Toon posts:

[PC] Crysis & Sandbox 2 deel #5! Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 13 Laatste
Acties:
  • 15.886 views sinds 30-01-2008

• murky123
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 09:19
racer13 schreef op maandag 12 november 2007 @ 16:00:
weet iemand trouwens hoe je sli aan zet bij dit spel? of doet die dat automatisch?, want het draait voor geen meter :)
SLI zet je aan of uit in Ntune van Nvidia.. dat lukt je niet ingame..

en als er echt maar een uur of 6 tot 10 aan een SP te beleven valt vind ik ook dat je het best mag downloaden aldan niet illegaal...

dit is voor het eerst sinds 2 jaar dat ik weer in de shooters bezig ben , voorheen MMORG
maar ik vind gemmideld 45 tot 50 euro voor een SP van 6 tot 10 uur
schandalig duur.. down die ISO maar zonder schuldgevoel mijn zegen heb je..

een goed gemiddelde vind ik 1 euro per gespeeld uur...

ik had zelf een verwachting van crysis dat het rond de 20 of 25 uur zou liggen de SP

tjonge jonge zeg wat ben ik er pissed om.. ik koop crysis wel hoor ik heb niet voor niets een PC van een dikke 2500euro samengesteld voor 6 uur SP

Intel I7 9700k @ 5GHz | Gigabyte Aorus Pro Z390 | MSI gaming X trio 2080 Super | 32GB DDR4 3200MHz | Acer Predator Z35p 35 inch 3440x1440 120Hz | Oculus Rift CV1 | Logitech G933 headset | Logitech G502 mouse | logitech G801 keyboard

• gise
  • Registratie: juni 2007
  • Niet online
dus jij gaat alleen maar Crysis kopen voor die PC van 2500 euro omdat je erbij zegt dat je er maar 6 uur op gaat spelen..

• b00ster
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 08-10 15:57
Ik geef toe ik heb ook veel te veel verwacht van de Crysis Single Player, als het komt op Single Player wint Call of Duty 4 voor mij (uitgespeeld), alhoewel ik nog maar in level 3 ben van Crysis, vindt het wat eentonig... :(

Daarnaast ga ik hem zeker niet kopen omdat ik de multiplayer niet zoveel aan vindt... :P

• murky123
ik probeer duidelijk te maken dat toen ik mijn pc samenselde en kocht (februari dit jaar)
dat het draaien van crysis centraal stond en 1 van mijn belangrijkste uitgangspunten was...
toch jammer dat die SP van crysis dan maar 6 uurtjes duurt.. niet dan??

Intel I7 9700k @ 5GHz | Gigabyte Aorus Pro Z390 | MSI gaming X trio 2080 Super | 32GB DDR4 3200MHz | Acer Predator Z35p 35 inch 3440x1440 120Hz | Oculus Rift CV1 | Logitech G933 headset | Logitech G502 mouse | logitech G801 keyboard

• exstense
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 26-11-2011
murky123 schreef op maandag 12 november 2007 @ 16:26:
[...]

SLI zet je aan of uit in Ntune van Nvidia.. dat lukt je niet ingame..

en als er echt maar een uur of 6 tot 10 aan een SP te beleven valt vind ik ook dat je het best mag downloaden aldan niet illegaal...

dit is voor het eerst sinds 2 jaar dat ik weer in de shooters bezig ben , voorheen MMORG
maar ik vind gemmideld 45 tot 50 euro voor een SP van 6 tot 10 uur
schandalig duur.. down die ISO maar zonder schuldgevoel mijn zegen heb je..

een goed gemiddelde vind ik 1 euro per gespeeld uur...

ik had zelf een verwachting van crysis dat het rond de 20 of 25 uur zou liggen de SP

tjonge jonge zeg wat ben ik er pissed om.. ik koop crysis wel hoor ik heb niet voor niets een PC van een dikke 2500euro samengesteld voor 6 uur SP
Excuse me! Wat een stupide kortzinnige redenatie:
--> Als je iets niet 'leuk' vindt, dan jat je het maar. <--
Zes uur tekort voor je? Koop het dan niet! Maar dat kan toch geen vrijbrief voor illegale acties zijn?

Verder vergeet iedereen schijnbaar dat er ook een MP is, voor heuul veuuul shootertime?

(( ooit de SP van battlefield2 gespeeld? Nee, want die speel je toch ook in MP?)

• murky123
exstense schreef op maandag 12 november 2007 @ 16:47:
[...]

Excuse me! Wat een stupide kortzinnige redenatie:
--> Als je iets niet 'leuk' vindt, dan jat je het maar. <--
Zes uur tekort voor je? Koop het dan niet! Maar dat kan toch geen vrijbrief voor illegale acties zijn?

Verder vergeet iedereen schijnbaar dat er ook een MP is, voor heuul veuuul shootertime?

(( ooit de SP van battlefield2 gespeeld? Nee, want die speel je toch ook in MP?)
als iets TE duur is dan mag je het jatten ja.. vind ik..
ik had het niet over niet leuk ofzo maar over de prijs per speeluur in de SP...

van de consument word al genoeg gejat.. in het algemeen

• gise
  • Niet online
@ extense: maar dat vind ik ook wel iets anders, Battlefield koop je puur alleen voor de MP (bij sommige delen zitten er ook single player missies bij geloof ik zoals in Vietnam) maar ik koop de meeste games puur alleen voor de SP, er zijn maar een paar games waarin ik MP prefereer.

Bijvoorbeeld:
Op mijn 360 heb ik Gears of War, puur voor SP
Call of Duty 4 heb ik ook op mijn 360 en deze heb ik gekocht puur voor de MP, dit omdat ik de multiplayer in deze game echt goed uitgewerkt vind en echt leuk vind, de singleplayer ga ik natuurlijk ook wel spelen maar ik heb hem gekocht met oog op de MP

• gise
  • Niet online
murky123 schreef op maandag 12 november 2007 @ 16:55:
[...]

als iets TE duur is dan mag je het jatten ja.. vind ik..
ik had het niet over niet leuk ofzo maar over de prijs per speeluur in de SP...

van de consument word al genoeg gejat.. in het algemeen
De Ferarri is te duur, ik kan maar een seicento betalen, dus dan jat ik de Ferarri maar.

Verder wordt er niks van de consument gejat. Mensen hebben gewerkt om een product te maken, hieraan zit een prijs gebonden, wil je het kopen dan leg je dit geld neer voor dit product, vind je het te duur dan laat je het liggen en ga je het niet jatten.

