iPod Touch reageert op Apple Remote

Pagina: 1
Acties:
  • 159 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-09 15:07
Omdat de Touch topic niet meer bestaat heb ik hier maar een aparte topic voor gemaakt.

Als ik in Front Row bezig ben en mijn Touch staat in de dock dan reageert deze op de acties die ik op mijn Remote uitvoer. Ik wil alleen dat Front Row luistert en niet dat mijn iPod ineens muziek gaat afspelen. Kan ik hier wat aan doen of moet ik steeds mijn iPod loskoppelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orillion
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21:18
FerdiV schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 13:01:
Omdat de Touch topic niet meer bestaat heb ik hier maar een aparte topic voor gemaakt.

Als ik in Front Row bezig ben en mijn Touch staat in de dock dan reageert deze op de acties die ik op mijn Remote uitvoer. Ik wil alleen dat Front Row luistert en niet dat mijn iPod ineens muziek gaat afspelen. Kan ik hier wat aan doen of moet ik steeds mijn iPod loskoppelen?
Pair je remote met je computer, zodat je dock niet meer reageert op die remote...

http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=302545

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
orillion schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 13:10:
[...]

Pair je remote met je computer, zodat je dock niet meer reageert op die remote...

Gedaan, krijg zo'n teken te zien dat hij wa gepaired. Maar nog steeds reageert mijn iPod :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:05

4POX

Everybody is wired

orillion schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 13:10:
[...]

Dan onthoudt de computer het serienummer van de remote control. Dus de remote blijft werken op alle andere systemen

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
4POX schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 13:15:
[...]

Dan onthoudt de computer het serienummer van de remote control. Dus de remote blijft werken op alle andere systemen
Vandaar ja, en wat nu? En wat is dan eigenlijk het nut van het pairen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim Leers
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-10 23:06
FerdiV schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 13:18:
[...]

Vandaar ja, en wat nu? En wat is dan eigenlijk het nut van het pairen?
Dat niemand anders jouw computer kan controleren met zijn remote.

Wat jij wilt, is het dock pairen met je remote. Zoals je ziet, gewoon googlen en je hebt de oplossing ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamer1009
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06-10 09:03
*knip* spam

[ Voor 89% gewijzigd door Daedalus op 26-10-2007 17:19 ]

Vanaf hier gaan we verder. MyFocus.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:03

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Bashrat schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 13:19:
[...]

Dat niemand anders jouw computer kan controleren met zijn remote.

Wat jij wilt, is het dock pairen met je remote. Zoals je ziet, gewoon googlen en je hebt de oplossing ;)
Nee, wat hij wil is precies het tegenovergestelde van het dock pairen met de remote: hij wil dat het dock niet langer op de remote reageert. Hetgeen volgens dit topic volgens Apple alleen is op te lossen met een stukje (ondoorzichtig ;)) plakband.

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Je krijgt toch een remote bij je dock? Pair deze dan met de iPod Dock en hij zal alleen reageren op die remote en niet op die van de computer.

Dat gaat als volgt: http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=302782

Wat Bashrat dus zegt zou in dit geval kloppen...

[ Voor 10% gewijzigd door Frietsaus op 26-10-2007 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Ik heb de ene remote aan de iMac gekoppeld en de andere aan mijn Dock, nu werkt het!

Thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamer1009
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06-10 09:03
weet iemand nog een plek waar verder wordt gediscusieerd over de ipod touch? net als het topic ipod touch deel 2? ik heb namelijk nog een vraag.. kan je meerdere internetverbindingen opslaan? bijvoorbeeld de verbinding bij mij thuis, maar als ik dan weg ga naar bijvoorbeeld een oom, dat ik daar op internet kan zonder al mijn instellingen van thuis kwijt te raken?

[ Voor 52% gewijzigd door Gamer1009 op 26-10-2007 23:24 ]

Vanaf hier gaan we verder. MyFocus.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Gamer1009 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 23:23:
weet iemand nog een plek waar verder wordt gediscusieerd over de ipod touch? net als het topic ipod touch deel 2? ik heb namelijk nog een vraag.. kan je meerdere internetverbindingen opslaan? bijvoorbeeld de verbinding bij mij thuis, maar als ik dan weg ga naar bijvoorbeeld een oom, dat ik daar op internet kan zonder al mijn instellingen van thuis kwijt te raken?
Gewoon in [iPod Touch] Ervaringen & Discussie - Deel 3 :? Maar zou je voor dit soort vragen niet een topic willen kapen :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1