Return to Blockland - Met z'n allen aan de Lego

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste
Acties:
  • 30.662 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben vandaag is begonnen met dit spel echt wel verslavend. :) had eerst een huisje gemaakt van 3 verdiepingen met iemand genaamt vox en toen kreeg ik grotere ambities en heb een heel groot gebouw gemaakt ( is nog leeg ga hem nog vullen met wat weet ik alleen niet :) das dat grote witte zwarte gebouw op de server tweakers df) nodig jullie uit om allemaal te komen kijken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refro
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:32
Kan iemand mij het wachtwoord van de GOT servers messagen of mailen (refro at xs4all punt nl). Dan kan deze lego freak eens kijken wat jullie er virtueel van maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Refro schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 19:05:
Kan iemand mij het wachtwoord van de GOT servers messagen of mailen (refro at xs4all punt nl). Dan kan deze lego freak eens kijken wat jullie er virtueel van maken :)
weg = PASS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refro
  • Registratie: November 2000
Mag van mij uit weer weg thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-08 17:58
User.tmp schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 18:54:
Trouwens, onderwaterbouwen ftw :*) (ofnie dragon? :P )
mega vet :+ , alleen de lift wil niet mee werken :(
we zakken steeds door de lift heen.
weet iemand meschien hoe je dit kutn fixen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipperJR
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-06 17:10
Wat is de pass voor de servers, want als ik het topicstart stukje lees kom ik er niet uit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZipperJR schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:43:
Wat is de pass voor de servers, want als ik het topicstart stukje lees kom ik er niet uit :?
spoiler:
elite=1337 is dus het wachtwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 19:36

User

S3

Ene TheVoxyn zit de boel op een server te vernielen, grote blokken in een niet afgebouwd huis bouwen en dan disconnecten. :( :( :(

[ Voor 28% gewijzigd door User op 30-10-2007 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol ene voxyn heeft overal balken zitten plaatsen hier wat pics :
Afbeeldingslocatie: http://img509.imageshack.us/img509/7609/screenshot00059cf5.th.png
zodat die lui niet verder kunnen met hun onderwatergeval

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2007 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Dragon, ik heb ff de deur-password verandert, DM voor het nieuwe password.

Edit: hmm.. ik kan je geen DM sturen.

[ Voor 21% gewijzigd door User op 30-10-2007 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:25

E-Vix

Nu met sneeuw!

Ligt het aan mij of kan ik gewoon niet bouwen? Ik heb een leuk leeg plekje uitgezocht, wil daar een plateau plaatsen om vanaf verder te bouwen, maar als ik klik komt er gewoon geen (gele) bouwsteen te voorschijn... Probeer het op de Nightorius server.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:18
Je moet wel (num?) enter gebruiken om hem te plaatsen.
En dan nog moet het een lege basisplaat zijn, of.. je moet in de friendlist staan van de eigenaar die daar al aan het bouwen is.
Soms zijn alle base plates al vol/gebruikt, server admins kunnnen dan wel nieuwe maken. Maar ja, die kunnen er ook niet 24/7 zijn natuurlijk :)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:17

Auredium

Informaticus Chaoticus

Nou, ik was dus gisteren ook online op een got server. Lekker aan het bouwen en de benedenverdieping af met bar, keuken, zittafel, WC en Pooltafel. Ik begin aan de 1e verdieping en wat denk je?
Iemand logt in, de server gaat enorm laggen en daarna kwam het niet meer goed ;(

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:25

E-Vix

Nu met sneeuw!

Nakebod schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 09:14:
Soms zijn alle base plates al vol/gebruikt, server admins kunnnen dan wel nieuwe maken. Maar ja, die kunnen er ook niet 24/7 zijn natuurlijk :)
Niet? Ow. Ik dacht dat server admins niet sliepen en altijd aan het opletten waren ;)
Maar zal later (als in vanavond als ik niet op mijn werk zit :P) nog eens kijken of er nog ergens een baseplate vrij is ofzo. Vaag eigenlijk want gisteren op een andere server kon ik direct aan het bouwen :S
Hoe onthoud een server eigenlijk wat van wie is? Aan de hand van je IP adres, of aan de hand van de naam die je invult?

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
Geen idee hoe deze versie van RTB dat doet.
2 jaar geleden toen ik nog actiever was met Blockland (Volgens mij zonder RTB toen, of iig een andere versie) was het zover ik mij herinner idd op basis van IP.
In de savefile zal wel iets hebben gestaan als: ip,blockid,kleur,xyz-locatie.

Of de huidige dat ook zo doet? Ik heb het idee van niet :( Kan mijn oude bouwwerken niet bijwerken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Nakebod schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 10:36:
Geen idee hoe deze versie van RTB dat doet.
2 jaar geleden toen ik nog actiever was met Blockland (Volgens mij zonder RTB toen, of iig een andere versie) was het zover ik mij herinner idd op basis van IP.
In de savefile zal wel iets hebben gestaan als: ip,blockid,kleur,xyz-locatie.

