* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Er is toevallig net een soortgelijk topic langs komen fietsen:
\[XP/2003] Mijn muziek, mijn afbeeldingen etc. uitschakelen*
Er zal dus waarschijnlijk een progsel bij het opstarten al meelopen die op de aanwezigheid van de folders checkt.
Je zou natuurlijk ook met ProcesExplorer zelf een kijkje kunnen nemen wie deze folders nou aanmaakt, en welke registry keys hier bijvoorbeeld ook geraadpleegd worden.
Wellicht dat je op die manier iets kan achterhalen.
\[XP/2003] Mijn muziek, mijn afbeeldingen etc. uitschakelen*
Er zal dus waarschijnlijk een progsel bij het opstarten al meelopen die op de aanwezigheid van de folders checkt.
Je zou natuurlijk ook met ProcesExplorer zelf een kijkje kunnen nemen wie deze folders nou aanmaakt, en welke registry keys hier bijvoorbeeld ook geraadpleegd worden.
Wellicht dat je op die manier iets kan achterhalen.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Oke dankjewel, ik volg het andere topic wel. Had al gezocht maar kon niks vinden voor die mappen.
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9