Nu is het zo dat jij de speelduur te kort vind voor de prijs die je moet betalen en dat je 1 euro wil neertellen voor gespeeld uur. dan moet je simpelweg wachten tot hij in de budgetbak ligt voor 7,50 zodat jouw stelling ongeveer klopt (7,50 voor 6 uur spelen)

[Voor 39% gewijzigd door gise op 12-11-2007 17:01]

• vosss
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 07-10 14:59
Blue_Fear schreef op maandag 12 november 2007 @ 16:04:
Wat een kutspel. Draait voor geen meter op 800x600 met mijn X800XTPE terwijl CoD4 het gewoon doet op 1920x1200....
Het is geen kutspel. Jij hebt een kutvideokaart. Dát is jouw probleem :D

Jeetje, een videokaart van 3 jaar geleden en dan verwachten dat het allernieuwste pareltje fatsoenlijk gaat draaien. Dan spoor je imo toch echt niet helemaal lekker hoor.

Crysis krijgt zelfs topsystemen met een 8800GTX op zn knieen en jij ligt te mekkeren dat je hem niet kan draaien op 1920x1200 met een DX8 videokaart :D

• Zarkov
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 17-10 21:04
murky123 schreef op maandag 12 november 2007 @ 16:44:
ik probeer duidelijk te maken dat toen ik mijn pc samenselde en kocht (februari dit jaar)
dat het draaien van crysis centraal stond en 1 van mijn belangrijkste uitgangspunten was...
toch jammer dat die SP van crysis dan maar 6 uurtjes duurt.. niet dan??
Snel een andere pc gaan jatten zou ik zeggen. Duidelijk dat je voor deze teveel geld hebt betaald, aangezien je voornaamste doel maar zes uur duurt. Arme consument die je bent.

Ik ben het met je eens dat 50 eur veel is voor 6 uur game tijd. Maar volgens mij moet je dan gewoon wachten tot het spel een tientje kost. +/- een half jaar en het niet als een vrijbrief zien om andermans werk te stelen.

• Metalbuster
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 15-10 18:10
Iedereen zit ineens te zeiken over of je het nu wel moet kopen of niet. Natuurlijk hoor je het gewoon te kopen als je het wilt spelen ook al is de SP maar 6 uur. Maar al die mensen die nu zo'n grote mond hebben over het illegaal download, downloaden zelf zeker niks en kopen zelfs al hun mp3 netjes in de winkel? Ga toch weg, iedereen download, alleen heb ik sterk het idee dat bepaalde mensen het niet kunnen hebben dat hun "pareltje" - Crysis illegaal wordt gedownload.

@Blue_FEAR
Verder kan je met een 850XT die nog niet eens Directx9 ondersteunt verwachten dat hij Crysis normaal moet gaat draaien en ook nog op zo'n resolutie. Bovendien maak jij mij niet wijs dat jij fatsoenlijk COD4 speels op die resolutie met jou kaart. Dus niet gaan janken dat Crysis een kut game is want jou kaart is gewoon kut.

• Koeitje
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 11:04

Koeitje

Back-up tiems now?

murky123 schreef op maandag 12 november 2007 @ 14:24:
[...]

is de totale speellengte van de SP crysis maar 6 uurtjes ongeveer ???????? (de totale game)
Nee. Ik ben ongeveer 4 uur bezig zit pas in de 3de missie. Misschien dat hij op poepeasy speelt, maar op Delta is het geen kwestie van gewoon doorwalsen ;). Als iemand het in 6 uur doorspeeld dan walst hij er gewoon hard doorheen. Ach, dat soort volk had je met Bioshock ook. Als ik in Crysis een basis zie verken ik eerst het gebied, bepaal hoe ik naar binnen ga en hoe ik weer weg wil komen. 90% van de tijd lukt het niet omdat er 20 NK's op me staan te knallen, maar dat maakt niet uit :D.

• gise
  • Niet online
Metalbuster schreef op maandag 12 november 2007 @ 17:09:
Iedereen zit ineens te zeiken over of je het nu wel moet kopen of niet. Natuurlijk hoor je het gewoon te kopen als je het wilt spelen ook al is de SP maar 6 uur. Maar al die mensen die nu zo'n grote mond hebben over het illegaal download, downloaden zelf zeker niks en kopen zelfs al hun mp3 netjes in de winkel? Ga toch weg, iedereen download, alleen heb ik sterk het idee dat bepaalde mensen het niet kunnen hebben dat hun "pareltje" - Crysis illegaal wordt gedownload.

...
True ik download ook games en muziek. (muziek downloaden is legaal in Nederland maar dat detail daar gelaten - en ik heb nog nooit mp3's in de winken zien liggen :o ) maar ik ga mijn download-gedrag niet goedpraten met argumenten dat het te duur is, ik download spellen om ze te spelen, vind ik het een goed spel dan koop ik hem, als ik het niks vind dan koop ik hem niet maar dan ga ik hem ook niet uitspelen omdat ik het dan toch al niks vind.

Dan kan je zeggen, dan download je toch Demo's? dat kan inderdaad, maar meestal krijg je in Demo's toch alleen een mooi/vet level of stukje van de game welke jou moet overhalen tot het kopen, ik wil gewoon in het eerste level starten en kijken of het spel wat is, of het verhaal me aanspreekt of dat het me gewoon bevalt :)

Een voorbeeld van wat ik dus wel een goede demo vond was BioShock, daarom heb ik deze game ook gelijk met de release gekocht _/-\o_

[Voor 5% gewijzigd door gise op 12-11-2007 17:23]

• death_strike
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 18-03-2009
Ik ben gisteren even bezig geweest met de editor voor het eerst serieus, en toen heb ik dit mapje gemaakt wat vinden jullie van mijn mapje tot nu toe? O-)

[img=http://img132.imageshack.us/img132/5251/editordeathslandlz5.th.jpg]

• Minkie
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 16-10 21:24

Minkie

Groazers Unite.

Dat gejank over een korte speeltijd heb je met elk nieuw spel. Zijn bijna altijd de gamers die er doorheen walsen om hier als 1ste te kunnen posten hoe kort het spel wel niet is.
Geniet gewoon eens van een game en probeer situaties op verschillende manieren op te lossen.

Zelf heb ik alleen de demo gespeeld op 800 x 600 en alles op low (me specs :p) met 30 FPS en pas na 5 x spelen kwam ik er pas achter dat er nog ergens een patrouile liep die ik steeds totaal had gemist omdat ik iedere x een andere route nam.

