Nieuw scherm+TVkaart

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

• Arcenon
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:56
Ik ben van plan om binnenkort een nieuw beeldscherm aan te schaffen, welke over een HDMI aansluiting moet beschikken en minimaal 22/24 inch moet zijn. Mijn budget is 450 euro. Dit scherm zal ik ook meteen gebruiken om tv te kijken + mijn 360 op aan te sluiten. Het moet ook werken op Vista 64-bit.
Alleen heb ik nog een paar vraagjes:

-Weet iemand me een paar beeldschermen aan te raden?

-Wat voor tvkaart moet ik nemen (rond de 50 euro), Analoog/Digitaal/HD?. En heeft HD zin aangezien 1680x1050 al hoger is dan HD, en werkt dit ook zo? Dus kan ik dan gewoon ''HD'' kijken met een analoge tvkaart?

MY '25

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

een analoge kaart onvangt standaard alleen pal b/g .. welke totaal niet hd is

wat niet inhoud dat je niet kunt kijken, maar het wordt niet veel beter dan een gewone fatsoenlijke tv

[ Voor 41% gewijzigd door Fish op 27-10-2007 21:14 ]

Iperf

• Arcenon
  • Laatst online: 09:56
Ja maar dat was mijn vraag. Mijn scherm heeft al een hogere resolutie dan HD zelf heeft. Geldt deze resolutie dan ook voor als ik tv kijk via die tvkaart/of op mn 360 zit?

MY '25

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

iets met ketting en zwakste schakel ... als het niet hd verzonden wordt kun je het ook niet hd bekijken. je resolutie blijft hetzelde maar elke tv pixel wordt effectief gewoon uitgerekt over zon 5a6 lcd pixels.

360 heb ik niet ... maar dara gelden in princiepe dezelfde waarden voor
er staat me iets bij dat wanner je hdmi oid gebruikt dat de 360 niet alle resoluties ondersteund, en wel eens terug kan vallen naar een lagere resolutie.

maar dan moet je gewoon ff searchen op het foruimn

Iperf

• LittleKiller
  • Laatst online: 07:39
ik dacht dat de samsung syncmaster 226BW wel mooi is, tenminste, kan ik alle reviews geloven
http://tweakers.net/price...eMin=0&scoreMax=5&x=0&y=0
en hij is stevig aan 't dalen... over de afgelopen 2 dagen al iets van 4 euro ofzo.. (het lijkt weinig maar over gedurende een maand is het nogal wat)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:03

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

1) TV-kaarten horen hier niet, kijk daarvoor in Consumentenvideo
2) waar dan ook op GoT zijn "Welke ... moet ik kopen?"-topics ongewenst. Een Tweaker kan zelf kiezen namelijk...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.