Toon posts:

8800GT of 8800GTX

Pagina: 1
Acties:
  • 233 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
mischien is deze vraag al honderd keer voorbij gekomen.
Maar hier komt die dan.
Ik ga morgen kijken voor een nieuw systeem, nu zeggen een heleboel wacht tot maandag dan komt de 8800GT uit, Die is veel beter en stukken goedkoper. nu komt in november crysis uit en raden ze 640MB aan. maar hoe zou dat zitten met de 8800GT versie 512MB??
en in hoeverre zal deze kaart beter zijn als een GTX?? lijkt me namelijk zo onwaarschijnlijk dat een videokaart die 250 euro gaat kosten, gehakt zal maken van een 640MB GTS van 350 euro en een GTX van 450 euro, waarom zou NVIDIA deze prijzen dan nog zo hoog houden? als een 8800GT beter en goedkoper is,
Daarom vraag ik mij af of deze benchmarks van de 8800GT wel realistisch zijn, en bij toekomstige spellen als Crysis juist niet een gts of gtx overtreft maar juist stukken achter blijft??

Verwijderd

waarom wacht je niet gewoon af tot maandag, 2 dagen later komen de echte benchmarks wel, en dan kun je de conclusie trekken

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 22:56:
Ik ga morgen kijken voor een nieuw systeem, nu zeggen een heleboel wacht tot maandag dan komt de 8800GT uit,
Wacht dan gewoon tot maandag ;)
Die is veel beter en stukken goedkoper. nu komt in november crysis uit en raden ze 640MB aan. maar hoe zou dat zitten met de 8800GT versie 512MB??
Dat raden ze aan omdat 320 een beetje weinig is als je een erg hoge resolutie en settings wilt, en ertussen (nog) niets is.
en in hoeverre zal deze kaart beter zijn als een GTX??
Niet.
lijkt me namelijk zo onwaarschijnlijk dat een videokaart die 250 euro gaat kosten, gehakt zal maken van een 640MB GTS van 350 euro en een GTX van 450 euro, waarom zou NVIDIA deze prijzen dan nog zo hoog houden? als een 8800GT beter en goedkoper is,
Een aantal kaarten gaat waarschijnlijk EOL, en/of er komen pricedrops. Hoe dit precies gaat is nog niet bekend.
Daarom vraag ik mij af of deze benchmarks van de 8800GT wel realistisch zijn, en bij toekomstige spellen als Crysis juist niet een gts of gtx overtreft maar juist stukken achter blijft??
Crysis ga je in ieder geval toch niet 100% draaien op welke van deze kaarten dan ook.

Wat ís het toch met dat Crysis? Ja, het is best een mooi en groot spel enzo, maar het is echt TE gehyped!

• Cascade
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-11-2025
Ik zou even wachten nog. Volgende week barsten de reviews los van de 8800 GT als het goed is, dan merk je het vanzelf.

Paar punten:
- er komt een nieuwe 8800 GTS, die weer iets sneller is (en heel misschien over de GTX heen gaat...). De oude GTS gaat er uit.
- er komen waarschijnlijk 8800 GTs met 1 GB, als dat je grootste zorg is.

Als je zeker wil zijn, moet je op benchmarks van Crysis (niet de beta) op de nieuwe kaarten wachten...

Verwijderd

Topicstarter
nee weet ik dat je dat nooit op 100% kan draaien, had gehoord dat crysis grafisch gezien zijn tijd vooruit. daar bedoel ik mee dat er grafische opties zijn die de huidige video kaarten, niet ondersteunen, en ze deze doormiddel van patches in de toekomst open zetten, als de grafische kaarten dit ondersteunen.

Verwijderd

Topicstarter
ja ga ook wachten denk ik, maar zal wel een pc moeten hebben door prive redenen, koop ik gewoon een kaartje va 25 euro tijdelijk

• Taarmen
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-07 08:47
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 23:22:
ja ga ook wachten denk ik, maar zal wel een pc moeten hebben door prive redenen, koop ik gewoon een kaartje va 25 euro tijdelijk
Is het voor jou niet voordeligger om een mobo met onboard videokaart te kopen? De 25 euro die je uitspaart, is genoeg voor een betere cooler -> overclock -> meer speel plezier.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:03

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

En verder is het twee keer achter elkaar posten <24u ongewenst. Maar sowieso, "welke ... moet ik kopen?"-topics voldoen per definitie aan het GoT beleid mbt zelfwerkzaamheid, dus gaan ze dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.