parrot carkit, memory full ?

Pagina: 1
Acties:
  • 4.540 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125609

Topicstarter
We hebben sinds gister een andere auto en er zit een bluetooth parrot carkit in. 2 telefoons kon ik aansluiten en bij de 3de krijg ik te horen: memory full, er kunnen waarschijnlijk 3 of meer telefoons op, waarschijnlijk zit het nummer van de vorige eigenaar er nog in.

Hoe kan ik dit veranderen?

Afbeeldingslocatie: http://img299.imageshack.us/img299/4958/23102007055ai8.th.jpg

dat is de carkit, ik weet absoluut niet welk model maar via bluetooth krijg ik : parrot ck v3.12

Als iemand zou kunnen helpen zou ik daar heel blij mee zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75597

Ik heb een (volgens mij) soortgelijke Parrot carkit in mijn auto; volgens mij kan ik 5 telefoons pairen en dan zegt hij ook ' memory full'. Om het geheugen te wissen moet je volgens mij zowel de aanneem- als de ophangtoets een aantal seconden ingedrukt houden, totdat een stem zegt ' memory erasing in progress'. Het kan ook zijn dat je een van beide toetsen maar ingedrukt hoeft te houden; dat weet ik niet meer zeker. Is gelukkig geen dagelijkse bezigheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125609

Topicstarter
Anoniem: 75597 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 14:03:
Ik heb een (volgens mij) soortgelijke Parrot carkit in mijn auto; volgens mij kan ik 5 telefoons pairen en dan zegt hij ook ' memory full'. Om het geheugen te wissen moet je volgens mij zowel de aanneem- als de ophangtoets een aantal seconden ingedrukt houden, totdat een stem zegt ' memory erasing in progress'. Het kan ook zijn dat je een van beide toetsen maar ingedrukt hoeft te houden; dat weet ik niet meer zeker. Is gelukkig geen dagelijkse bezigheid :)
Bedankt joh, ik zal eens gaan kijken. Op internet was echt totaal niets te vinden behalve een software update via bluetooth, maar als ik niet weet welk model het is zal dat natuurlijk niet gaan.

Bedankt voor de moeite :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-05 12:09

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Ik zie dat je het algemene Parrot topic al gevonden hebt...

[ervaring] Parrot BT carkits

Daar past dit dan ook het beste. Een nieuw topic hiervoor openen is niet nodig.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Dit topic is gesloten.