Bij mij liep Winamp 3.0 alleen maar vast op mijn grote playlist
Verwijderd
Datik al me tracks shuffle draai. Maar dat ik wil dat sommige playlists niet geshuffled worden omdat het in 1 volgorde hoort.Op dinsdag 13 februari 2001 20:50 schreef Kaboon het volgende:
[..]
Waar heb je het in hemelsnaam over? Wat bedoel je?
Verwijderd
LOL die lui hebben wel humorThis is an alpha test only. Play with it as much as you like, but
don't blame us if it melts your computer into a pile of scrap metal or steals
your girlfriend. Check out the readme.txt for some features to try out.
net ff gedownd, ga d'r zo welles ff mee spelen
Mzzls
Hij doet er wel ERG lang over om op te starten.
verder meen ik ooit eens gelezen te hebben dat de interface wat flexibeler zou worden?
bij alpha 3 zaten alleen geen skins...
verder meen ik ooit eens gelezen te hebben dat de interface wat flexibeler zou worden?
Saved by the buoyancy of citrus
Uh Dr_Frickin_Evil, werk je soms voor nullsoft?
Ik heb net die alpha / beta 4 gedowned en geïnstalleerd, maar ik kan geen dirz in de playlist zetten...terwijl al mijn mp3'z per artiest in een dir staan
Zwaar kloten..
Ik was in eens 1.8 Gig kwijt en 0 Mb over.
winamp 3 er af en toen had ik het weer terug.
Groetjes Gogo.
Ik was in eens 1.8 Gig kwijt en 0 Mb over.
winamp 3 er af en toen had ik het weer terug.
Sorry, had alleen het verhaaltje boven mij gelezen en daar stond geen link dus ik dacht laat ik eens behulpzaam zijn, dus even niet gezien dat ie een paar reakties daarboven al stond
Hmmm. Voorlopig voor mij liever 2.xx.
Nu nog veelste sloom opstarten, veel meer cpu usage, allemaal zooi die ik niet hoef/wil gebruiken.
De Crossfader vind ik wel grappig.
Ben benieuwd wat het gaat worden.
Nu nog veelste sloom opstarten, veel meer cpu usage, allemaal zooi die ik niet hoef/wil gebruiken.
De Crossfader vind ik wel grappig.
Ben benieuwd wat het gaat worden.
Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT
Verwijderd
kun je appart downloaden: http://www2.deskmod.com/wa3/boxor-install7.exeOp woensdag 14 februari 2001 14:03 schreef Cyphax het volgende:
Hij doet er wel ERG lang over om op te starten.
hier staan meer skins: http://www.deskmod.com/?page=catview&sec=winamp3
Je kunt niet eens een nummer 'enque-en' (of hoe je dat schrijft!)....en als je op openen klikt, en je selecteert een nummer via rechtermuisklik, en dan afspelen....opent ie Media Player......:?
.....
Verwijderd
Sabelhout, dat komt omdat mp3 bestanden niet met Winamp 3 geassioceerd worden.
Als je dat wilt, kun je terwijl je rechtsklikt de shift toets ingedrukt houden en kiezen voor "openen met..." en dan naar de Winamp 3 map browsen en "studio.exe" kiezen. "dit type altijd opnenen met dit programma" ook nog aanvinken als je de bestanden definitief met Winamp 3 wilt openen. Maar aangezien hij zo langzaam opstart is dat niet echt raadzaam. Ik weet ook niet hoe de playlist erop reageert
Als je dat wilt, kun je terwijl je rechtsklikt de shift toets ingedrukt houden en kiezen voor "openen met..." en dan naar de Winamp 3 map browsen en "studio.exe" kiezen. "dit type altijd opnenen met dit programma" ook nog aanvinken als je de bestanden definitief met Winamp 3 wilt openen. Maar aangezien hij zo langzaam opstart is dat niet echt raadzaam. Ik weet ook niet hoe de playlist erop reageert
Verwijderd
totdat je geen snelle pc hebt zoals ik..p200mmx, dan draait die zwaar bagger...:POp maandag 12 februari 2001 23:01 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Ik heb nu al een tijdje winamp 3.0 alpha, en hoewel nog niet alles goed werkt, moet ik zeggen dat dit echt de beste ooit is! Je hebt nu zeg maar een playlist van playlists, iets waar ik al op wachtte, en er zit ook een goeie filebrowser in, maar veel belangrijker, de crossfade plugin die er nu inzit is echt perfect! Damn bij de meeste nummers merk ik de overgang nauwelijks, heeeeel subtiel!
