[XP] Welk programma maakt deze mappen aan ?

Pagina: 1
Acties:

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023
In ''Mijn Documenten'' komen elke keer twee lege mappen te staan. Ik weet niet welk programma ze daar neerzet, als ik dat weet kan ik het misschien veranderen vindt het nogal irritant namelijk. Zeker als er toch niks inzit.

Het gaat om de mappen:

- C:\Documents and Settings\*username*\Mijn documenten\ My Art
- C:\Documents and Settings\*username*\Mijn documenten\ temp

Tevens doet AsusTEK elke keer een map ( AsusDVD ) aanmaken met één bestandje erin, namelijk: Default. ( winamp playlist file ) Hier van weet ik het programma, maar kan het niet aanpassen naar mijn weten.

Heeft iemand misschien een idee/tip/oplossing ?

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Er is toevallig net een soortgelijk topic langs komen fietsen:
\[XP/2003] Mijn muziek, mijn afbeeldingen etc. uitschakelen*

Er zal dus waarschijnlijk een progsel bij het opstarten al meelopen die op de aanwezigheid van de folders checkt.

Je zou natuurlijk ook met ProcesExplorer zelf een kijkje kunnen nemen wie deze folders nou aanmaakt, en welke registry keys hier bijvoorbeeld ook geraadpleegd worden.
Wellicht dat je op die manier iets kan achterhalen.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023
Oke dankjewel, ik volg het andere topic wel. Had al gezocht maar kon niks vinden voor die mappen.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9