Toon posts:

acer aspire 5105 wlmi

Pagina: 1
Acties:
  • 337 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
beste mensen . ik wil de acer aspire 5105 wlmi gaan kopen . daar ik hem voor vakanties mee wil nemen voor de kids , kunnen ze een keer een filmpje kijken . maar ik zelf wil dan mod airborne of cod 2 willen spelen . nu is de vraag kunnen deze spellen hier op draaien . is er iemand die hier mee ervaring heeft . zelf ben ik een nird op dit gebied . wie oh kan mij helpen . mijn dank is groot . martin v

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dan kun je het beste de Notebook FAQ eens doorkijken. Zoek van deze spelen op wat de minimumeisen zijn, en vergelijk dat met de videokaart die in de Acer zit.

Gebruik ook de zoekfunctie van het forum. Dan kom je ook bij Acer: slechte reputatie terecht of niet?.

maar over het algemeen: een budgetlaptop is niet geschikt voor spelletjes.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:22
Volgens mij heeft dat ding idd een gewone integrated chipje (X1150?) waar je dus absoluut geen COD of MoH op gaat draaien.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:57

Thandor

SilverStreak

Inderdaad, de Notebook FAQ. Dit topic gaat in ieder geval op slot, zie het CSL Beleid waarin staat dat dit soort topics niet wenselijk zijn :).

[ Voor 15% gewijzigd door Thandor op 04-11-2007 18:22 ]

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.