Damn ik ben echt blij met winamp 3.0, wat mij betreft mogen ze er nu geld voor gaan vragen.
edit:
je bent trowuens wel extreem opgewonden erover... [quote]
Op woensdag 14 februari 2001 14:09 schreef Neman het volgende:
[/quote]
volgens mij hed ie gelijk
je bent trowuens wel extreem opgewonden erover... [quote]
Op woensdag 14 februari 2001 14:09 schreef Neman het volgende:
[/quote]
volgens mij hed ie gelijk
hmmja, beetje old topic, maargoed
winamp3 is nog steeds niet uit, maar weet iemand waar je de nieuwste beta vandaan kan halen??
winamp3 is nog steeds niet uit, maar weet iemand waar je de nieuwste beta vandaan kan halen??
Verwijderd
oud...Op donderdag 28 juni 2001 15:41 schreef tineau het volgende:
Deze??
http://genghis.winamp.com/~brennan/wa3/ (beste)
http://wasabi.da.ru/
COOLE SIGOp donderdag 28 juni 2001 17:32 schreef Kaboon het volgende:
[..]
oud...
http://genghis.winamp.com/~brennan/wa3/ (beste)
http://wasabi.da.ru/
Ok hij ziet er stukken beter uit als de normale versies! En ook die crossfade is redelijk goed. Klein nadeel is dat je niet bij de menu (advanced) functies kunt komen! En dat je er nog geen shoutcast mee kunt luisteren! Maar het uiterlijk moeten ze zeker houden!!! En nou maar hopen dat ze binnenkort de Full Functioning versie het internet optrappen!!!
Ik kon mp3tjes alleen maar aan de praat krijgen door ze in het winamp scherm te slepen, en niet door er op te dubbelklikken.
kon de files ook niet goed aan winamp3 koppelen.
overigens vind ik de crossfader en de windowscale functies we stoer !!!
kon de files ook niet goed aan winamp3 koppelen.
overigens vind ik de crossfader en de windowscale functies we stoer !!!
Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....
Werken winamp 2.x skins ook met Winamp 3.x ?
BTW: heeft er iemand de Happy Mode in Winamp3 al geprobeerd? is wel fijn
Happy Mode? hoe zet je dat dan aan?Op vrijdag 29 juni 2001 18:14 schreef de_vinny het volgende:
BTW: heeft er iemand de Happy Mode in Winamp3 al geprobeerd? is wel fijn
edit:
Weeeeeela, gevonden
Weeeeeela, gevonden
Niet?
[Specs]
Verwijderd
Ik vind het maar schijt, veel te veel knoppies en onzinnige opties. Bovendien heeft dit kutprogramma al mijn geluidjes in windows gereset :(!Op vrijdag 29 juni 2001 18:16 schreef micmac het volgende:
probeer dan ook eens bpm studio.
Da's pas klasse.
Net even gedownd... bleh, 't begint op ICQ te lijken qua 'bloatedheid' - veel features die ik toch niet nodig heb, zuigt 13! MB aangeheugen, nog steeds geen goede randomize-functie... ik blijf m'n mp3's ook wel in Napster afspelen.
Wooohoooo!!!!!!Op vrijdag 29 juni 2001 18:36 schreef MadMax-007 het volgende:
Whahahahaa die happy mode is idd super !![]()
![]()
Yeeeheeeee!!!!!!
Hoera, hoera, hoera!!!
Verwijderd
Ik ga het ook maar ff downen dan... maar alleen omdat jullie het (bijna) allemaal zo goed vinden
.
Call me Crazy maar wat bedoelen jullie met Happy-Modus?
die kleuren die je kan veradneren ofzo?
die kleuren die je kan veradneren ofzo?
hopelijk zit in de officiele release dan ook een mp3pro decoder.......