En dan ook nog durven sommigen ook nog te beweren dat het er niet schokkend mooi uitziet :')
Nee, het is vast onzettend bagger gecodeerd zodat je met een 8800GTS in SLI met een Intel Core 2 Duo E6700 2.67 GHz op 1920 x 1200 40 FPS haalt.

Cry me a river.

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

• BaT
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 17-12-2020
Jammer als de game idd maar 6 uur gaat duren... maakt mij de pret er niet minder om. SP doe ik meestal toch maar 1 of 2 keer helemaal van scratch + een paar 'koele' levels revisiten om te showen aan vrienden oid. Meeste tijdsduur trek ik toch wel uit de MP en anders wel in een vette mod (waar dit spel zich wel degelijk voor leent : goede editor + veel physics = idd een grote leuke zandbak!).

Ik laat de illegale download dan ook maar links liggen; donderdag ligt ie vanzelf op het matje en dan heb ik ook de tijd om er eens rustig voor te gaan zitten. In de dagen die er op volgende de SP lekker uitspelen en daarna nog maanden lang MP waarschijnlijk... Dus is 43,- euro teveel voor deze game ? Hell no... het is goedkoper dan een fatsoenlijk avondje stappen.

Het is trouwens wel fantastisch : Crysis voor de PC; Assassins Creed voor de PS3/360 en Super Mario Galaxy voor de Wii.. Zoveel kwaliteit in 2 dagen!

Creative Director - Connec2

• Help!!!!
  • Registratie: juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Pfff ik speel al 20 jaar FPS en ik haal die korte doorlooptijden werkelijk nooit! En zo slecht ben ik echt niet :)

Ik vind het leuk om rustig door het spel te lopen, passages zo efficient mogelijk te nemen en te genieten van de prachte omgevingen.

Iedereen echter zijn ding zeg ik altijd maar....

PC Specs
Asus Crosshair VI Hero 370X | AMD 3700X | 16GB DDR4 3200C14 B-die | ASUS RTX 3080 TUF OC | Crucial M500 240GB SATA | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM850x |

• Sydney08
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 12:13
BaT schreef op maandag 12 november 2007 @ 18:20:

Het is trouwens wel fantastisch : Crysis voor de PC; Assassins Creed voor de PS3/360 en Super Mario Galaxy voor de Wii.. Zoveel kwaliteit in 2 dagen!
Ligt er maar net aan wat je onder kwaliteit verstaat he >:)

Tomorrow is not today!

• Knaak
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 13-10 17:13

Knaak

It's me, Mario!

Topicstarter
BaT schreef op maandag 12 november 2007 @ 18:20:
Juist, met jou valt te praten. :D

Wel jammer dat het "breken" van golven en nogsteeds niet inzit, dit lijkt eruit te zijn geknipt.
Dit bedoel ik dan (uit oude topic):

Ben toch benieuwd of er nu werkelijk tornado's en aardbevingen in de game zitten, want in de editor zitten ze wel gewoon.

• Splinter Cell
  • Laatst online: 17-10 13:54

Splinter Cell

AMD HD7850

Ik zit vast.

spoiler:
Op het einde op de boot. Er wordt gevraagd, om de Tac gun, waar kan ik deze vinden? Ik ga naar het groene stipje, op de map, ligt niks op de grond. En ik kan ook niet meer terug, de boot in. Ik blijf constant, op het dek hangen.

• Worran
  • Registratie: mei 2007
  • Niet online
ja hallo, wat is het nu wel meer dan 6 uur of niet , als het meer is ga ik um wel halen , en nee ik wals er niet in een stuk doorheen ;)

always under construction

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Topicstarter
Simply wow.. :o

Dit is btw gedaan met de editor. :D

• PainkillA
  • Laatst online: 11:53
zijn een paar custom maps?

• Avalaxy
  • Laatst online: 01-10 16:10
In welk land zijn die foto's hierboven gemaakt? Ben je daar op vakantie geweest? :+

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Topicstarter
Ja, met insane gebruik van de engine, dus deze maps icm beyond very high settings = insane. _/-\o_

De meeste lijken echt op de eerste filmpjes van crysis, toen ze de HDR en skyboxes allemaal overdone hadden. :P

• Ludwig83
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 08-08-2008

Ludwig83

Het is mij Ludo...

MOAW. Die screens zien er echt vet indrukwekkend uit vooral het 1e en 2e screentje

Asus p5n32-e sli 680i, 2xMSI 8800GT OC sli, Intel E6600 3600mhz, 2gig geil 800mhz 4-4-4-12 GameXstream 700watt

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Topicstarter
Ludwig83 schreef op maandag 12 november 2007 @ 18:59:
MOAW. Die screens zien er echt vet indrukwekkend uit vooral het 1e en 2e screentje
Dat was ook de reden waarom ik ze posten he ;) Dat forum staat altijd vol met screenshots, NDA of niet, tijdens de beta stonden er daar ook honderden op. :P

• bóòbó
  • Laatst online: 12:00
Naja, als je hem zo mooi insteld hoef je niet veel FPS te verwachten :P
Wat voor videokaart en processor heb je?

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Topicstarter
PolluxDKB schreef op maandag 12 november 2007 @ 19:11:
Naja, als je hem zo mooi insteld hoef je niet veel FPS te verwachten :P
Wat voor videokaart en processor heb je?
Zijn helaas niet mijn screens, maar kwam ze tegen en moest ze even linken. :)

http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=165243

Daar stonden ze, alleen vermelden ze er niet bij dat de screenshots van crymod forum afkomstig zijn.

• Splinter Cell

Splinter Cell

AMD HD7850

Splinter Cell schreef op maandag 12 november 2007 @ 18:41:
Ik zit vast.

spoiler:
Op het einde op de boot. Er wordt gevraagd, om de Tac gun, waar kan ik deze vinden? Ik ga naar het groene stipje, op de map, ligt niks op de grond. En ik kan ook niet meer terug, de boot in. Ik blijf constant, op het dek hangen.
Pff, ik weet het nog steeds niet. Hij zegt dat daar iets moet liggen, wat ik kan gebruiken. Maar ik zie niks. Zoals ik al eerder zei, ik kan ook niet terug, om in de boot zelf te kijken, naar het wapen.

Vage rommel.