Of de huidige dat ook zo doet? Ik heb het idee van niet :( Kan mijn oude bouwwerken niet bijwerken...
Het gaar allemaal aan de hand van de naam, die blokken in ons huis zeg weggehaald door iemand die even zijn naam had veranderd naar TheVoxyn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:44
E-Vix schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 10:12:
[...]

Niet? Ow. Ik dacht dat server admins niet sliepen en altijd aan het opletten waren ;)
Maar zal later (als in vanavond als ik niet op mijn werk zit :P) nog eens kijken of er nog ergens een baseplate vrij is ofzo. Vaag eigenlijk want gisteren op een andere server kon ik direct aan het bouwen :S
Hoe onthoud een server eigenlijk wat van wie is? Aan de hand van je IP adres, of aan de hand van de naam die je invult?
Je kunt als admin zoveel mogelijk baseplates maken als je wil. Meestal gooi ik er nog een stelletje extra bij, op diverse plekken :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Ik heb hem vandaag anderhalf uur laten laden, en nog lagt ie als een gek.. Helaas dat hij niet zo veel blokjes ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
FiXeR.nl schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 13:19:
Ik heb hem vandaag anderhalf uur laten laden, en nog lagt ie als een gek.. Helaas dat hij niet zo veel blokjes ondersteunt.
Inderdaad, daarom is het erg jammer dat de retail niet gratis is, in de demo kan je namelijk maximaal 150 blokjes plaatsen en dit is niet echt een goeie indicatie om te zeggen of er wel of geen lag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Ik had vannacht Azureus er bij aan staan, tot op heden, dus dat kon wel de reden zijn dat ie vanmorgen wat traag was.. :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga vanmiddag ook maar weer eens aan de lego :) mijn gevanginis was best leuk ^^
btw ik ben die hiigara dude op RTB :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@bubbles
waarvoor licht je server al de hele dag eruit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Dragon, ik heb nu een lift van onderwater naar boven, hij is er in een paar seconden. :P :)
Alleen naar beneden wordt wat moeilijker. En ik heb nog een paar extra liften naast het huis gebouwd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
Is je lift alleen een plankje? Of echt een hokje?
Als het een hokje is, hoe? Als het een plankje is, naar boven is idd makkelijk, naar beneden gaat de lift sneller dan dat je valt (En dan ook nog het water in.. :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
De RTB-server draait weer, met een verse RTB Isle map, dus lekker bouwen zonder lag. :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:09

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 15:29:
@bubbles
waarvoor licht je server al de hele dag eruit?
Omdat ie kennelijk een error heeft gehad en is afgesloten. Hij zal zo weer up and running zijn

Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Nakebod schreef op donderdag 01 november 2007 @ 18:31:
Is je lift alleen een plankje? Of echt een hokje?
Als het een hokje is, hoe? Als het een plankje is, naar boven is idd makkelijk, naar beneden gaat de lift sneller dan dat je valt (En dan ook nog het water in.. :D )
Alleen een plankje, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023
ok, ben ik weer :P
op een gloednieuwe pc. C2D 1.33Ghz met een ati Radeon Hd 2600 Pro met 256 Mb Ram
ik dank dat ik weer even vooruit kan :D

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Hoe wordt de zwaartekracht weer omgedraaid als je op de bodem loopt van ze zee?
Normaal wordt je toch omhoog getrokken? Helke instelling in RTB is dat?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007

tuinïnen

Eventus stultorum magister

zwaartekracht omgedraaid. ? ok... zal er maar niet te lang over na denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
Waarom kan ik met brick-message mode geen tekst invullen?

edit:
zat net in een server waar ze an het onderwater bouwen waren. niks geks eigenlijk, maar het gedeelte waar ze onderwater aan het bouwen waren (in een soort glazen bak) was zonder water. doormiddel van 2 deuren hielden ze het water buiten. Toen iemand perongeluk die 2 deuren bijden open gemaakt had liep hij vol water en haalde een mod het er ook weer uit. :? hoe die hell doe je dat?

edit:
Grootte / Plaats / Draaihoek Veranderen

De Editor Wand oftewel EW.
Wanneer je met deze wand op een blokje drukt word deze geel !
En dan kan je hem weer met je NUMPAD bewegen ( dus 1t/m9 op het toetsenbord rechts )

Als je op Ctrl + E Drukt krijg je een schermpje waarin je meerdere dingen kan veranderen !
Hier moet je gewoon mee oefenen. Probeer gewoon een aantal getallen uit en je ziet zelf wat er gebeurt!

Een Deur Maken

Hiervoor heb je je Wrench nodig.
Je Wrench moet je in Mover-Mode zetten. >> dat doe je met Ctrl + W .
Druk een aantal keer totdat je dat in het groen in de tekst balk ziet staan.
Sla dan met je Wrench tegen het blokje.
Je ziet dan een schermpje tevoorschijn komen.
Nu geld hetzelfde als met de EditorWand.
Je kan de getallen veranderen (de 3e "0" in 90 graden bijv.) en druk dan op Done.
Wanneer je dan het blokje aanraakt of op E (als je ervoor staat) drukt gaat het bewegen zoals jij hebt ingesteld.
Vind je het tog niet goed verander het dan gewoon nog een keer !

