[Beleid] terugvindposts op het forum

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• born2tweak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-09 17:22
Ik kom tegenwoordig nog wel eens van die "TVP" posts tegen, overgenomen van Fok! denk ik...

Niet echt netjes en erg storend in een topic als deze: Post hier pics en specs van je home cinema! Deel 29.

Neem aan dat 't geen policy is en ik zou 't prettig vinden als hier duidelijk over wordt gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Makkelijkste is een TR aan te maken. Juist in dit soort grote topics kan het soms wel even over het hoofd worden gezien door de lokale moderators.

Wat betreft de policy: Het algemeen beleid #reageren staat wel degelijk dat je ontopic moet reageren en TVP niet mogen. Wellicht interessant om dat even expliciet nog eens aan te geven in de FAQ.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ik trash dat soort troep altijd gewoon, en deze keer werkte dat delete knopje ook weer prima :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Wat mij tot nu toe duidelijk is gebleken is dat het weliswaar niet in de regels staat maar absoluut not-done is. In alle gevallen ongewenst dus.

En dat het niet in de regels staat betekend niet dat het dan automatisch mag, er staat namelijk ook niet in dat je je 3 jaar en 16 weken oude dochter niet omwikkeld met alu-folie in de magnetron mag leggen maar ook daarvan moge duidelijk zijn dat het not-done is. Sterker nog, als je dat dan wel zou moeten opnemen komt er vast iemand met een 3 jaar en 17 weken oude dochter enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

ecteinascidin schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 17:11:
Wat mij tot nu toe duidelijk is gebleken is dat het weliswaar niet in de regels staat maar absoluut not-done is. In alle gevallen ongewenst dus.
In "de regels" staat dan ook keer op keer vermeld dat je ontopic moet reageren, of niét moet reageren. Daar valt een TVP ook onder. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 16:02

JHS

Splitting the thaum.

Er is wel degelijk beleid over dus, maar aangezien dit wél een beleidsvraag is: → Lieve Adjes :) .

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

-NMe- schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 17:19:
[...]

In "de regels" staat dan ook keer op keer vermeld dat je ontopic moet reageren, of niét moet reageren. Daar valt een TVP ook onder. ;)
Precies. Het is gewoon offtopic reageren (ik zou het niet expliciet gaan benoemen, krijg je ellenlange regels). Ik vind het ook irritant.

Gewoon een TR aanmaken en de persoon van de functie "bookmarks" op de hoogte brengen lijkt me genoeg.

TVPs zijn irritant

offtopic:
tvp

[ Voor 7% gewijzigd door JvS op 04-11-2007 10:34 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1