Ik heb net een nieuwe baan gekregen (per email is het rond, contract moet nog opgestuurd worden) waarbij een lease-auto zit. In eerste instantie mocht ik voor +/- 750euro een auto leasen. Het is nu opgeschroefd naar 850 euro. Ik begreep dat voor de 750 euro een klasse als 207/Polo mogelijk was. Een klasse hoger zal dan wel een Golf/307/Astra zijn. Echter als ik mijn leasebedrag bij www.direktlease.nl invul en dan meteen inclusief brandstof selecteer dan kom ik op auto's uit als Alfa GT, Citroen C5 en ander 'dikke' auto's.
Ik snap het dus niet helemaal eigenlijk.
Hoe wordt het een en ander nu berekend? Heeft iemand daar inzicht in? Ja ik kan het ook aan mijn nieuwe werkgever vragen, maar het ging mij meer om het principe. Daarnaast wil ik niet meteen iemand lijken die gefocust is op die auto... (ookal vind ik dat wel een leuke bijkomstigheid).
Ik snap het dus niet helemaal eigenlijk.
Hoe wordt het een en ander nu berekend? Heeft iemand daar inzicht in? Ja ik kan het ook aan mijn nieuwe werkgever vragen, maar het ging mij meer om het principe. Daarnaast wil ik niet meteen iemand lijken die gefocust is op die auto... (ookal vind ik dat wel een leuke bijkomstigheid).
Basement Bios ---- Exo-S