• Orion
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 16-10 03:37
Nog even een opmerking over de speelduur.
Ik ben nu al zo'n 8 uur bezig en heb het einde nog niet gezien. Misschien dat je met haasten en op easy het in 6 uur kan doen (wat me al redelijk geblaat lijkt) maar dan kan je onmogelijk genieten van de omgeving. Als je dit spel ook in 6 uur wilt doen kan je naar mijn idee ook beter een ander spel kiezen.
Daarentegen verken ik redelijk wat terrein maar zeker niet alles.
De ongelofelijke vrijheid die je hebt is grandioos evenals de grafische pracht en praal.
Draait soepel genoeg op high met mijn 8800gts 640. Helaas kan ik niet naar very high gaan want dat trekt het pc-tje niet. Ik vind dat ze absoluut waargemaakt hebben wat ze hebben beloofd.
Ik ga deze titel zeker ook kopen.

• exstense
  • Laatst online: 26-11-2011
@ Splinter Cell ... doe effe sportief, dat jij de game nu al speelt... maar dat je dan aan het spoileren gaat! (spoileren... goed nederlands? ;) )

• darkphoenix
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 24-07 15:24
ja er zit aardbevingen in het spel!
Ja ook tornado's! :*)

Oke de level core is gewoon super geil zo mooi!
verder mooi mooi mooi leuk leuk leuk!

6 uur gameplay?ik zit op 10-11 uur en ben er nog niet hoor! op DELTA!

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

• bóòbó
  • Laatst online: 12:00
broodjepoep schreef op maandag 12 november 2007 @ 19:51:
Nog even een opmerking over de speelduur.
Ik ben nu al zo'n 8 uur bezig en heb het einde nog niet gezien. Misschien dat je met haasten en op easy het in 6 uur kan doen (wat me al redelijk geblaat lijkt) maar dan kan je onmogelijk genieten van de omgeving. Als je dit spel ook in 6 uur wilt doen kan je naar mijn idee ook beter een ander spel kiezen.
Daarentegen verken ik redelijk wat terrein maar zeker niet alles.
De ongelovelijke vrijheid die je hebt is gradioos evenals de grafische pracht en praal.
Draait soepel genoeg op high met mijn 8800gts 640. Helaas kan ik niet naar very high gaan want dat trekt het pc-tje niet. Ik vind dat ze absoluut waargemaakt hebben wat ze hebben beloofd.
Ik ga deze titel zeker ook kopen.
Waarschijnlijk duurt het voor mij 60 uur voordat ik hem uit hebt gespeeld, aangezien ik elke boom die ik zie omver schiet, elk huis kapotmaak, en elke auto even mee ga cruisen :P

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Topicstarter
darkphoenix schreef op maandag 12 november 2007 @ 19:52:
ja er zit aardbevingen in het spel!
Ja ook tornado's! :*)

Oke de level core is gewoon super geil zo mooi!
verder mooi mooi mooi leuk leuk leuk!

6 uur gameplay?ik zit op 10-11 uur en ben er nog niet hoor! op DELTA!
Dat is idd wel sexy nieuws.. :P

*MOAW wacht tot het donderdag is en hij langs de dynabyte in Arnhem gaat voor Mario & Crysis*

• Splinter Cell

Splinter Cell

AMD HD7850

exstense schreef op maandag 12 november 2007 @ 19:52:
@ Splinter Cell ... doe effe sportief, dat jij de game nu al speelt... maar dat je dan aan het spoileren gaat! (spoileren... goed nederlands? ;) )
Spoileren? Er zijn genoeg boten in Crysis te vinden, dus ik verklap niks. Een wapen en een boot, meer heb ik niet gezegd.

• Bart1983
  • Registratie: september 2004

Bart1983

TF2: [GoT]Netherlands

Weet iemand of phisics on high veel impact heeft op de FPS?

• SuX DeLuXe
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 21-09 00:44
Lekker hoor, allemaal Crysis downloaden!
Ik doe er fijn niet aan mee, ten eerste omdat ik 200kb/s haal en ten tweede omdat het vrij zielig is. Als dit spel niet flink verkoopt zullen ze zich volgende keer wel bedenken voordat ze nog eens een PC release uitbrengen

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Topicstarter
Misanthrope schreef op maandag 12 november 2007 @ 20:21:
Ik doe er fijn niet aan mee, ten eerste omdat ik 200kb/s haal en ten tweede omdat het vrij zielig is. Als dit spel niet flink verkoopt zullen ze zich volgende keer wel bedenken voordat ze nog eens een PC release uitbrengen
Mee eens, sommige mensen zijn echt cheap. :/

@Hierboven, als je een goede Quadcore hebt merk je weinig impact op je fps (hooguit 1 of 2 fps minder). Alleen bij tornado's die hele dorpen de lucht in tillen zakt je fps behoorlijk. :+

• Bart1983

Bart1983

MOAW schreef op maandag 12 november 2007 @ 20:29:
[...]

Mee eens, sommige mensen zijn echt cheap. :/

@Hierboven, als je een goede Quadcore hebt merk je weinig impact op je fps (hooguit 1 of 2 fps minder). Alleen bij tornado's die hele dorpen de lucht in tillen zakt je fps behoorlijk. :+
Lol tornado's in crysis? Ben je niet in de war met Alan Awake?

• Angeloonie
  • Registratie: mei 2004

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Bart1983 schreef op maandag 12 november 2007 @ 20:31:
[...]

Crysis, probeer de editor maar eens.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Bart1983

Bart1983

Angeloonie schreef op maandag 12 november 2007 @ 20:32:
[...]

Crysis, probeer de editor maar eens.
Ruig is die net zo mooi als in dat filmpje van Alan Wake? Ik geloof dat ik wel eens een filmpje heb gezien waar in de verte een atoombom ontploft en dat er dan een aantal sec daarna bij jouw een shock wave komt die bomen en gebouwen omver blaast. Was (zit) dat ook in crysis?

• darkphoenix
Bart1983 schreef op maandag 12 november 2007 @ 20:31:
[...]

Nee ben zeker niet in de war heb net een half uur 20 warriors zitten knallen met 2 tornado's die om me heen draaide, en oh ja het regende ook nog :9

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Topicstarter
Bart1983 schreef op maandag 12 november 2007 @ 20:34:
[...]

Ruig is die net zo mooi als in dat filmpje van Alan Wake? Ik geloof dat ik wel eens een filmpje heb gezien waar in de verte een atoombom ontploft en dat er dan een aantal sec daarna bij jouw een shock wave komt die bomen en gebouwen omver blaast. Was (zit) dat ook in crysis?
No way, het zou in theorie niet mogelijk zijn voor de hardware, maar je kan wel een soortgelijk iets creëren als je dat zou willen.

Maar tornado's zuigen wel echt alles op, dit kan je instellen. :P

• Maarten L
  • Laatst online: 04-10 13:35
Ik zit nu in een bepaalde level met een probleem:

spoiler:
Damn.. ik zit nu in een level waar ik de TAC gun moet gebruiken, maar ik kan niet Locken? "Use the TAC-Gun to LOCK on".. Grmbl.. Hoe werkt dat ding?!?!?!