PIII 800@804 Mhz
Deze Winamp is best mooi ja, maar ik vind het lettertype van de playlist wel een beetje errug groot. Kan dat trouwens ook veranderd worden?
die crossfade is idd wel super!!
luistert wat lekkerder voor als je ff wat anders aan t doen bent........maar ze moeten er niet teveel in proppen.........
enige wat ik wil in de officiele release is:
- mp3pro decoder
- alle soorten skins dus ook weirde vormen ondersteuning
- de crossfade die moeten ze er zeker inlaten
luistert wat lekkerder voor als je ff wat anders aan t doen bent........maar ze moeten er niet teveel in proppen.........
enige wat ik wil in de officiele release is:
- mp3pro decoder
- alle soorten skins dus ook weirde vormen ondersteuning
- de crossfade die moeten ze er zeker inlaten
PIII 800@804 Mhz
Die happy mode roels
met papier mache kun je alles maken!!
Ik vind deze WinAmp maar nep.
Ik laad altijd mijn mp3's in per directory en ik krijg dat bij deze niet voor elkaar.
Iemand enig idee wat die Media Library moet voorstellen? Ik heb net 2700 mp3's er in gepompt maar hij doet er niks mee <blank>
Ik laad altijd mijn mp3's in per directory en ik krijg dat bij deze niet voor elkaar.
Iemand enig idee wat die Media Library moet voorstellen? Ik heb net 2700 mp3's er in gepompt maar hij doet er niks mee <blank>
Verwijderd
Ya de nieuwste alpha 667 ruled wel moet ik zeggen
vooral die shoutcast list is handig.. als het nou nog op cathegory kon worden gezet, en als ik nou ff gesave'de shoutcast .m3u files kon openen.. dan was ik helemaal blij
Jeps ik heb nu alle alpha's geprobeerd en er is een merkbare verbetering. 667 is idd da beste die er is!
Advanced sheep-counting strategies
mwoah ik vind het gaan
de crossfade is wel mooi ja
de crossfade is wel mooi ja
Verwijderd
Equalizer, yipee!Op vrijdag 29 juni 2001 22:14 schreef Servowire het volgende:
Die happy mode roels
Skins, weeeeeeeela!
Die 'thinger' is ook wel cool....
ik heb hem gedowned maar hij start erg traag op
dus daarom weer uninstall gedaan, ik hou het maar gewoon bij me ouwe winamp
Verwijderd
ziet er gaaf uit 
alleen als ik de visulisation start gaat ie ontzettend traag reageren met alles!
alleen als ik de visulisation start gaat ie ontzettend traag reageren met alles!
Verwijderd
Maar hij start al sneller op als de eerste alpha's. Bovendien hebben de mensen van Nullsoft een manier gevonden om hem heel erg snel te laten draaien. Ze beweren zelfs dat het eventueel sneller als 2.xx kan gaan opstarten.Op zaterdag 30 juni 2001 21:22 schreef vinkie het volgende:
ik heb hem gedowned maar hij start erg traag op
Op dinsdag 13 februari 2001 01:00 schreef sewer het volgende:
VerrekIk zie nu dat je ook nummers kan toevoegen met de eject-button.
1. Op het Nullsoft logo rechtsonder klikken, dan krijg je de thinger. Daarin staat de AVS.
2. Geen idee, idd klotelettertype.
3. Da's een language pack (happy)...grapjassen bij Nullsoft
Verwijderd
Laat maar al gevonden Jeeeeeehaa!!!!Op zondag 01 juli 2001 23:20 schreef Shibby het volgende:
Hoe zet je in hemelsnaam die Happy Mode aan???
Verwijderd
als je het opnieuw opstart is m'n playlist weg !
Moet ik alles erweer opnieuw inzetten !
hoe verander ik dit ?
Moet ik alles erweer opnieuw inzetten !
hoe verander ik dit ?
Verwijderd
Je playlist = niet weg. Klik maar op "working playlist" komt ie weer tevoorschijn.
Als dat niet zo is wil ik heeel veel details aub.
In de playlist editor zit een "playlist directory" tabblad. Daar moet die playlist in staan. Als je hem een andere naam gegeven hebt ook trouwens. Als je daar op klikt zou het goed moeten zijn.
Als je dat "playlist directory" tabblad niet hebt moet je aan de rechterkant van je playlist editor kijken, dan zie je een balk met in het midden een ding met 2 pijltjes erop, sleep die maar eens uit.
