Toon posts:

[AOE3 en COD2] error 1325.weggooien not a valid short name *

Pagina: 1
Acties:
  • 315 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mischien zit ik voor deze vraag bij de verkeerde forum, (8>
als ik COD2 / AOE3 DVD in de computer werp, en de spellen installeer, dan geeft de computer een foutmelding, dit luidt als volgt:

Error 1325.weggooien is not a valid short file name

ik klik dan op 'ok' waar vervolgens de setup zichzelf afsluit.

weet iemand de oorzaak en de oplossing van dit probleem?
iedergeval bedankt voor de moeite !! ;)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik denk ook dat je fout zit dus verplaats even van CSA naar SPV O-)
En pas meteen de topictitel wat aan, "1325. weggooien !!" is door de !! wel schreeuweig maar zonder meer uitleg niet informatief. :P

Welke Windows gebruik je?
[google=Error 1325] geeft trouwens meteen "Error 1325 - File name is not a valid short file name" error message after you reinstall Office to a new drive als tip: draai de Windows Installer CleanUp Utility. Helpt niet?

Trouwens welkom op GoT!

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reactie en de welkom :)

ik weet niet hoe ik de topictitel kan aanpassen, en ook weet ik niet hoe ik het kan verplaatsen, ik ga dit nog even uitzoeken, en pas dit dan aan...

ik gebruik Windows XP
Ik heb de Windows Installer CleanUp utility gedownload en de clean up geinstalleerd, maar dit mocht helaas niet helpen...

betekent dit dat ik Office moet reinstalleren?

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Ik heb het al aangepast en verplaatst, dat kan jij namelijk niet ;)

Office lijkt me niet relevant. Wel wil je evt. bestaande entries voor AOE / COD verwijderen. En staat er iets met 'weggooien'?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb via zoekopdrachten de computer laten zoeken naar 'weggooien', maar hij kan niks vinden...
in het verleden heb ik COD2 eerder geinstalleerd, maar nooit problemen mee gehad,

4 weken geleden heb ik een virus op de computer gehad, heb een nieuwe virus scanner gedownload en heeft alle virussen eraf gegooid. (AVG anti-virus)...

kan het evt. mogelijk zijn dat AVG goede bestanden als virus hebben aangezien en vervolgens hebben verwijderd?

Verwijderd

Topicstarter
heb nu office eraf gehaald met het programma Windows Installer clean up, krijg ik nu de foutmelding:

Error 1327.Invalid Drive J:\
8)7

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Whehe. Regen -> drup.

[Vista] Installer geeft error 1327.Invalid drive geeft een tip maar waarschijnlijk geen antwoord. Je hebt wel alle rechten op alle relevante directories (incl. de temp en de tmp directories) en er is ook genoeg ruimte?

En check je register even (vooralsnog readonly) op verwijzingen naar J:\. Gokje: dat is een externe drive zoals USB- of DVD?

Verwijderd

Topicstarter
heb via Daemon tools 2 images gemaakt,

zodat de J schijf de J\drive werd. heb een image geladen, nu maakt het geen foutmeldingen meer,

bedankt voor de moeite !!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

:)

Pagina: 1