[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?
Anders is het misschien het gevalletje wat hier in de FAQ beschreven wordt.
[ Voor 14% gewijzigd door _the_crow_ op 04-11-2007 13:23 ]
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
Kijk dus eerst eens of het met jouw chipset e.d. uberhaupt wel mogelijk is.
Verwijderd
Dat is alleen bij sommige versies van het BIOS en dan nog is handmatig forceren een mogelijkheid. De AUTO-instelling geeft inderdaad 333MHz. Maar de werkelijke beperking zit in de processor en niet zozeer in het moederbord.Verwijderd schreef op zondag 04 november 2007 @ 13:26:
De A8N serie zet de snelheid op 333 als er 4 bankjes bezet zijn. Als je de manual er een bij zoekt dan zal het daar ook wel in moeten staan. Dit is namelijk ook het geval van mij A8N-E.
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
Link naar CPU-Z screendump van CPU en geheugen settings

.
.
Dat dacht ik dus ook, wist alleen dat je de timing terug naar CAS 3 moest zetten wat ik ook gedaan had._the_crow_ schreef op zondag 04 november 2007 @ 13:37:
Dat is alleen bij sommige versies van het BIOS en dan nog is handmatig forceren een mogelijkheid. De AUTO-instelling geeft inderdaad 333MHz. Maar de werkelijke beperking zit in de processor en niet zozeer in het moederbord.
Waarom zou de CAS latency naar 3T terug moeten? Alleen de commandrate moet naar 2T met vier dimmetjes. Anders krijg je sowieso een lagere snelheid.player-x schreef op zondag 04 november 2007 @ 14:25:
Dat dacht ik dus ook, wist alleen dat je de timing terug naar CAS 3 moest zetten wat ik ook gedaan had.