[ Voor 130% gewijzigd door Borgoth op 05-11-2007 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Nu online

AW_Bos

Borgoth schreef op zondag 04 november 2007 @ 21:55:
Waarom kan ik met brick-message mode geen tekst invullen?

edit:
zat net in een server waar ze an het onderwater bouwen waren. niks geks eigenlijk, maar het gedeelte waar ze onderwater aan het bouwen waren (in een soort glazen bak) was zonder water. doormiddel van 2 deuren hielden ze het water buiten. Toen iemand perongeluk die 2 deuren bijden open gemaakt had liep hij vol water en haalde een mod het er ook weer uit. :? hoe die hell doe je dat?
Ik had zoiets gevraagd. Ik meen dat in de map het waterniveau niet tot aan de bodem loopt?
Maar opeens knalde die server offline ofzo...

Maar wel apart inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
  • Laatst online: 04-09 12:42
Ik heb gisteren Blockland retail gekocht, die $ 19,95 is met de huidige koers een prima prijs voor het plezier. Ik heb in het verleden ook aardig wat RTB gespeeld maar die lag heeft het uiteindelijk gewonnen van het speelplezier, vandaar ook mijn aanschaf :) Nou nog even wat mensen in mijn omgeving zover krijgen en samen aan het bouwen te slaan.

Ik ga in dezer dagen even een nieuwe kernel bakken voor mijn servertje hier thuis en daarna VMWare installeren, indien er interesse is kan ik straks wel een 24/7 server draaien van BlockLand retail hoewel ik me wel even stevig moet inlezen over de verschillende instellingen / mods.

Eve char: Warock <TEST>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
sPENKMAN schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 08:21:
Ik heb gisteren Blockland retail gekocht, die $ 19,95 is met de huidige koers een prima prijs voor het plezier. Ik heb in het verleden ook aardig wat RTB gespeeld maar die lag heeft het uiteindelijk gewonnen van het speelplezier, vandaar ook mijn aanschaf :) Nou nog even wat mensen in mijn omgeving zover krijgen en samen aan het bouwen te slaan.

Ik ga in dezer dagen even een nieuwe kernel bakken voor mijn servertje hier thuis en daarna VMWare installeren, indien er interesse is kan ik straks wel een 24/7 server draaien van BlockLand retail hoewel ik me wel even stevig moet inlezen over de verschillende instellingen / mods.
En bevalt het een beetje? Al wat rond gekeken op servers/zelf gebouwd om te kijken of de lag echt verdwenen is en het waar is dat je makkelijk 10/20k blokjes in 1 game kwijt kan?

Ik zit namelijk nog erg te twijfelen maar als dit het geval is schaf ik het spel ook zeker aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zsub
  • Laatst online: 11:41
Hey,

Als groot Lego fan lees ik dit topic af en toe, maar ik zie vooral verhalen over afschrikwekkende lag. Ik las ook een post over hoe de blokjes opgeslagen worden. Maar zou je die config file niet naar de clients kunnen sturen? En dan gewoon updates geven over nieuwe blokjes of kleuren... Moet niet extreem veel bandbreedte kunnen kosten toch? Dit is misschien meer een vraag voor een technische(re) afdeling, maar goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
B1gk1ller schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 09:06:
En bevalt het een beetje? Al wat rond gekeken op servers/zelf gebouwd om te kijken of de lag echt verdwenen is en het waar is dat je makkelijk 10/20k blokjes in 1 game kwijt kan?

Ik zit namelijk nog erg te twijfelen maar als dit het geval is schaf ik het spel ook zeker aan.
Ik heb zelf een serverje opgestart en ben daar gisteravond zo'n 1,5 uur op bezig geweest, ik ben wel even op een andere server geweest met verschillende bouwwerk(jes) en dat zag er positief uit. Het loopt sowieso soepeler op een of andere manier.

Vanavond heb ik al wat meer tijd en zal ik eens verschillende servers bezoeken om te kijken hoe het met de lag zit. Het limiet van de te gebruiken lego steentjes ligt in ieder geval op 125.000 met de volledige versie, je kan dus aardig doorbouwen :P

* sPENKMAN komt er vanavond nog even op terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Nu online

AW_Bos

Hmz, als de EW verwijderd is uit RTB Retail. Hoe maak je dan daar deuren in die natuurgetrouw opengaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
met de wrench? ik heb nooit met EW een deur gemaakt.

[ Voor 7% gewijzigd door Borgoth op 06-11-2007 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
Ik ben net even een server gejoined met de retail versie. De map stond op bedroom en bevatte ruim 50.000 steentjes, om een idee te geven van hoe dat er ongeveer uit ziet een screenshot:
Afbeeldingslocatie: http://files.spenkman.nl/got/1254240_RTB/BL_retail_50k.png

Hoe wel minder goed te zien op het screenshot is het detail niveau wel erg mooi, AA doet zeer goed zijn werk en brengt op mijn systeem in ieder geval geen vertraging met zich mee (x2 4600+, 2 GB ram, x1950pro).

Om een dergelijk stad te bouwen heb je in de normale RTB versie engelen geduld nodig, het liep nu nog redelijk maar bevatte duidelijk een vertraging. Het spel draaide consequent door maar voor je gevoel op een behoorlijk lage FPS. In tegenstelling tot de gratis versie kan je hier nog doorbouwen. De cpu belasting lag ongeveer op de 30%.

