☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Oh wacht, dat is dat kantoor die eerst in ehm.. juni 2008? klaar zou zijn, en nu jan 2011?
[ Voor 44% gewijzigd door Nakebod op 30-09-2010 10:52 ]
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Nu eens uitzoeken hoe die switches werken.
[ Voor 48% gewijzigd door AW_Bos op 30-09-2010 15:14 ]
De bouw van mijn geweldige kantoorgebouw is nu een stuk gevorderd. Alle verdiepingen zitten er zowat in, en het dak laat ik nog een verdieping geven denk ik. Ik zit te denken aan een uberl33t penthouse.
maar ja, het logo van Claij B.V. dan nog he, daar wil ik niet tegenaan kijken...
* AW_Bos verder gaat met uitdenken.
[ Voor 18% gewijzigd door AW_Bos op 11-10-2010 21:26 ]
Ik heb nog een up2date map liggen van de Alpen, disco, après-ski hut, appartement, restaurant en weet ik veel wat nog meer.
Alleen de deuren ontbreken
Als er weer een server de lucht in gaat kom ik zeker een kijkje nemen. En misschien ook nog wel een gebouwtje neerzetten.
Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Of er voor een server ook een licentie nodig is weet ik zo even niet. Als ik een PC vrij had dan had ik die wel aangezet voor een server, maar helaas, er wordt verbouwd op mijn kamer...
[ Voor 53% gewijzigd door AW_Bos op 23-11-2011 13:32 ]
Aaah, BlocklandAW_Bos schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 16:24:
Even een gigantische rot-kick.... Zijn er mensen die nog Blockland spelen? Misschien weer eens leuk om in dat geval een server op te starten.
Misschien start ik het binnenkort weer ns op. Bedankt voor de schop, brengt mooie herinneringen terug
Dat spel is op zoveel manieren superieur tov Blockland.
Het verbaast me nog steeds dat er, afgezien van mijn topic, er verder geen topics lopen over dit Blockland/Minecraft alternatief.
Verwijderd
Ik ben vandaag begonnen met het repareren van Return To Blockland om zo ook de irritante 'lag' weg te halen.

Ik ben hiervoor bezig geweest met een ander groot project, Blockland Classic Mod. Een 'port' en bewerkte versie van Blockland 0002. Je kan hem >> hier << downloaden.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2016 23:04 . Reden: Link toegevoegd ]