Audio configuratie check

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008

• Qurius
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-02 15:35
hallo, ik zie hier dat jullie veel van audio apparatuur weten , en aangezien ik na enkel jaren ook wat geld heb bijeengespaard en ik laatst bij een kennis was wil ik weten wat jullie van zijn configuratie vinden want ik vond het geluid werkelijk fantastisch. dit lijkt me de juiste plek om dit te posten.

ik wil dus eigenlijk jullie mening over deze set horen :

vesterker : Primare A20 €1150
boxen : Relco Delphy €2400 (voor 2)
subwoofer : Graaf Akustik €1200

prijs : €4750

ik hoop iets van jullie te horen.

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-02 10:02

mace

Sapere Aude

Ik zou zeggen: ga luisteren.

Het is veel te persoonlijk om te zeggen of jij het mooi vind klinken.

• Qurius
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-02 15:35
ik vond het geweldig !
daarom net.

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:30
Je wilt "onze" mening hebben over andermans set? Het lijkt me dat jijzelf die nog het beste kan geven gezien jij de enige hier bent die deze set gehoord heeft.
Zo werkt audio, je luistert er naar en vormt je mening. Hoe meer je vergelijkt met andere sets hoe beter je beeld wordt. Wat anderen er dan van vinden is niet van belang.

Mijn Home Cinema in aanbouw

• philippevk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-02 10:27
Heb je tijd:

GA VERGELIJKEN zeker voor 4500 plus.

OF, ga niet naar iets anders luisteren en koop dit, en luister vervolgens ook nooit meer naar een andere set. Zo kom je er ook niet achter dat ets wat misschien de helft kost VOOR jou beter klinkt.

Ik bedoel dus gewoon dat het het beste is om te vergelijken.

• Keesk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-12-2025
Tja wat bij een ander geweldig klinkt, kan bij jou een stuk minder klinken. Is heel erg afhankelijk van de ruimte. In een kamer van b.v. 9 meter lang bij 4 meter breed, klinkt alles anders dan in een kamer van 4 bij 3. Daarnaast is er de acoustiek. In een kamer met dikke vloerbedekking, en/of gordijnen klinkt het altijd anders dan in een kamer met alleen laminaat en geverfde of behangen muren. Daarnaast is er het feit, hoe luister je naar muziek ? Ga je voor wat achtergrond "lawaai" dan is zo'n installatie zijn geld niet waard.

Verwijderd

Persoonlijk zou ik de subwoofer laten en met het geld geweldige speakers uitzoeken.
Luister bijvoorbeeld eens naar:
-Audio Physic
-Martin Logan
-Usher (dancer serie)
-Monitor audio

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-02 18:32

voodooless

Sound is no voodoo!

Wat wil je nog meer dan :? Als jij het fantastisch vond, dan is het gewoon jou keuze om dit te kopen of niet. Zo eenvoudig is het gewoon. Orrienteer je wel gewoon op nog andere dingen, want wie weet vind je wel iets wat nog beter klinkt. Daar kunnen we jou niet bij helpen, je zult echt zelf de winkels af moeten om naar de spullen te luisteren.

Succes!

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.