Laptop typt vanzelf

Pagina: 1
Acties:
  • 717 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• lennartkocken
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-02 15:27
Het lijkt net alsof m'n laptop uit zichzelf typt. Elke keer als ik m'n benen beweeg (met de laptop op m'n schoot) komen er allemaal letters in beeld, voornamelijk @, / en gewoon wat random letters. Ook gaat het geluid meteen langzaam uit (Fn + Arrow down?) en komt de help (F1) overal tevoorschijn. Als ik dus in de trein zit (die eigenlijk non-stop beweegt) is 't amper werken... ik denk zelf dat het komt doordat er ergens iets vies onder het toetsenbord zit en dat dat ergens op drukt als ik beweeg. Hoe haal ik dit eruit? Of moet-ie hiervoor al terug naar de fabrikant (acer)? Ik heb de laptop 4 maanden nu.

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 27-01 18:21
Ik zou echt de GhostBusters bellen :X

Maar serieus, het kan heel goed dat je tobo brakjes is. Heb je al een mailtje gestuurd naar Acer? Kan best zijn dat er meer mensen zijn met dit probleem.

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01-2025

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Besssste Aceeeer. Zoaaaasssls U mmmmmeerkt hebeheb ik proproproblemen met mijn toetsssenbord.

Zoiets ?

On Topic: Ok, even serieus. Je toetsenbord schoonblazen met perslucht kan in dit geval misschien wel helpen. Tenzij je tobo inderdaar echt kapot is. Op GoT was ergens een handleiding te vinden hoe je het beste je laptop reinigt met perslucht.

@Ventrigo
Ja ik was ook net opzoek naar zo'n linkje maar jij was eerder
offtopic:
Beetje humor mag toch wel?

[ Voor 71% gewijzigd door Kain_niaK op 23-10-2007 18:42 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Kijk hier even naar. Ik had ook problemen met me toetsenbord : [xpsp1]Tijdens installatie hangt toets .
offtopic:
het is hier geen flabber,weblog.fok.nl of geen stijl ;)

Self reflection is the school of wisdom

• lennartkocken
Ik heb een paar keer tegen de onderkant van m'n laptop aan geslagen, en dat helpt een beetje.

Is er trouwens - voor een PS2/USB toetsenbord - een goedje om je toetsenbord te reinigen? (iets dat alle plak weghaalt...?)

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 27-01 18:21
Zo ;)

Alcohol zou moeten werken.

[ Voor 16% gewijzigd door Bitage op 23-10-2007 19:03 ]

• BlackRageNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Zou het niet aan een connector kunnen liggen die een beetje los zit ?

Verwijderd

Tsja duidelijk hardware lijkt me, tenzei er een een of ander grappig virus op je bak staat maar het virus dat detecteerd of de laptop op je schoot staat moet nog ontdekt worden :P

Schoonmaken dus, en anders garantie claimen.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:48
Waarom zou je zelf gaan aanmodderen als de laptop nog maar 4 maanden oud is? Mooi terug gaan naar de winkel en zeggen dat je dit niet verwacht van zo'n duur apparaat.

@ thePiet, sommige ThinkPads (helaas de mijne niet :( ) hebben een shock/tilt sensor erin zitten, bestaan zelfs programmatjes voor die de gegevens hiervan bijhouden, en als alarm functioneren 8)

• lennartkocken
Net deed-ie weer heel irritant, dus ik sla 'm zo... beetje, valt-ie uit :?

dat wordt dus een RMA'tje :P

• dnhelle
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-02 08:58
:X
My God.
Beetje eerder naar de winkel?

• lennartkocken
dnhelle schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 12:38:
[...]

:X
My God.
Beetje eerder naar de winkel?
Wat bedoel je? :o ik sloeg niet hard, gedoseerd geweld ;)
Pagina: 1