[Voor 19% gewijzigd door Maarten L op 12-11-2007 21:04]

www.maartenlangelo.nl

• eX0duS
  • Registratie: juni 2001
  • Nu online
Beetje stomme vraag, heb het spel zelf nog niet gespeeld (alleen de demo), maar word dit spel op een gegeven moment ook freaky? :p
Bij Far Cry ben ik gestopt toen er ineens allemaal van die onzichtbare figuren kwamen, beetje irritant probleem van mezelf, maar het bederft wel heel de spel pret.

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Topicstarter
Maarten L schreef op maandag 12 november 2007 @ 20:42:
spoiler:
Damn.. ik zit nu in een level waar ik de TAC gun moet gebruiken, maar ik kan niet Locken? "Use the TAC-Gun to LOCK on".. Grmbl.. Hoe werkt dat ding?!?!?!
SPOILERTAGS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :( |:(

• Maarten L
Nou.. het wordt wel freaky ja. Geen mutaties, maar wel aliens :)

www.maartenlangelo.nl

• Bart1983

Bart1983

Maarten L schreef op maandag 12 november 2007 @ 20:50:
Nou.. het wordt wel freaky ja. Geen mutaties, maar wel aliens :)
WAT zitten er
spoiler:
aliens
in? AAAAAAAh waarom vertel je dat nou :X ;)

[Voor 3% gewijzigd door Bart1983 op 12-11-2007 20:54]

• rickyy
  • Laatst online: 08-08 19:54
Bart1983 schreef op maandag 12 november 2007 @ 20:52:
[...]

WAT zitten er
spoiler:
aliens
in? AAAAAAAh waarom vertel je dat nou :X
Als je dat nog niet wist :X

Maar volgens mij is het niet echt freaky, als je onbekende vliegende machines freaky vind dan :P

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Topicstarter
Sommige mensen moet echt eens leren spoilertags te gebruiken.. of ze moeten topicstarters mod powers geven >:)

• Maarten L
"Alleen zo kun je overleven en de buitenaarde invasie het hoofd bieden."

Quote uit de openings post.. :S Bovendien weet ook iedereen dat er een
spoiler:
TAC gun
in zit, want die zit ook al gewoon in Sandbox. Mijn graag is alleen HOE dat ding werkt, want ik kan er niet mee locken :(

[Voor 3% gewijzigd door Maarten L op 12-11-2007 21:05]

www.maartenlangelo.nl

• Bart1983

Bart1983

Wat is dat een TAC gun?

EDIT: heb er een screenshot van gevonden. Zit dat ding in de full game of alleen in de editor?

[Voor 68% gewijzigd door Bart1983 op 12-11-2007 21:01]

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Topicstarter
Maarten L schreef op maandag 12 november 2007 @ 20:56:

Quote uit de openings post.. :S Bovendien weet ook iedereen dat er een TAC gun in zit, want die zit ook al gewoon in Sandbox. Mijn graag is alleen HOE dat ding werkt, want ik kan er niet mee locken :(
Over het Alien gebeuren weet iedereen wel wat, maar van het TAC deel weten alleen de mensen die crysis echt volgen of al hebben gespeeld wat. Dus probeer dit niet te spoilen, want als er 1 begint staat zo het topic vol. ;)

• Bezulba
  • Registratie: november 2000
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

Maarten L schreef op maandag 12 november 2007 @ 20:56:

Quote uit de openings post.. :S Bovendien weet ook iedereen dat er een TAC gun in zit, want die zit ook al gewoon in Sandbox. Mijn graag is alleen HOE dat ding werkt, want ik kan er niet mee locken :(
niet iedereen die het spel speelt heeft ook in de sandbox even alle guns uitgeprobeert.. ik vind het ook in spoilers horen

blup

• Maarten L
Allright.. sorry. Punt is; ik kan nu gewoon niet verder, want het werk niet :S :S :S

www.maartenlangelo.nl

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Topicstarter
Bart1983 schreef op maandag 12 november 2007 @ 20:56:
Wat is dat een TAC gun?

EDIT: heb er een screenshot van gevonden. Zit dat ding in de full game of alleen in de editor?
spoiler:
Single/Multi/Editor, alleen moet je de singleplayer TAC gun "locken".

• 63156
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 18-05-2012
Sandbox:

Kan iemand nou eens uitleggen waar die exploderende barrels staan? bedankt

• Baiko
  • Laatst online: 15-10 12:22
Maarten L schreef op maandag 12 november 2007 @ 20:42:
Ik zit nu in een bepaalde level met een probleem:

spoiler:
Ik weet het ook niet, wat ik al geprobeert heb:

spoiler:
Heb het hele schip bekeken en alle deurtjes zitten dicht :( , als ik mn verrekijker gebruik dan zegt die TAC cannon 13meter ofzo.. maar wat moet ik ermee doen?

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

• darkphoenix
1... nee 2 8)

• Maarten L
Nou ik ben er uit en heb hem ook uitgespeeld!

spoiler:
Ik denk dat het een error in het spel is. Ik ben opnieuw begonnen en nu wilde hij wel locken. Overigens gaat het locken automatisch..

www.maartenlangelo.nl

• Baiko
  • Laatst online: 15-10 12:22
Maarten L schreef op maandag 12 november 2007 @ 21:43:

spoiler:
Ik denk dat het een error in het spel is. Ik ben opnieuw begonnen en nu wilde hij wel locken. Overigens gaat het locken automatisch..
spoiler:
Locken met je verrekijker
?

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

• rkwinkel
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 19-01 09:07
nou heb even gekeken naar dit spel, maar is het toch niet en vindt het zelfs een beetje saai. Er zijn betere titels momenteel zoals GOW, Jericho, COD 4 en niet te vergeten Madden 08.
Maar vindt de titel zwaar gehyped, daarnaast wordt het door EA uitgegeven, dus een commercieel verhaal. Vindt de game ook niet echt vernieuwend, maar ja ieder zijn ding.
Anyway veel plezier met dit spel, maar zal het niet kopen,

greetz

Rick :P

rkwinkel

• Iken374
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 12-01 14:28

Iken374

webhostingtalk.nl

rkwinkel schreef op maandag 12 november 2007 @ 22:08:
nou heb even gekeken naar dit spel, maar is het toch niet en vindt het zelfs een beetje saai. Er zijn betere titels momenteel zoals GOW, Jericho, COD 4 en niet te vergeten Madden 08.
Maar vindt de titel zwaar gehyped, daarnaast wordt het door EA uitgegeven, dus een commercieel verhaal. Vindt de game ook niet echt vernieuwend, maar ja ieder zijn ding.

greetz

Beetje heel erg raar verhaaltje dit vindt je niet? Het word door EA uitgegeven dus... Als je wat meer zou weten van deze industrie en over dit spel en zijn ontwikkelaars zou je dit soort uitspraken niet doen. How ignorant...

