Toon posts:

welke AGP videocard voor mijn IMEDIA 2810

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik ben van plan de videokaart van mijn pc up te graden. op dit moment zit er een geintegreerde videokaart in mijn pc en ik zou graag een AGP videokaart erin willen doen. de reden voor AGP, omdat het moederbord van mijn systeem deze technologie ondersteunt. ik zoek een ATI of een Nvidia videokaart of van een ander bekend merk. ik heb al een poging gewaagd, maar kan het niet vinden, welke daarvoor geschikt zijn.
p.s. de reden voor het upgrade, omdat mijn zoon wat zware spellen erop wilt spelen (sim)
ik zou het op prijs stellen, als jullie mij hiermee willen helpen.

mvg,
Muhajer

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Neem **LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen? eens door voor handige tips. Het makkelijkste is te kijken naar je budget, welke kaarten binnen dat budget vallen (zie http://tweakers.net/pricewatch/) en daarvoor een kaart uit te zoeken die het beste aan de eisen voldoet (zie ook de vele benchmarks die erover te vinden zijn).

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:05

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Welkom op GoT!

Zonder specificaties kan men hier vrij weinig om je te helpen.
Nou kan ik wel gaan zoeken op een iMedia 2810, dan kom ik uit bij een Packard Bell met een Sempron 2800+ en inderdaad geïntegreerde video. Nou vermeldt je niet wat voor chipset dat is, maar dan ga ik denken aan een nForce2-IGP of VIA KM400.
Nou kan in beiden een hedendaags AGP kaartje, dus dat maakt al wat minder uit.

Neem dan eens **LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen? door. "Wat-moet-ik-kopen" topics horen hier niet thuis. Maak zelf een selectie en zoek informatie over de kaarten op. Houd in je achterhoofd dat de PC ook al wat ouder is en je niet het onderste uit de zware jongens gaat halen, een goede middensegment kaart kan al zat zijn.
Houd ook rekening met de voeding, aangezien deze mogelijk niet berekend is op het extra vermogen welke een echte 3D kaart nodig heeft. Werp daarvoor ook even een blik in Welke voeding heb ik nodig? Deel 18.

Hier kun je voorlopig zelf uitkomen :)

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Dit topic is gesloten.