Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Bierkratjes mod guide.

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008

• Morahnah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-11 18:28

Morahnah

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Hallo,

Ik ben van plan om een bierkratjes mod te gaan doen (goooh, origineeeel! ;)) maar het lijkt mij het veiligst om een guide te hebben waarop ik mijn werkwijze kan baseren, heeft iemand een goede guide? Ik kon wel een korte vinden op google, maar die was al weer zo oud, dat de foto's die gehost waren, al waren verwijderd door de hosting site.

Bel de bergbrandweer. Die hele berg staat hártstikke in de fik.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

http://gathering.tweakers...rchtimeout%5D=30#hitstart
hier zal toch vast nog wel wat tussenstaan?
De nieuwste is pas een half jaartje oud.

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Het is vooral eigen handigheid en kunde wat het origineel maakt.

Niet helemaal computermod, maar ik verwacht dat in Mooiste krat radiootje en mooiste bierkrat radio [deel II] wel goede ideeen staan over het uithollen van de kratjes (zelf niet gelezen trouwens, ik zoek alleen maar)

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 15:07
Nou, bovenstaande mensen hebben je al wat linkjes gegeven, daar moet je toch wel voldoende info in vinden. Ik vind de zoektermen die gebruikt zijn ook niet zo moeilijk te bedenken, graag in het vervolg zelf eerst ff de search gebruiken.
Aangezien er verder niet veel meer over te vertellen is, slotje.

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Dit topic is gesloten.