Ik kreeg de vraag al in een DM; met de huidige koers kost de retail versie je zo'n € 13,91 en als je het mij vraagt denk ik dat het spel het zeker wel waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:30

The Zep Man

🏴‍☠️

Het volledige spel is omgerekend maar iets van 13-14 euro. Jammere is alleen dat je een creditcard nodig hebt (of PayPal... waarvan ik kan begrijpen als je het niet gebruikt).

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
The Zep Man schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 19:31:
Het volledige spel is omgerekend maar iets van 13-14 euro. Jammere is alleen dat je een creditcard nodig hebt (of PayPal... waarvan ik kan begrijpen als je het niet gebruikt).
Er staat toch vrij duidelijk aangegeven dat het ook per post kan:
Don't have a credit card or Paypal account? No problem!
Send a check or money order for $19.95 USD to:

Step 1 Games LLC
245 West 5th Avenue
Eugene, OR 97401
USA
Ik heb zelf ook geen creditcard maar ken zat mensen in mijn omgeving welke er wel een hebben. Op die manier heb ik mijn bestelling afgerond iig :)

@The Zep Man hieronder
Als dat teveel moeite is of te duur is dan regel je toch ergens een creditcard :?. Mocht dat ook geen optie zijn dan kan je ze altijd nog mailen of ze een IBAN nummer hebben zodat je het geld dmv een banktransfer kan over maken of vraag ze of ze ook €'s accepteren per post. Anders kan je ook nog een paypal account aanmaken en hier geld naar over maken (nog geen 10 min werk) om vervolgens op die manier te betalen.

IMHO zijn er genoeg opties om het geld bij hun terecht te krijgen.

[ Voor 26% gewijzigd door sPENKMAN op 06-11-2007 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:30

The Zep Man

🏴‍☠️

sPENKMAN schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 20:46:
[...]

Er staat toch vrij duidelijk aangegeven dat het ook per post kan:
Eerst naar de bank, euro's omwisselen voor dollars, vervolgens naar het postkantoor om internationaal een brief met geld erin (!) te versturen waarvan de verzendkosten waarschijnlijk meer zijn dan de betaalkosten.

Nee, bedankt. ;)

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
is dit spel nu al dood? ik had verwacht dat het met het plaatsen in SGD juist meer mensen zou aantrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Het spel is niet dood, de lag is dodelijk. Jammer genoeg.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
ja, maar dat weerhield ons er in HK ook niet van om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Borgoth schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:30:
ja, maar dat weerhield ons er in HK ook niet van om te spelen.
Mwah, ik speel het nog wel regelmatig maar zodra er meer dan 1000 blokjes in een server staan is het nauwlijks meer te spelen. Ik denk dat ik ook binnenkort de retail aanschaf en met de retail blocklandtweakers verder kan bouwen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
Momenteel nog (steeds) weinig tijd voor kunnen vinden, en hopelijk komt morgen mijn CoD4 pre-order binnen en dan heeft die weer voorrang :P
Maar oooooit, in een verre toekomst .. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Nu online

AW_Bos

Kunnen we neit elke week met een nieuwe map beginnen? Weg lag, nieuwe bouwsels hoppa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
ik las op de FAQ pagina op de retail site dat als je over netwerk speelt alleen de host een serial hoeft te hebben. Als we nou met VPN verbinding een netwerk creeren en zo toch retail kunnen spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
Dan moet het wel een echte VPN zijn :+
Ik heb namelijk ook wat zitten rondkijken tijdje terug, de retail kan idd LAN games joinen zolang de host maar retail is.
Echter de IP range van Hamachi hebben ze geblokeerd om deze reden :+
Dus het moet of mogelijk zijn IP range van Hamachi aan te passen (Geen idee of dat kan?) of een soortgelijk programma, of een echte vpn server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
Deze hele week was vol van positieve dingen, met in het achterhoofd een retail server te gaan hosten lekker bezig geweest een nieuwe kernel met kernelheaders te compileren om daarna VMware te installeren met een Windows server erop.

Ging allemaal prima totdat ik de schijf van de VM ging aanmaken, bij 80% klapte hij op zijn bek en kwam hij ook niet meer online. Resultaat uiteindelijk is een dode server (waarschijnlijk het mobo) maar 1 van de twee harddisken doet het gelukkig nog (thank you mirror).

Ik heb hier nu een dual AMD MP 2400 staan welke ik even tijdelijk installeer om hier intern de boel weer op poten krijg maar dat ding maakt me iets teveel herrie. Ik ga morgen waarschijnlijk schoppen voor een nieuwe server (lag toch wel een beetje in de planning maar is nu iets vervroegd) en wanneer deze is geinstalleerd zal ik dus alsnog een Windows server in een VM starten welke dedicated kan draaien (24Mbit glasverbinding).