Als je dat "playlist directory" tabblad niet hebt moet je aan de rechterkant van je playlist editor kijken, dan zie je een balk met in het midden een ding met 2 pijltjes erop, sleep die maar eens uit.
ik zet 2xx wel weer erop !
ik word hier zoo moo van !
als ik het weer opstart zie ik empty playlist !
ik zet 2xx wel weer erop !
ik word hier zoo moo van !
Ik vind het maar niks... Ik wil gewoon een speler die mp3s kan afspelen die samen met een playlist werkt en gewoon weinig geheugen vreet...
Verwijderd
Kan dat al?Op dinsdag 13 februari 2001 22:33 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Datik al me tracks shuffle draai. Maar dat ik wil dat sommige playlists niet geshuffled worden omdat het in 1 volgorde hoort.
En WTF is happy mode?
Dat is iets heel irritants, dan krijg je dit:Op maandag 02 juli 2001 03:08 schreef HlpDsK het volgende:
En WTF is happy mode?

Verwijderd
Damn, ik denk dat ik deze damn goede WinAmp 3 damn goed ga vinden.
Ik ga hem, damn, meteen zodra hij alpha en beta-af is damn downloaden
Damn, keigaaf!
PS. Damn, tot die tijd moet ik het doen met winamp damn 2.65 en 2.74. DAMN!
Ik ga hem, damn, meteen zodra hij alpha en beta-af is damn downloaden
Damn, keigaaf!
PS. Damn, tot die tijd moet ik het doen met winamp damn 2.65 en 2.74. DAMN!
edit:
DAMN! Ik schreef damn een keer fout
Damn! wat rot voor jeOp maandag 02 juli 2001 10:53 schreef 3DBlaster het volgende:
edit:
Verwijderd
die versie van winamp roelt wel aardig ja,
maar ik krijg em niet alleen in me System Tray,maar nu heb ik em in me system tray en op me Taakbalk staan.
terwijl bij de vorige versie(s) dat wel alleen in de system tray kon..
of vergis ik me nou,/?en kan et bij deze versie ook..
?
maar ik krijg em niet alleen in me System Tray,maar nu heb ik em in me system tray en op me Taakbalk staan.
?
Verwijderd
Ja hier heb ik nu ook last vanOp maandag 02 juli 2001 17:37 schreef Wikkes het volgende:
?
bij de vorige versies kon dit nog wel, maar nu opeens niet meer!
Ja, er moet nog (heel) veel gesleuteld worden aan deze versie! 
S.

S.
Verwijderd
Als dit niet kan...Op maandag 02 juli 2001 17:37 schreef Wikkes het volgende:
?
is het feest voor WinAmp over!
Verwijderd
voor deze versie van winamp wel jaOp maandag 02 juli 2001 17:57 schreef THCdeMatthijs het volgende:
[..]
Als dit niet kan...
is het feest voor WinAmp over!
Relax je kunt er rustig vanuit gaan dat ze die functie er later nog inbouwen. Sjeez hij is nog maar alphaOp maandag 02 juli 2001 18:21 schreef Wikkes het volgende:
[..]
voor deze versie van winamp wel ja
Advanced sheep-counting strategies
Verwijderd
De opties komen eraan... Waarschijnlijk in de volgende alpha. Ze zijn er iniedergeval mee begonnen.
DroogOp maandag 02 juli 2001 10:47 schreef Lampie het volgende:
[..]
Dat is iets heel irritants, dan krijg je dit:
[afbeelding]
Ik vind de overlay-functie van AVS wel lachen hoor, je VIS plugin als achtergrond 
je wordt er alleen wel een beetje psychotisch van
[edit] Moet je eens zwart instellen als overlay-color, gaan al je teksten ook meekleuren!
je wordt er alleen wel een beetje psychotisch van
[edit] Moet je eens zwart instellen als overlay-color, gaan al je teksten ook meekleuren!
Verwijderd
Nog een WinAmp 3 vraagje...
M.b.t de pauze tussen nummers...
als je een mix over meerdere nummers
beluistert in Winamp, dan heb je last
van die korte pauzes... hebben ze dat
in deze nieuwe release aangepakt?!
Zou errug fijn zijn...
