Toon posts:

[XP]PC loopt telkens vast !!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb ong. een week geleden dit topic aangemaakt: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1254765. Hij is nu niet meer traag zoals bij dat topic, dus dat zal wel aan het svchost.exe (automatische updates) hebben gelegen, maar hij loopt wel nog steeds telkens vast. Als je meer informatie wilt raad ik je aan om hieronder te lezen. Voor nog meer informatie zou ik naar het topic boven gaan, omdat ik daar ook uitgebreid op de fouten inga.

Ik irriteer me de laatste tijd kapot aan mijn PC, hij loopt telkens vast! Ik had het van de week geteld: Hij is in één avond 7 keer vast gelopen. Ik weet niet meer wat ik hieraan kan doen en waarom dit gebeurt, maar ik weet wel dat ik het weg wil hebben. Nu heb ik net mijn computer opnieuw geïnstalleerd, in de hoop dat de BSOD (blue screen of dead) niet meer zou komen. Maar nu gebruik ik hem nog geen uur, en hij is alweer 2 keer vastgelopen. Hij loopt alleen vast bij spelletjes, dit zou ik wel graag willen melden. Maar met één GB geheugen mag je toch wel verwachten dat je fatsoenlijk spelletjes van gemiddelde zwaar-heid kan spelen?

De volgende foutmeldingen staan me op het moment bij van de foutmeldingen die ik heb gehad in de BSOD:

0x000000D
0x0000000A

Hierachter kreeg ik verschillende nummers, zoals bijvoorbeeld 0x0000000A9.

Voor meer informatie over het BSOD scherm kijk hier: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/718455//

Ik zou echt niet meer weten wat ik eraan moet doen, ik heb al zó veel geprobeert. Zou iemand me hiermee kunnen helpen? Dat zou ik erg op prijs stellen! Vraag me maar wat je moet weten en ik zal het beantwoorden. Voor het vragen zou je kunnen kijken in het topic bovenaan dit topic, daar staan al wat vragen en antwoorden.

Mijn computers specificaties zijn:

Processor: Athlon 64 3600+ ( 2.2 GHZ )
Moederbord: MSI K8T Neo2-F v2.0
Geheugen: 1 GB ddr 1 geheugen
Videokaart: Nvidia Geforce 6800GT
Harddisk: één van 60 gigabyte.

Alvast bedankt voor de hulp!

Marlon.

EDIT:

Tot slot wil ik nog even melden dat ik een hotfix hiervoor heb gedownload van Microsoft, maar hij is nog niet getest, hij is namelijk nog niet approved. Ik zou een back-up moeten maken alvorens hem uit te proberen. Wat is het beste programma om backups mee te maken volgens jullie? Ik zelf werkte met ntbackup, maar er zijn vast nog veel betere, aangezien ntbackup gewoon een programmatje is dat bij Windows zit, en programmatjes die geinclude zijn bij Windows zijn niet altijd even goed.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2007 13:09 ]

Verwijderd

Topicstarter
KICK!

Ik zoek nog steeds hulp hiermee!!

Het openingsbericht van dit topic is ook verandert, waardoor de situatie nu wat beter verhelderd wordt.

EDIT: Sorry voor de vroege kick, ik had gedacht dat ik dit topic al eerder gepost had. :P

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2007 13:10 ]

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Het was beter om in je oude topic verder te gaan, aangezien je nog steeds last hebt van de BSODs. Ik raad iig aan om je geheugen en harde schijf te controleren. Geheugen kan je testen door Memtest te draaien, welke je kan vinden op www.memtest.org en je harde schijf kan je testen met Windows chkdsk utility (eigenschappen harde schijf > Tools > controleer schijf en met de tool van de fabrikant (aan te raden).

Commandline FTW | Tweakt met mate