HTTP://www.webhostingtalk.nl, Het discussieplatform voor en door webhosters.

• Iken374

Iken374

webhostingtalk.nl

En je weet door wie Madden 08 word uitgegeven?

• EnigmA-X
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 17-10 19:35

greetz

Je mag er natuurlijk van vinden wat je wilt, maar jouw mening maakt geen waarheid. Jij vindt dat er leukere titels zijn, dat hoeft niet iedereen met jou eens te zijn.

Daarnaast is je opmerking over 'een commercieel' verhaal érg misplaatst in vergelijk met de titels die je zelf plaatst. Naast het feit dat (bijna) alle games 'commercieel' zijn is Madden '08 van dezelfde makers die je scherp veroordeelt. :/

• Niels Tijssen
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 15-09-2010
Yep, de minder legale versie is al uit, maar ik koop hem toch officieel. (net gepreordered)
De reden dat deze game mij zo interesssant lijkt is toch de multiplayer, en die lijkt mij zeer interessant.

• SideShow
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 16-10 19:49

SideShow

Administrator

Niels Tijssen schreef op maandag 12 november 2007 @ 22:20:
Yep, de minder legale versie is al uit, maar ik koop hem toch officieel. (net gepreordered)
De reden dat deze game mij zo interesssant lijkt is toch de multiplayer, en die lijkt mij zeer interessant.
powerstrugle en de rest is ordinaire deathmatch :?

• rickyy
  • Laatst online: 08-08 19:54
De Multiplayer lijkt mij ook heel erg intresant, ik denk dat ik hem toch maar ga bestellen binnenkort, bartsmit hier in de mare ofzo, 40 €
Weet iemand goedkoper/beter?

:)

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

• SuX DeLuXe
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 21-09 00:44

greetz

Nee en Cod4 is wel vernieuwend :| right
en Madden 08 :S hoe kom je erbij, totaal onpopulair spel als je het mij vraagt. Denk dan eerder aan Fifa! wie houdt er in Europa nu van ijshockey of American football
Crysis is toch aardig vernieuwend, alleen de graphics al. Maar ook de gameplay is goed

[Voor 5% gewijzigd door SuX DeLuXe op 12-11-2007 22:29]

• Angeloonie
  • Registratie: mei 2004

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Heeft iemand al een bericht van een webshop gehad dat hij verzonden is?

Dimensionplus.nl heeft als datum 13-11 staan, en op GCShop.nl (waar ik hem besteld heb) is de datum weg, wat inhoud dat hij nu beschikbaar zou moeten zijn, echter is de status niet "verzonden"..

Iemand anders wel een verzendbericht al gehad?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Dutch2007
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 23-09 12:12
hmm, heb dus volgende probleem...

ik start hem op... met ati tool zie ik dat ik overal alles vloeiend heb, maar het geluid

oh mijn god!, dat hapert zoooooo erg... mijn specs

amd64 3000+ @2.13ghz
4x 512MB (2gb) corsair cl2
asus a8v deluxe
ATI x1600pro (agp) 512MB
74GB 10k raptor
Vista Business
creative XFI

zou snel zat moeten zijn, vista rating is een 4.1 spel heeft minimaal een 3.0 nodig, en recommended ene 5.0 dus zit mooi in het midden... las dat van ati tool, ati tool afgesloten maar geluid blijft brak?

iemand id-en?

• Iken374

Iken374

webhostingtalk.nl

Misanthrope schreef op maandag 12 november 2007 @ 22:28:
[...]

en Madden 08 :S hoe kom je erbij, totaal onpopulair spel als je het mij vraagt. Denk dan eerder aan Fifa! wie houdt er in Europa nu van ijshockey of American football
Madden 08 niet populair? In de plaatselijke Bart Smit niet nee maar er is geen Amerikaan die dit spel niet heeft.

En pff wat een gezeik over wat wel en niet leuk is. Smaken verschillen maar laten we het hier gewoon over Crysis hebben ok?

• Avalaxy
  • Laatst online: 01-10 16:10
Misanthrope schreef op maandag 12 november 2007 @ 22:28:
[...]

Crysis is toch aardig vernieuwend, alleen de graphics al. Maar ook de gameplay is goed
Nou, ik CoD4 is wel degelijk vernieuwend hoor. Zo hebben ze op het gebied van graphics Parallax Maps toegevoegd met Soft Shadows, betere physics en nog wat dingetjes, maar ook op gameplay vlak hebben ze een hoop nieuwe dingen geïntroduceerd zoals de snipermissie, perks, etc.

Crysis vind ik absoluut niet meer vernieuwend. Sterker nog, ik vind Call of Duty 4 er zelfs mooier uitzien dan Crysis (behalve als je deze laatste bóven Ultra High zet, maar dat trekt geen ene pc). Crysis op medium/high is eigenlijk gewoon FarCry met wat nieuwe gameplay elementen imho.

• PilatuS
  • Registratie: september 2002
  • Niet online
Waarschijnlijk is dit al eerder langs gekomen maar ik kan het zo ff niet vinden.

Ik ben vandaag begonnen met spelen van Crysis, het valt mij alleen op dat het CPU gebruik maar zo rond de 30% zit. Dit met een Q6600. Ik dacht dat Crysis multi-core support had ? Dacht dat ie toch in ieder geval 2 core's zou gebruiken en eigenlijk alle 4. Bij mij pakt ie dus maar 1 core tijdens spelen.

Kan ik dit ergens instellen of is het iets anders ?

• Koeitje

Koeitje

Back-up tiems now?

PilatuS schreef op maandag 12 november 2007 @ 22:41:
Waarschijnlijk is dit al eerder langs gekomen maar ik kan het zo ff niet vinden.

Ik ben vandaag begonnen met spelen van Crysis, het valt mij alleen op dat het CPU gebruik maar zo rond de 30% zit. Dit met een Q6600. Ik dacht dat Crysis multi-core support had ? Dacht dat ie toch in ieder geval 2 core's zou gebruiken en eigenlijk alle 4. Bij mij pakt ie dus maar 1 core tijdens spelen.