Dus als jullie nog eventjes geduld hebben kan je tot zo'n 50.000 blokjes bouwen en zal ik de boel permanent hosten. Dus, hop koop die retail gewoon :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Nakebod schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:57:
Dan moet het wel een echte VPN zijn :+
Ik heb namelijk ook wat zitten rondkijken tijdje terug, de retail kan idd LAN games joinen zolang de host maar retail is.
Echter de IP range van Hamachi hebben ze geblokeerd om deze reden :+
Dus het moet of mogelijk zijn IP range van Hamachi aan te passen (Geen idee of dat kan?) of een soortgelijk programma, of een echte vpn server.
Je hebt ook nog Leafnetworks en
Wippien.
Ik zal morgen eens kijken of we hier misschien iets mee kunnen, nu ga ik maffen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
De Blockland retail server (zonder toevoegingen vooralsnog) kan je vinden op 85.223.49.57:28000, het wachtwoord is het standaard wachtwoord voor de GoT servers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
Ik heb mijn retail nu ook :)
Ben nu een beetje aan het experimenteren om de dedicated server op mijn linux bak te draaien, als ie dat aan kan dan, qua hardware. (Via Epia bakje, dus niet echt high end.)
Want.. draaien doet hij wel...
Alleen als ik in de server lijst kijk is de status Dead. Maar een LAN game vind hem wel, en kan ook gewoon joinen.
Dus hoop dat hij ook joinbaar is via het internet: [GoT] Nakebod en het password is gok ik wel bekend hier :P
Hoop ineens dat RTB 2.0 ook snel uitkomt, mis toch bepaalde dingen... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
Mooi Nakebod, dan zijn zijn er in ieder geval 3 met blockland retail :+

Ik zag overigens dat ik een foutje had gemaakt in mijn firewall config waardoor mijn server als dead werd weergegeven, dit is nu gecorrigeerd.

Ik heb mijn server in een VM draaien op een stevige bak, woensdag of donderdag komen mijn nieuwe onderdelen binnen voor mijn zuinigere server (AMD X2 BE-2350) waarop de server dan zal komen te draaien.

Jouw server is overigens dood... komt de mijne wel in de actieve lijst te staan nu?
[GoT] GoTland dedicated server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
Jij hebt het over firewall config, en ik bedenk me ineens dat ik de poorten als test naar deze pc had geforward :D
Mijn server is nu ook levend.. En dedicated, en runnend op mijn linux bak (Geen Windows server hier, en anders kan ik geen dedicated draaien).
De load zal wel redelijk omhoog gaan als er wat bouwwerken zijn.

En je server staat er ook bij, wel password loos.

BTW, irc.tweakers.net #RTB :)

Edit: Leuk huisje heb je gebouwd met die open haard :D
Zitten wel leuke dingen in Blockland Retail, maar toch mis ik deuren, en moving objects.
Ook dacht ik ergens gelezen te hebben dat Blockland Retail veel meer soorten (Dus niet limiet) blokken zou hebben? Dat valt nog een beetje tegen :P

Mis ook de optie om blokken uit te strekken/te pletten. Die kwam toch ook vaak te pas.

[ Voor 36% gewijzigd door Nakebod op 12-11-2007 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
:D Als je mijn nickname bij "join IP" intoetst kom je in de server van mijn broertje. Per toeval :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Nu online

AW_Bos

Huh? Ben ik nou de enige waarbij het spel niet meer wil opstarten nadat ik even gespeeld hebt? Hij blijft steeds hangen op dat DOS-console scherm :?

na een install werkt alles prima weer totdat ik weer afsluit... :?
Irritant..

[ Voor 20% gewijzigd door AW_Bos op 13-11-2007 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
Het begin van het skiresort is aanwezig en Arien is de DJ :+

Afbeeldingslocatie: http://files.spenkman.nl/got/1254240_RTB/ski-resort001.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duesenberg J
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 14:21
sPENKMAN schreef op maandag 12 november 2007 @ 23:47:

[afbeelding]
hahaha. Jammer dat de bewegende onderdelen-functionaliteit uit de retail is gesloopt, anders had je een stoeltjeslift kunnen maken. Hoef je niet de hele tijd dat end omhoog te lopen / vliegen / jetpacken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Hoe maak je die lichtjes dan? Of is dat de gekocht versie van RTB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Nu online

AW_Bos

FiXeR.nl schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 10:01:
Hoe maak je die lichtjes dan? Of is dat de gekocht versie van RTB?
Ja, RTB retail.
Door met de wrench erop te klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
ik hoor dat het dus helemaal niet meer moglijk is om een deur of lift te maken?

edit:
ik bedenk me net dat het ook niet meer mogelijk is om "floating bricks" te doen. Dit zal denk ik aardig wat problemen geven met een aantal (snelle) bouw technieken. Is dit ook uit te zetten?

