voor deze versie van winamp wel jaOp maandag 02 juli 2001 17:57 schreef THCdeMatthijs het volgende:
[..]
Als dit niet kan...
is het feest voor WinAmp over!
Relax je kunt er rustig vanuit gaan dat ze die functie er later nog inbouwen. Sjeez hij is nog maar alphaOp maandag 02 juli 2001 18:21 schreef Wikkes het volgende:
[..]
voor deze versie van winamp wel ja
Advanced sheep-counting strategies
Verwijderd
De opties komen eraan... Waarschijnlijk in de volgende alpha. Ze zijn er iniedergeval mee begonnen.
DroogOp maandag 02 juli 2001 10:47 schreef Lampie het volgende:
[..]
Dat is iets heel irritants, dan krijg je dit:
[afbeelding]
Ik vind de overlay-functie van AVS wel lachen hoor, je VIS plugin als achtergrond 
je wordt er alleen wel een beetje psychotisch van
[edit] Moet je eens zwart instellen als overlay-color, gaan al je teksten ook meekleuren!
je wordt er alleen wel een beetje psychotisch van
[edit] Moet je eens zwart instellen als overlay-color, gaan al je teksten ook meekleuren!
Verwijderd
Nog een WinAmp 3 vraagje...
M.b.t de pauze tussen nummers...
als je een mix over meerdere nummers
beluistert in Winamp, dan heb je last
van die korte pauzes... hebben ze dat
in deze nieuwe release aangepakt?!
Zou errug fijn zijn...
M.b.t de pauze tussen nummers...
Zou errug fijn zijn...
Verwijderd
Eeh met die crossfade mixed ie wel door maar helemaal vlekkeloos gaat dat nog niet..
Is er btw al weer een nieuwere versie als de alpha667???
Verwijderd
Ik hoop alleen maar dat de final niet zo traag is als dikke stront door een filterzakje...
Verwijderd
2 hele simpele antwoorden:
Ja.Op donderdag 26 juli 2001 13:48 schreef THCdeMatthijs het volgende:
Nee.Op donderdag 26 juli 2001 13:53 schreef Shibby het volgende:
Verwijderd
voor mensen die het nog niet doorhadden, Alpha L8r is uit. http://genghis.winamp.com/~brennan/wa3/ Deze is nog weer stabieler & sneller als de vorige alpha's. Het begint nu "eindelijk" ergens op te lijken. En voor de freaks onder ons, er is nu ook een SDK uit.
onder het motto van: beter een goede ^^kick^^ dan een verre vriend
¯\_(ツ)_/¯
Zit je "j" optie van winamp 2.72 (oid) ook in winamp3?? Ik kan namelijk echt niet zonder denkik... Verder denk ik niet dat ik over stap op winamp3, want het geluid is toch hetzelfde
en je hebt minder opties als zijn voorganger zag ik al...
Verwijderd
Nog niet.Op donderdag 30 augustus 2001 15:49 schreef Neejoh het volgende:
Zit je "j" optie van winamp 2.72 (oid) ook in winamp3??
Da's niet helemaal waar, het geluid is iets beter.het geluid is toch hetzelfde
Omdatie nog alpha is. Opties zijn nog niet eens geïmplenteerd.en je hebt minder opties als zijn voorganger zag ik al...
Verwijderd
Bij nader inzien zit alpha echt vol met bugs, shuffle werkt niet in w2k, en af en toe sluit ie vanzelf ivm errors, de opzet is super, maar het moet het natuurlijk wel doen, en onder w2k is het een ramp.
Kan iemand mij de final mailen als die er is?

Wat dacht je van tezijnertijd zelf zoeken.Op maandag 01 oktober 2001 16:49 schreef Victorio het volgende:
Kan iemand mij de final mailen als die er is?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Luie hond
Niet?
[Specs]
Verwijderd
misschien een beetje een domme vraag maar waar zit die crossfade plugin want ik kan het plugin menuutje niet vinden
Iemand al opgevallen trouwes die L8r (nieuwste) is 1337KB groot
Toeval? I do not think so 
BTW best oud topic dit
BTW best oud topic dit

Verwijderd
gedownload, geinstalleerd, geprobeerd en na precies 2 minuten met playlists kloten hing hij...en daarmee men complete pjoeter en men uptime van 3 weken (onder xp
)
wat een K*Tprogramma
/me wacht duidelijk op de final
wat een K*Tprogramma
/me wacht duidelijk op de final
na hijs is wel geinig, maar ik vind hem ook weer niet zo goed
Ik heb hem ook gedownload, maar hij wil alleen maar onderin de balk blijven staan. Ik kan hem niet op de desktop krijgen om er naar te kijken !?!
Erg wazig, misschien omdat ik XP gebruik?
Of hebben anderen dit ook?
Ik kan als ie in de balk staat onderin wel re muisknop doen en dan dingen kiezen kan ook een nummer uitkiezen. Maar hij wil niet op desktop komen.
Erg wazig, misschien omdat ik XP gebruik?
Of hebben anderen dit ook?
Ik kan als ie in de balk staat onderin wel re muisknop doen en dan dingen kiezen kan ook een nummer uitkiezen. Maar hij wil niet op desktop komen.
How many babies can a motherboard have?
er is nu ook een beta1, das toch nog nieuwer?
Verwijderd
Hoe krijg je Winamp doorzichtig en kom nou niet met transperizer ofzo..dat doet ut niet bij mij dan zeegt ie mist een filetje ik heb um al vanaf 50 verschillende sites gedowned en nog doet die het niet dus anyone a suggestion?
Ik draai winamp 3 beta. toppertje, behalve dat ie gewoon af en toe middenin een nummer op zijn bek gaat. Iemands zelfde ervaringen?
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.