Ik heb zelf ook (nog..) een S478, en daar staat sinds enige tijd een Infinity op. Maar ik moest de boxed ook loshalen en dat is echt een rotklusje....
Eerst moet je de flapjes loshalen, dan is de koeler ook een beetje los als het goed is. Dan moet je (als ik het me tenminste goed herinner...) het plastic aan de onderkant van de koeler, wat dus aan de kant van je moederbord zit, loshalen. Dit doe je door het plastic (VOORZICHTIG!!

) naar buiten te buigen en iets omhoog te trekken, als je dat goed doet en je hebt een beetje mazzel komt het plastic "frame" van de flapjes los. Dan heb je het moeilijkste gehad

. Dan zit je koelblok er natuurlijk nog op, dat moet je daarna gewoon eraf halen (je moederbord horizontaal houden is ten zeerste aanbevolen

). Heb je mazzel en zit er koelpasta op de je cputje gesmeerd dan moet dit geen probleem zijn. Is de pc door amateurs in elkaar gezet, zoals de idioten van mijn computerwinkel (waar ik sinds ik verstand heb gekregen nooit meer kom

) dan heb je kans dat er een gelsticker op zit. Met die stickers kun je auto bij elkaar houden, dus bij mij vloog het koelblok met cpu en al de socket uit

. Als tip dus, maak je koelblok lekker warm met een föhn, dan smelt de gel en kun je hopelijk je koelblok verwijderen zonder problemen;) . Succes, je gaat het nodig hebben....
2600K - 4.6G|8GB 1333|P8P67 EVO|Club3D 4870 1G OC|2x 2493HM|DasKeyboard Ultimate|Logitech G5|Lian-Li PC-A71b + demping|Intel 510 120G|WD Black 1TB + Green 2TB|Be-Quiet P7-Pro 850W|Xonar D2x|Phonar Ethos R 100G EdMa|Music Hall DAC25.3 + A15.2|AKG K701