Het is laatst ook al eens aangekaart, niet alleen door mij, maar valt er ook iets te doen aan mensen die constant flamen/trollen/offtopic reageren? Het gaat mij nu bijvoorbeeld om [Verwijderde gebruiker]. Zijn gemiddelde en totale reactiescores zijn negatief, zijn karma is negatief, etc.
Toch loopt hij op dit moment weer een artikel te verzieken met zijn gedrag.
Oke het is mooi dat alle modders het met mij eens zijn en de heer keihard naar -1 meppen, maar hij schijnt niet te leren van zijn fouten.. Als mensen zo te werk gaan mogen ze wel iets meer dan een -1'tje hebben toch?
Toch loopt hij op dit moment weer een artikel te verzieken met zijn gedrag.
Oke het is mooi dat alle modders het met mij eens zijn en de heer keihard naar -1 meppen, maar hij schijnt niet te leren van zijn fouten.. Als mensen zo te werk gaan mogen ze wel iets meer dan een -1'tje hebben toch?
edit:
Standaard op -1 modden is ook al voorgesteld natuurlijk en daar ben ik het ook altijd nog mee eens. Mochten ze het dan na verloop van tijd nog niet geleerd hebben, zwaardere sancties opleggen.
Standaard op -1 modden is ook al voorgesteld natuurlijk en daar ben ik het ook altijd nog mee eens. Mochten ze het dan na verloop van tijd nog niet geleerd hebben, zwaardere sancties opleggen.
[ Voor 12% gewijzigd door Cloud op 24-10-2007 10:58 ]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana