Toon posts:

Windows Media Player object op website

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Voor een intranet radiostation heb ik met veel pijn en moeite een webbased player in elkaar gehangen met behulp van een tutorial elders op internet, de applet ziet er alsvolgt uit:

<OBJECT ID="Player" width="500" height="45" CLASSID="CLSID:6BF52A52-394A-11d3-B153-00C04F79FAA6">
<PARAM name="mute" value="0">
<PARAM name="uiMode" value="mini">
<param name="URL" value>
<param name="rate" value="1">
<param name="balance" value="0">
<param name="currentPosition" value="0">
<param name="defaultFrame" value>
<param name="playCount" value="1">
<param name="autoStart" value="-1">
<param name="currentMarker" value="0">
<param name="invokeURLs" value="-1">
<param name="baseURL" value>
<param name="volume" value="50">
<param name="stretchToFit" value="0">
<param name="windowlessVideo" value="0">
<param name="enabled" value="-1">
<param name="enableContextMenu" value="-1">
<param name="fullScreen" value="0">
<param name="SAMIStyle" value>
<param name="SAMILang" value>
<param name="SAMIFilename" value>
<param name="captioningID" value>
<param name="enableErrorDialogs" value="0">
<param name="_cx" value="12647">
<param name="_cy" value="1191">
<EMBED type="application/x-mplayer2"src="http://streamurl" pluginspage="http://www.microsoft.com/Windows/MediaPlayer/" name="Player" uiMode="full" width="478" height="46">
</EMBED>
</p></OBJECT>

Nu wilde ik voor het geval de stream uitvalt een mp3 laden met een meldtekst dat de stream momenteel niet bereikbaar is. Kan ik in dit stukje script een regel inbouwen die verwijst naar een .mp3 bestand wanneer de stream eruit ligt? En zo ja, iemand enig idee?

Verwijderd

Kan je hem niet laten verwijzen naar een playlist? Dan zet je de gewenste content eerst, en een riedeltje daarna. Als de eerste eruit ligt (gewenste content) dan neemt Windows Media Player automatisch de volgende. De grote radiostations gebruiken dezelfde soort techniek, maar zetten of een playlist vol met mirrors, of hebben een playlist met tig dezelfde URL's, zodat Windows Media Player automatisch opnieuw verbinding probeert te maken als de verbinding wegvalt.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Allereerst; wat doet dit in PRG? Waar hoort mijn topic?

Daarnaast zien we, zoals je zult lezen in onze Quickstart, graag wat je zelf al gezocht/gevonden/geprobeerd hebt en wat er niet werkt(e). Je topic zoals het nu is is niet veel meer dan een Kan iemand even...? en daar doen we hier niet aan. Daarom verzoek ik je vriendelijk je topicstart even uit te breiden met betreffende informatie (en code tags toe te passen).

Dan schop ik je topic even naar WEB ;)

[ Voor 13% gewijzigd door RobIII op 04-11-2007 22:54 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Blaise
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Waar je op wil zoeken is "ASX playlist".

Daarnaast zou ik even opzoeken wat de default waardes zijn van parameters bij windows media player. Bijna alle <param>'s zijn overbodig.