Voeding voedt Proc Koeler maar Overige niet

Pagina: 1
Acties:
  • 193 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-01 14:00

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Topicstarter
Ik heb voor me een Kast van een kennis van mij, gewoon een Packard Bell UTOW-CO2, hiervan weet ik bijna zeker dat zij zelf hier weinig aan hebben toegevoegd en daarom vind ik het probleem wat zich opspeelt ook vreemd.

Wanneer je de PC namelijk aanzet hoor je de Voeding+Koeler opspinnen, en aan de binnenkant van de kast zie je tevens dat de koeler van de Processor ook stroom krijgt, echter krijgen zowel de Interne als AGP-Video Kaart geen stroom (signaal blijft ontbreken), de lampjes op het toetsenbord gaan niet aan, de HardeSchijf spint niet op en het CD-rom slot gaat niet open.

Wanneer je de PC dan uit wil zetten met de aan/uit knop (waar tevens een Oranje lampje boven brand) werkt zelfs na 30 seconde ingedrukt te houden dit ook niet.

Ook brandt er een Oranje lampje rechtbovenin het moederbord.

Heeft iemand enig idee waar dit op duidt, het leek mij een MoBo probleem maar ook de HDD spint niet op dus dat sloot ik eigenlijk weer uit, maar hoe kan het dan dat de voeding de Procesor Koeler weer wel opspint.

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

4p 12v stekkertje aangesloten?

Afbeeldingslocatie: http://www.ortaekni.is/media/vorulisti/medium/vm12v.jpg

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-01 14:00

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Topicstarter
Ja heb zowel de rechter kabels aangesloten op HDD en CD drive en de linker kabel zit linksonder bij de proc in de buurt op het moederbord aangesloten.

Tevens heeft de computer het altijd gedaan dus moet er iets kapot gegaan zijn aan de kabels oid want de aansluitingen zouden altijd goed geweest moeten zijn.

Het lijkt me dat de voeding defect is / te weinig voeding afgeeft gezien de processor koeler wel aangaat maar agp sloten en hdd niet worden aangestuurd, of kan dit nog andere oorzaken hebben.

[ Voor 18% gewijzigd door JunkieXP op 23-10-2007 18:01 ]

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Tsja, het kan echt van alles zijn hoor. Zou toch in eerste instantie aan de voeding of het moederbord denken, maar echt uitsluiten kun je dat pas als je eea vervangt, hoe lastig dat ook kan zijn.