Kan ik dit ergens instellen of is het iets anders ?
Videokaart Sapphire X1900XT 512MB @ 655/855. Standaard voltages.

Je videokaart bottlenecked je systeem.

• Shaidar
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 14-10 09:05
De GFX zijn nu al wel uitvoerig aan bod gekomen, want die zijn gewoon ongelooflijk, nog nooit eerder gezien, en zalig om in te spelen ...

Maar de gameplay ... de gameplay! Ik vind het maar raar dat er hier maar weinig daarover gezegd worden, behoudens de enkeling dan die boos is omdat het niet vlot draait, en dan maar ineens besluit dat het een slecht spel is.

De gameplay is geweldig, die vrijheid is ongezien in shooters. Echt totale vrijheid! Je krijgt een missie "daar moet je naartoe" en voor de rest is het "zoek het zelf maar uit, je bent groot genoeg". Mega grote levels, mega jungle, mega veel koreanen, mega veel manieren om ze af te maken ... de combinaties zijn onuitputtelijk ...

Met Speed tot achter een koreaan geraken - overschakelen naar Stealth - tot achter hem crouchen - snel wisselen naar Strength - koreaan vastpakken en wegsmijten ... z-a-l-i-g :)

Koreanen in een Jeep? Men neme een andere jeep - geeft plankgas en mikt goed - op tijd eruit springen - inzoomen op de benzinetank en wegwezen, maar net op tijd omdraaien om van het spectakel te kunnen genieten .... z-a-l-i-g!

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

• mats
  • Laatst online: 11:30
Shaidar schreef op maandag 12 november 2007 @ 23:04:
De GFX zijn nu al wel uitvoerig aan bod gekomen, want die zijn gewoon ongelooflijk, nog nooit eerder gezien, en zalig om in te spelen ...

Maar de gameplay ... de gameplay! Ik vind het maar raar dat er hier maar weinig daarover gezegd worden, behoudens de enkeling dan die boos is omdat het niet vlot draait, en dan maar ineens besluit dat het een slecht spel is.

De gameplay is geweldig, die vrijheid is ongezien in shooters. Echt totale vrijheid! Je krijgt een missie "daar moet je naartoe" en voor de rest is het "zoek het zelf maar uit, je bent groot genoeg". Mega grote levels, mega jungle, mega veel koreanen, mega veel manieren om ze af te maken ... de combinaties zijn onuitputtelijk ...

Met Speed tot achter een koreaan geraken - overschakelen naar Stealth - tot achter hem crouchen - snel wisselen naar Strength - koreaan vastpakken en wegsmijten ... z-a-l-i-g :)

Koreanen in een Jeep? Men neme een andere jeep - geeft plankgas en mikt goed - op tijd eruit springen - inzoomen op de benzinetank en wegwezen, maar net op tijd omdraaien om van het spectakel te kunnen genieten .... z-a-l-i-g!
ben het echt 110% met je eens
zalige game
ik was me saved game kwijt ofzo :S dus ik maar eve stukje opnieuw doen, meteen heel anders gelopen :)

ook een x de hele kant opgegaan dat de missie is, ging prima:P wist alleen niet waar het heen ging maar het kon wel. afentoe vliegt er een helicopter over ook nice

maar het beste is echt de vrijheid je kan gewoon overal heen heb ik het idee :)

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Topicstarter
En laat vrijheid nu net het punt zijn waar CoD4 bikkelhard in zuigt :P Dus dat woord hoeven we niet meer te noemen.

• PilatuS
  • Niet online
Koeitje schreef op maandag 12 november 2007 @ 23:03:
[...]

Videokaart Sapphire X1900XT 512MB @ 655/855. Standaard voltages.

Je videokaart bottlenecked je systeem.
Dus als ik er een 8800ULTRA in zou gooien gaat ie wel meerdere core's gebruiken ipv 1 ?

• darkphoenix
PilatuS schreef op maandag 12 november 2007 @ 23:42:
[...]

Dus als ik er een 8800ULTRA in zou gooien gaat ie wel meerdere core's gebruiken ipv 1 ?
nee dat staat er los van.

trouwens heb hem net uitgespeelt! kan niet wachten hem weer opnieuw te spelen!

• PilatuS
  • Niet online
Dat dacht ik dus ook al. Maar waarom pakt ie dan maar 1 core terwijl Crysis multi-core zou ondersteunten en ik een quad-core heb ?

Dat de GPU de bottleneck is weet ik ook. Maar op medium @ 1280x1024 loopt het redelijk.

• Chilly_Willy
  • Laatst online: 06-10 20:46
PilatuS schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 00:00:
[...]

Dat dacht ik dus ook al. Maar waarom pakt ie dan maar 1 core terwijl Crysis multi-core zou ondersteunten en ik een quad-core heb ?

Dat de GPU de bottleneck is weet ik ook. Maar op medium @ 1280x1024 loopt het redelijk.
Waaruit concludeer je dat hij maar 1 core gebruikt? De 30%, dat zegt toch niets, hij kan toch gewoon maar 30% nodig hebben, zoveel hoeft de CPU nou ook niet te doen vergeleken met de GPU.

Coïtus ergo sum

• Koeitje

Koeitje

Back-up tiems now?

PilatuS schreef op maandag 12 november 2007 @ 23:42:
[...]

Ja. Mits je op 800x600 draait. De game is gewoon enorm zwaar. Ik zit met beiden cores constant tussen 50 en 90% usage (specs zie sig). De game is zeker wel multithreaded. Zie je ook aan cpu benchmarks op lage resoluties met super snelle quadcores (de nieuwe intels).

• Hasib
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 19-12-2010
Zijn er al benchmarks met SLI configuraties zoals 2x8800GT of 2x8800GTX?

• 56924
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 19-03-2018
Shaidar schreef op maandag 12 november 2007 @ 23:04:

De gameplay is geweldig, die vrijheid is ongezien in shooters. Echt totale vrijheid!
no offense, maar ga jij maar eens de toerist uithangen en het eiland verkennen buiten de missies om. je zal ontdekken dat dit niet mogelijk is. totale vrijheid m'n ass. ik vind het juist extreem linear, je moet steeds van punt A naar punt B en dat kan maar op 1 manier. vooruit, je mag zelf bepalen hoe je de vijanden omlegt, maar dat lijkt me geen bijzonder gegeven voor een shooter. maar totale vrijheid? no way!

