Bij het opstarten van mijn laptop krijg ik af en toe een grijsscherm. Dit grijze scherm kan dan ook nog veranderen in allerlei mooie kleurtjes. Af en toe als hij naar het windows scherm gaat komt het juiste scherm naar voren toe. Maar helaas blijft hij ook af en toe hangen in het grijze scherm. De rest van de laptop werkt dan nog wel goed alleen het scherm blijft grijs. Als de laptop eenmaal is opgestart heb ik nergens meer last van.
Ik heb helaas geen monitor over om aan de laptop uitgang te hangen en dus zo te testen of het aan het scherm of aan de videokaart ligt. Hij is hier overigens al een keer voor naar Asus gestuurd maar ik kreeg hem zonder enige vervangingen weer terug. Dus daarom deze post misschien dat ik software matig iets moet veranderen.
ps
het is een asus z9200
Ik heb helaas geen monitor over om aan de laptop uitgang te hangen en dus zo te testen of het aan het scherm of aan de videokaart ligt. Hij is hier overigens al een keer voor naar Asus gestuurd maar ik kreeg hem zonder enige vervangingen weer terug. Dus daarom deze post misschien dat ik software matig iets moet veranderen.
ps
het is een asus z9200
"Het leven is een mooie gelegenheid om meisjes te ontmoeten"