[ Voor 55% gewijzigd door Borgoth op 13-11-2007 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
Duesenberg J schreef op maandag 12 november 2007 @ 23:58:
[...]

hahaha. Jammer dat de bewegende onderdelen-functionaliteit uit de retail is gesloopt, anders had je een stoeltjeslift kunnen maken. Hoef je niet de hele tijd dat end omhoog te lopen / vliegen / jetpacken
De stoeltjeslift komt er aan :+
Je ziet de palen al staan, alleen toen moest ik weg.
Moet alleen nog een mooie oplossing bedenken, denk dat het een rechte lift moet worden, zit nu een beetje een bocht in, en dat gaat lastig worden :)

@ Borgoth: Is idd met Blockland Retail niet mogelijk.
Daarom hoop ik op RTB 2.0 op korte termijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
Er zijn mods aanwezig om deuren te maken hoor:
http://www.blockland.us/smf/index.php?topic=22573.0

Liften e.d. zal vanzelf wel volgen lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
Ah die had ik gister ook al gezien, maar niet geinstalleerd.
Nu wel, en het werkt :P

Ik zag ook die optie Elevators, Portals, en Windows.
Daarvan is momenteel alleen Portals te downloaden: http://www.blockland.us/smf/index.php?topic=18972.0

Dus, ehm, wachten maar op JVS Windows System en JVS Elevators System :P
Of RTB 2.0 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
Komt er uberhaubt nog wel een 2.0? Aangezien wij volgens mij het eninge levende (sub)forum zijn dat er nog volop mee bezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
Jahwol. RTB 2.0 is in de maak voor Blockland Retail.
http://returntoblockland.com/forums/
Niet super actief daar volgens mij, maar toch nog allemaal last replies in 2007, dus het is niet dood dood :P
En de screenshots zien er ook liev uit.
Zie http://returntoblockland.com/forums/viewtopic.php?t=5812 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
Volgens mij zijn dat screens uit retail? Ook kan ik geen verschil maken tussen het 2.0 forum en het retail forum. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
Haal je RTB en Blockland Retail nu niet door elkaar?
RTB 2.0 heeft Retail nodig, dus ja, niet zo gek dat het er op lijkt qua menu's enzo :P

Blockland Forum: http://www.blockland.us/smf/
RTB Forum: http://returntoblockland.com/forums/

En ik ben de Skihut een beetje aan het verbouwen, het wordt gezellig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
:? begrijp er geen zak meer van.
een soort blockland en rtb verhaal dus?

je had blockland nodig voor rtb, nu heb je retail nodig voor 2.0?
hoe gaat dat werken dan? je moet dus eerst retail kopen voordat je "gratis" 2.0 kan spelen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Nu online

AW_Bos

Nee, nu moeten we het nog even met Blockland Retail doen (zonder die 'Return to' titel ervoor). Ze zijn bij Return To Blockland geloof ik bezig met een Return to Blockland Retail versie, waarbij je uiteraard de betaald Blockland Retail moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Als je die versie van http://www.blockland.us/index.asp?p=Download download en die 14 euro betaald, heb je dan gelijk een compleet werkende versie? Of moet je nog wel Blockland zelf hebben (evt met RTB er bij?)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
Snowwie schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 22:29:
Als je die versie van http://www.blockland.us/index.asp?p=Download download en die 14 euro betaald, heb je dan gelijk een compleet werkende versie? Of moet je nog wel Blockland zelf hebben (evt met RTB er bij?)
Je download in weze de demo welke je unlocked met je key (meer blokjes in single player en online/LAN mogelijkheid), je hebt verder geen extra dingen nodig om Blockland retail te kunnen spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Nu online

AW_Bos

Enne sPENKMAN, ik heb je dak wat uitgebreid van je Apreski-hut. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
sPENKMAN schreef op maandag 12 november 2007 @ 23:47:

[afbeelding]
Kun je misschien es wat screens posten van andere servers, zodat we een meer totaalbeeld krijgen van de retail versie. 14 euro is niet echt duur.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
Ariën Clay schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 23:03:
Moet je nu eens gaan kijken.... Nakebod en ik zijn net nog even aan het (ver)(uit)bouwen geweest ;)
Snowwie schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 23:15:
[...]

Kun je misschien es wat screens posten van andere servers, zodat we een meer totaalbeeld krijgen van de retail versie. 14 euro is niet echt duur.
Welke ik erg mooi vond was deze... maarliefst 52.000 steentjes
Afbeeldingslocatie: http://files.spenkman.nl/got/1254240_RTB/BL_retail_50k.png

Een filmpje met een hele stapel 1x1 platte blokjes en hoe soepel dit draait kan je hier vinden

[ Voor 51% gewijzigd door sPENKMAN op 14-11-2007 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
Ariën Clay schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 23:03:
Echt niet :+
Dak is nu zo ongeveer klaar :D
Zitten nu op een ruime 1700 blokken.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~nakebod/block/Skihut/Blockland%202007-11-14%2000-04-28-98_small.jpg
Meer: http://www.xs4all.nl/~nakebod/block/Skihut/

En om het even duidelijk te maken hoe wat waar allemaal.

Return to Blockland is een mod voor Blockland.
Dit topic is gestart voor RTB 1045 (Welke alweer bijna 2 jaar oud is).
Deze versie gebruikt de laatste gratis versie van Blockland.

Sinds een geruime tijd gaat Blockland door het leven als Blockland Retail, de betaalde versie.

Voor Blockland Retail is nog geen RTB te krijgen, hier wordt nog aan gewerkt.
Als RTB 2.0 uit komt, zal je deze gratis kunnen downloaden.
Echter heb je nog steeds Blockland Retail nodig, en die moet je dus kopen.