• Chilly_Willy
  • Laatst online: 06-10 20:46
Misanthrope schreef op maandag 12 november 2007 @ 20:21:
Waarom mag ik de game niet downloaden, heb er toch voor betaald :+

Coïtus ergo sum

• jaapstobbe
  • Laatst online: 08:49
crookram schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 07:28:
[...]

no offense, maar ga jij maar eens de toerist uithangen en het eiland verkennen buiten de missies om. je zal ontdekken dat dit niet mogelijk is. totale vrijheid m'n ass. ik vind het juist extreem linear, je moet steeds van punt A naar punt B en dat kan maar op 1 manier. vooruit, je mag zelf bepalen hoe je de vijanden omlegt, maar dat lijkt me geen bijzonder gegeven voor een shooter. maar totale vrijheid? no way!
Totale vrijheid is dan ook niet technisch mogelijk, niet bij dit spel. Enig idee waar je allemaal rekening mee moet houden als je totale vrijheid wil? En dan ook nog de verhaal lijn te volgen, die nu eenmaal vaststaat voor de singleplayermode? Ik denk dat je in de multiplayer genoeg vrijheid zult ervaren, maar je kan niet alles hebben.

• 56924
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 19-03-2018
jaapstobbe schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 09:01:
Totale vrijheid is dan ook niet technisch mogelijk, niet bij dit spel. Enig idee waar je allemaal rekening mee moet houden als je totale vrijheid wil? En dan ook nog de verhaal lijn te volgen, die nu eenmaal vaststaat voor de singleplayermode? Ik denk dat je in de multiplayer genoeg vrijheid zult ervaren, maar je kan niet alles hebben.
hoef je niet op mij te reageren, ik was niet degene die riep dat dit spel totale vrijheid biedt.

de reden dat Crysis dit niet heeft is omdat ze gekozen hebben het verhaal op een eiland te laten afspelen. en ja, dan ben je qua ruimte dus beperkt. het zou behoorlijk lullig zijn als je door simpelweg om te lopen meteen naar het gebied kan gaan waar de laatste level zich afspeelt. en dat is dus de reden dat je wordt gedwongen via een bepaald pad te lopen. niks mis mee natuurlijk, ik beweer ook niet dat Crysis freeroaming zou moeten zijn. maar als iemand zegt dat het spel zoveel vrijheid heeft dan klopt dat gewoon niet, en dat is alles wat ik wou zeggen.

• evilpin0
  • Laatst online: 13-10 17:15
Zwaar vet spel (geen verrassing)
Had alleen gisteren een zware irritante bug, ik moest in het level Relic (d8 ik) wat inflitreren en moest via de rivier, komt er ineens een heli aan die mij dus gewoon voltijds locked hield, maar ik me ook verstopte, hoe ver ik ook weg sprinte, hoe lang ik ook cloacked lag hij bleef PRECIES bij me. Werd er echt gek, echt een klote bug, toen ik eindelijk de research dome geïnfiltreerd was en weer er uit kwam was die er nog steeds. Heb gewoon ff god mode moeten aanzetten want overal op de map zat die gewoon on me arse. Zwaar irritant, ben er gelukkig voorbij nu.

Draai hier smooth (zware gedeelte fps drops tot 20-25) op 1280x1024@64bit alles high behalve shaders en shadows. Veel WoW momenten en het farcry gevoel is helemaal terug :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• cheiron
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 09:16
Loop ik gisteren in het bos, komt er opeens een groep van zeker 20 Koreanen mijn kant op lopen. Cloak aan en achter een rots verstoppen.. Komt die hele groep (op intuitie?) naar die rots lopen, en tegen mij aan. En ja.. dan beginnen ze te schieten en dan is het einde oefening..

Wel spannend in het bos. Heerlijk om te cloaken, naar een groep mannetjes te lopen en dat te unloaden met je shotgun. Niet vergeten je magazijn vol te stoppen, beetje jammer anders :D

Flickr PSN ID= cheironnl

• hully
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 06-10 07:11
kan iemand mij vertellen of het mogelijk is crysis in directx 9 mode in vista te spelen en zo ja hoe moet dat?

• Splinter Cell

Splinter Cell

AMD HD7850

Maarten L schreef op maandag 12 november 2007 @ 21:43:

spoiler:
Ik heb het level nog eens gerestart, en nog steeds dat zelfde gezeik. Pak hem en locken...

Zo kan bijna niemand hem uitspelen.

• SileX
  • Niet online
hully schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 11:15:
kan iemand mij vertellen of het mogelijk is crysis in directx 9 mode in vista te spelen en zo ja hoe moet dat?
via start menu, games

Daar zie je Crysis staan - rechter muis; DX9 of DX10

• occultux
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 20-12-2017
Hey, heeft iemand de collector's edition al gezien ?
Wat zit er nu precies in ? komt het in zo'n tinnen doosje
er is nergens een officiël bericht van hoe ie eruit ziet of wat er in zit denk ik?

• Woutoud
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 10:42

Woutoud

Advocatus ineptias

Dimension Plus heeft de gewone editie inmiddels binnen, ga straks toch maar ff langs denk ik :)

Wat betreft de collecters versie, die heb ik tot nu toe nog nergens gespot.

Woutoud.com | Postpone judgement. | Free Speech Online |

• Splinter Cell

Splinter Cell

AMD HD7850

occultux schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 11:41:
Hey, heeft iemand de collector's edition al gezien ?
Wat zit er nu precies in ? komt het in zo'n tinnen doosje
er is nergens een officiël bericht van hoe ie eruit ziet of wat er in zit denk ik?
Dit is de Duitse versie. Deze heeft geen Engelse taal en ondertiteling

http://crysis.4thdimension.info/modules/gallery/albums/userpics/img_3417e18.jpg

• b3b0_Nl
  • Laatst online: 27-11-2007
Waar ik last van heb is als je normaal kijkt zie je die koreane gewoon op het strand staan, dus ga je inzoomen om er een dartpijltje in te schieten, staat er ineens een rots voor! Heel vervelend!

ps:
in de console
com_restricted 0
r_sunshaft 1

en dan heb je de mooie zonnestraaltjes gewoon op medium settings

• murky123
wat is disk 3 met "bonus items" ??
wat is er dan bonus?
minimaal 2 uur extra gameplay voor de SP hopelijk

• Ikkuh84
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 11:12
murky123 schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 12:29:
wat is disk 3 met "bonus items" ??
wat is er dan bonus?
minimaal 2 uur extra gameplay voor de SP hopelijk
Wat staat er meestal op een bonus dvd bij spellen? Juist filmpjes over making off enzo ...

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Pagina: 1 ... 11 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, offtopic replies, technische vragen, en vragen over performance horen _niet_ in dit topic thuis!

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee