienen. Nou vrees ik dat ik als ik een nieuwe versterkerset + toebehoren koop, ik het wakker worden met radio ga missen. En een wekker-radio vind ik matig. Dus: zijn er versterkers met tuners die een soort timer hebben? HK? Afstandsbediening is ook wel handig, maar dat hebben de meeste wel geloof ik.
Mijn budget ligt in de paar honderd euro voor een losse versterker (dus niet duizenden, maar ook geen el-cheapo powerbass versterker ofzo).
Ik zat qua speakers te denken aan JBL-CST55 (zien er mooi uit, niet al te duur, maar heb nog niks gehoord), met evt. (nodig?) nog een subwoofer(tje) erbij. (Beetje soortgelijk aan dit topic: Harman Kardon HK3480 of AVR 135 ism JBL CST55 en CSS10)
Daarover is mijn vraag:
Hoe zijn de JBL's? (geluidstechnisch ga ik zelf luisteren, maar als iemand (slechte/goede) ervaringen heeft...)
Zit er veel verschil tussen verschillende subwoofers?
En kort tussendoor: de prijzen die websites geven voor die CTS55 (en ook alle andere speakers) zijn per stuk? Of per 2?
Totaal zou het tot de 1000euro mógen komen (tenzij de speakers per 2 gaan).
Mijn budget ligt in de paar honderd euro voor een losse versterker (dus niet duizenden, maar ook geen el-cheapo powerbass versterker ofzo).
Ik zat qua speakers te denken aan JBL-CST55 (zien er mooi uit, niet al te duur, maar heb nog niks gehoord), met evt. (nodig?) nog een subwoofer(tje) erbij. (Beetje soortgelijk aan dit topic: Harman Kardon HK3480 of AVR 135 ism JBL CST55 en CSS10)
Daarover is mijn vraag:
Hoe zijn de JBL's? (geluidstechnisch ga ik zelf luisteren, maar als iemand (slechte/goede) ervaringen heeft...)
Zit er veel verschil tussen verschillende subwoofers?
En kort tussendoor: de prijzen die websites geven voor die CTS55 (en ook alle andere speakers) zijn per stuk? Of per 2?
Totaal zou het tot de 1000euro mógen komen (tenzij de speakers per 2 gaan).