Dus, wil je RTB spelen, blijf bij RTB 1045, hier zitten wel één heel groot nadeel aan, bij een relatief laag aantal blokken heb je al enorm veel lag.
Wil je Blockland Retail spelen, koop deze versie en je kan lagvrij spelen. Ik heb tot nu toe nog 0x lag meegemaakt iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Nu online

AW_Bos

Dat gerommel weer op Vista, heb alle rechten geloof ik nu op Volledig staan voor alle accounts op de /base map.
Na een 'quit' start hij weer netjes op. Moet ik wel weer dit als Admin runnen, anders kan hij een gedownloadde addon weer niet openen... :z 8)7

Hopelijk wordt dit snel gefixxed....
Verder is het nieuwe hotel van Nakebod wel gaaf, en vooral die Apreski Hut (met kabelbaan die (nog?) niet werkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
Hotel wordt idd wel leuk/groot.
Screenshots staan in de skihut map :)

Blijkt toch dat deuren best wel tegen vallen soms.
Op 1 of andere manier ging 1 deur niet open bij Ariën, terwijl het geen speciale deur was.
Of de deur ging open, maar sloot niet meer.
Of hij hernoemde zichzelf ineens naar "1" terwijl ik toch echt een andere naam had gegeven aan dat ding. Lastig met een aantal deuren :+

• AW_Bos
  • Nu online

AW_Bos

Maar toch werken die deuren niet goed hoor ;). Die deur op de eerste verdieping aan de rechterkant is nog steeds alleen bereikbaar voor Admins. Of had ik dat al verteld :p

Verder ben ik iets verderop bij de kabelbaanmast een leuk blokhutje aan het bouwen voor mij. En heb ik voor het hotel maar een kampvuurtje gemaakt :). Ene Barbaar heeft wat bermpaaltjes neergeplaatst op de berg voor een veilige (alhoewel het niet altijd veilig is :P) afdaling hoewet het toch met de Jeep kut rijden is (net als toen in RTB trouwens, hoewel een auto spawnen toch wat lastiger was).

[ Voor 57% gewijzigd door AW_Bos op 15-11-2007 10:02 ]

• Nakebod
Ach, kleinigheidje. 1 deur op de 10 die niet werkt ofzo. Voor de rest werkt het aardig.
En zoveel andere mensen komen er niet, dus dat scheelt :P

Late night edit :+
4700 blocks op de server, en nog steeds geen lag gezien :)
Ondertussen is het hotel ook al aardig af, en hier een overzichtje van hoe het er nu uitziet.
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~nakebod/block/Skihut/Blockland%202007-11-15%2021-33-08-78_small.jpg

En ergens buiten beeld is Ariën bezig met een blokhut en een kantoor :)

[ Voor 54% gewijzigd door Nakebod op 15-11-2007 21:39 ]

• AW_Bos
  • Nu online

AW_Bos

Afbeeldingslocatie: http://i18.tinypic.com/6suqtkw.jpg
Mijn blockhut, en mijn 4w-jeep

Afbeeldingslocatie: http://i10.tinypic.com/8egdbv6.jpg
Uitzicht van Apreski-hut op blockhut :+

Afbeeldingslocatie: http://i19.tinypic.com/7xdglg5.jpg
Kantoor, work in progress

[ Voor 4% gewijzigd door AW_Bos op 15-11-2007 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Hoe werkt de bediening eigenlijk in retail? Zelfde als in RTB?

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Nu online

AW_Bos

vrijwel het zelfde. Alleen kan je maar iets van 8 of 12 blokjes tegelijkertijd bewaren in het geheugen, ipv van alles bij de hand te hebben onder 1t/m4 in RTB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
Dat is nog wel enigszins het grootste gemis :P Je moet nu iedere keer de slots vullen met blokken die je nodig hebt. En zover ik weet kan je niet een paar pre-defines sets aanmaken zodat je die snel kan laden.
Met RTB heb je ze dus goed gesorteerd per block soort, en scrollen maar. In retail (Kan je ook in de demo uitproberen) moet je via ctrl-b de brick slots vullen met blokken die jij wilt.
Die staan in de brick selector wel in groepen trouwens.

Het kan natuurlijk dat iemand hier al een extra mod voor heeft geschreven, zou me niets verbazen.
Want de manier die RTB heeft was ook niet de standaard manier die Blockland v002 had zover ik weet. (Weet eigenlijk niet welke Blockland versie RTB 1045 gebruikt, misschien Blockland v003 ofzo, iig de laatste non-retail.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Nu online

AW_Bos

Eh. bovenaan staan favorites hoor, waar je meerdere block-slots kan bewaren.