M.b.t de pauze tussen nummers...
Zou errug fijn zijn...
Verwijderd
Eeh met die crossfade mixed ie wel door maar helemaal vlekkeloos gaat dat nog niet..
Is er btw al weer een nieuwere versie als de alpha667???
Verwijderd
Ik hoop alleen maar dat de final niet zo traag is als dikke stront door een filterzakje...
Verwijderd
2 hele simpele antwoorden:
Ja.Op donderdag 26 juli 2001 13:48 schreef THCdeMatthijs het volgende:
Nee.Op donderdag 26 juli 2001 13:53 schreef Shibby het volgende:
Verwijderd
voor mensen die het nog niet doorhadden, Alpha L8r is uit. http://genghis.winamp.com/~brennan/wa3/ Deze is nog weer stabieler & sneller als de vorige alpha's. Het begint nu "eindelijk" ergens op te lijken. En voor de freaks onder ons, er is nu ook een SDK uit.
onder het motto van: beter een goede ^^kick^^ dan een verre vriend
¯\_(ツ)_/¯
Zit je "j" optie van winamp 2.72 (oid) ook in winamp3?? Ik kan namelijk echt niet zonder denkik... Verder denk ik niet dat ik over stap op winamp3, want het geluid is toch hetzelfde
en je hebt minder opties als zijn voorganger zag ik al...
Verwijderd
Nog niet.Op donderdag 30 augustus 2001 15:49 schreef Neejoh het volgende:
Zit je "j" optie van winamp 2.72 (oid) ook in winamp3??
Da's niet helemaal waar, het geluid is iets beter.het geluid is toch hetzelfde
Omdatie nog alpha is. Opties zijn nog niet eens geïmplenteerd.en je hebt minder opties als zijn voorganger zag ik al...
Verwijderd
Bij nader inzien zit alpha echt vol met bugs, shuffle werkt niet in w2k, en af en toe sluit ie vanzelf ivm errors, de opzet is super, maar het moet het natuurlijk wel doen, en onder w2k is het een ramp.
Kan iemand mij de final mailen als die er is?

Wat dacht je van tezijnertijd zelf zoeken.Op maandag 01 oktober 2001 16:49 schreef Victorio het volgende:
Kan iemand mij de final mailen als die er is?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Luie hond
Niet?
[Specs]
Verwijderd
misschien een beetje een domme vraag maar waar zit die crossfade plugin want ik kan het plugin menuutje niet vinden
Iemand al opgevallen trouwes die L8r (nieuwste) is 1337KB groot
Toeval? I do not think so 
BTW best oud topic dit
BTW best oud topic dit

Verwijderd
gedownload, geinstalleerd, geprobeerd en na precies 2 minuten met playlists kloten hing hij...en daarmee men complete pjoeter en men uptime van 3 weken (onder xp
)
wat een K*Tprogramma
/me wacht duidelijk op de final
wat een K*Tprogramma
/me wacht duidelijk op de final
na hijs is wel geinig, maar ik vind hem ook weer niet zo goed
Ik heb hem ook gedownload, maar hij wil alleen maar onderin de balk blijven staan. Ik kan hem niet op de desktop krijgen om er naar te kijken !?!
Erg wazig, misschien omdat ik XP gebruik?
Of hebben anderen dit ook?
Ik kan als ie in de balk staat onderin wel re muisknop doen en dan dingen kiezen kan ook een nummer uitkiezen. Maar hij wil niet op desktop komen.
Erg wazig, misschien omdat ik XP gebruik?
Of hebben anderen dit ook?
Ik kan als ie in de balk staat onderin wel re muisknop doen en dan dingen kiezen kan ook een nummer uitkiezen. Maar hij wil niet op desktop komen.
How many babies can a motherboard have?
er is nu ook een beta1, das toch nog nieuwer?
Verwijderd
Hoe krijg je Winamp doorzichtig en kom nou niet met transperizer ofzo..dat doet ut niet bij mij dan zeegt ie mist een filetje ik heb um al vanaf 50 verschillende sites gedowned en nog doet die het niet dus anyone a suggestion?
Ik draai winamp 3 beta. toppertje, behalve dat ie gewoon af en toe middenin een nummer op zijn bek gaat. Iemands zelfde ervaringen?
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.