Mensen,
hierbij het volgende probleem:
Het systeem moest gaan werken als een mediacenter, dat heeft het ook een tijdje gedaan.
Een maand geleden knalde de eerste vga kaart eruit deze werkte helemaal niet meer (ook niet in andere systemen).
Zelf dacht ik dat het aan de vga kaart lag, dus volgende kaart erin gehad. Deze kaart heeft het 2weken volgehouden, toen ik hem meer begon te belasten (zoals het draaien van spellen, knalde ook deze kaart eruit)
Ook deze kaart werkt niet meer in andere systemen.
Wat me ook op valt is dat het mobo niet altijd de hd of de cd dvd detecteerd.
Wat nu te doen? De computerland garantie is net verlopen en heb zelf het idee dat het mobo echt niet goed is.
Gegevens:
Mobo asus P4S800-MX (gekocht 05-07-07 bij computerland, garantie was 3mnd)
P4 cpu 3ghz
2x 512 mb
Ideen zijn meer dan welkom!
hierbij het volgende probleem:
Het systeem moest gaan werken als een mediacenter, dat heeft het ook een tijdje gedaan.
Een maand geleden knalde de eerste vga kaart eruit deze werkte helemaal niet meer (ook niet in andere systemen).
Zelf dacht ik dat het aan de vga kaart lag, dus volgende kaart erin gehad. Deze kaart heeft het 2weken volgehouden, toen ik hem meer begon te belasten (zoals het draaien van spellen, knalde ook deze kaart eruit)
Ook deze kaart werkt niet meer in andere systemen.
Wat me ook op valt is dat het mobo niet altijd de hd of de cd dvd detecteerd.
Wat nu te doen? De computerland garantie is net verlopen en heb zelf het idee dat het mobo echt niet goed is.
Gegevens:
Mobo asus P4S800-MX (gekocht 05-07-07 bij computerland, garantie was 3mnd)
P4 cpu 3ghz
2x 512 mb
Ideen zijn meer dan welkom!