[ Voor 5% gewijzigd door AW_Bos op 16-11-2007 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
Hmm, waren die niet voor de blocks zelf?
Dan moet ik dat eens uitzoeken :+
Ik dacht dat je daar bijv bij 1 een blokje van 4x1 kon saven, en bij 2 een plaat van 6x6 ofzo.
Vanavond eens kijken dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
Nakebod schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 10:42:
Hmm, waren die niet voor de blocks zelf?
Dan moet ik dat eens uitzoeken :+
Ik dacht dat je daar bijv bij 1 een blokje van 4x1 kon saven, en bij 2 een plaat van 6x6 ofzo.
Vanavond eens kijken dan :P
Je hebt 10 slots waarbij je in ieder slot 10 blokjes kan saven. Deze presets kan je laden door op B te drukken, het nummer van de preset in te toetsen en weer op b te drukken. Op deze manier kan je erg snel switchen tussen verschillende blokselecties :)

Howto:
Druk op B om naar het blokoverzicht te gaan, stel je werkbalk samen door te dubbelklikken op de gewenste bouwstenen klik boven in op de knop en toets een nummer in waaronder je de preset wilt opslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Nu online

AW_Bos

Meuh, ik snap er niks van. Ik zit nu i.p.v. Vista op een Windows XP machine, en loop die Readme van de JVS portal mod toch echt goed door (extract die rar naar de D:/blockland).
Dan open ik een singleplayer map met de add-on erbij.
Dan ga ik naar de GoT server toe..
En ik kan nergens in het Controlmenu een key vinden van JVS die ik moet Binden?
Als ik naar een teleportpoint ga zie ik een lege selectie lijst???
Edit:
Brakke download .rar.
Met de JVS Door Tools mod is de teleport mod wel werkzaam :).

Nu er even achter zien te komen waarom ik niet meer verder kan gaan aan mijn kantoor. sPENKMAN staat het niet toe? Omdat ik op een ander IP zit misschien, en de blokjes IP gekoppeld zijn :?
Of ik in Admin mode gaat maakt niks uit.

[ Voor 27% gewijzigd door AW_Bos op 16-11-2007 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
Dat had ik laatst ook, had ik geen toegang tot mijn eigen blokken.
Ik heb het idee dat dat komt door wie de blocken voor het laatst geladen heeft ofzo.
Iets anders zou ik zo ook niet kunnen bedenken.

Ik kan trouwens wel aanj je kantoor bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
Wat ik wel heb ontdekt in 1.045 is dat als je op hetzelfde netwerkt speelt, dat dan degene die het laatst gejoind heeft de rechten van alle blocken vanaf dat ip heeft. Weet overgens niet of dit in retail verhopen is.

Als je met een broer ofzo met z'n 2e op een netwerk online wil kan dat gewoon. je moet wel de zelfde naam hebben. (Je kunt onderschijd maken door de clan tag te veranderen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
Nieuw projectje :
http://www.xs4all.nl/~nak...7-11-17%2001-10-04-78.jpg

Of een reuzenrad, of een schip.
1e kan nogal lastig worden, 2e is wat makkelijker haalbaar denk ik :)
Hij is iig al lekker hoog, voor zover er wat staat dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rj-
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 10:08

Rj-

ik kan wel een server starten maar kan er geen joinen hij blijft hangen bij loading databloks

gebruik vista

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
Denk dat jij blockland.exe start, ipv RTB. Ervan uitgaande dat je het over RTB hebt :)

Uit de startpost:
Installeer het spel en start met behulp van de "play RTB" bat file. Je ziet dan het volgende scherm
De "GoT" server draait iig de RTB mod, en die kan je dus niet joinen via de normale Blockland.
Ondanks dat de query van de masterserver allemaal RTB servers teruggeeft.
Het is dezelfde masterserver namelijk, gezien RTB dus een mod op/voor Blockland is :)

Edit: Wat ik net op het Blockland forum tegen kom _O_
GTA VC level nagebouwd: http://www.blockland.us/smf/index.php?topic=13736.0

[ Voor 12% gewijzigd door Nakebod op 17-11-2007 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Rj- schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 16:45:
ik kan wel een server starten maar kan er geen joinen hij blijft hangen bij loading databloks

gebruik vista
Ik had hetzelfde probleem, blijkbaar heb je net zulke slechte ogen als mij :+
In TS staat namelijk dit: Installeer het spel en start met behulp van de "play RTB" bat file.
Ik startte hem via blockland.exe, en bleef ook hangen :P Nu ik met de play RTB.bat file open lukt het wel, en ik zie een heel ander beeld :P Het ligt dus niet aan Vista :+

edit:
^^ dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
Spenkman, Ariën, andere Retailers:
Building Platform moeten we hebben!

Echt een must have voor hoge bouwwerken, ofwel het appartementen complex :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbaar
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Klinkt handig, maar op zich niet nodig omdat je ook gewoon op je eigen gebouw kan gaan staan om hem hoger te maken (je kan toch niet midden in de lucht bouwen zover ik weet).

Barbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
Niet nodig? Kom jij dan maar eens @ spenkmans server, de het appartement aardig vorm begint te krijgen :+
Zoveel makkelijker als je op een vaste plaats kan staan met goed zicht op alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
Nakebod schreef op zondag 18 november 2007 @ 01:02:
Niet nodig? Kom jij dan maar eens @ spenkmans server, de het appartement aardig vorm begint te krijgen :+
Zoveel makkelijker als je op een vaste plaats kan staan met goed zicht op alles.
Mja aan de andere kant kan je ook gewoon zelf een platvormpje bouwen natuurlijk, is een paar tellen werk in dat opzicht maar ik wil de mod best wel uitproberen, zal hem vanmiddag als ik terug ben van mijn werk installeren :)

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste