Mobiel Internet

Pagina: 1
Acties:
  • 1.151 views sinds 30-01-2008

• jimmy87
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:31
Wij zitten regelmatig op de camping ( stacaravan )
Maar omdat ik veel huiswerk en 9/10x dit internetzoek werk is ben ik op zoek naar zo'n mobiel internet abonnement.

Wie heeft er hier ervaring mee en kan mij een goede provider aanbevelen?
KPN heeft volgens mij wel het beste bereik maar misschien iemand anders anders meegemaakt.

Maakt verder niet uit welke provider, maar het moet niet met een slakkengang gaan.

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Je bedoelt gewoon internet op je mobiel? Dan ligt het er maar net aan welke provider je hebt. Heb je een KPN abo neem je gewoon een Surf & Mail Totaal bundel. Hetzelfde geld bij de andere providers; Vodafone: Blox, T-mobile; Web 'n Walk. Hoe er wel rekening mee dat je met deze bundels niet mag internetten met je laptop via je mobiel. ;)

• jimmy87
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:31
Nee ik bedoel puur via de laptop sannie-boy dat heet ook mobiel internet schijnbaar :)
Maar ik bedoel dus UMTS,EDGE,HSDPA en al die rotzooi.

• ChaserBoZ_
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 18:10
Simpel UMTS kaartje van Vodafone bv ?

'Maar het heeft altijd zo gewerkt . . . . . . '

Verwijderd

Dj-sannieboy schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 13:48:
Je bedoelt gewoon internet op je mobiel? Dan ligt het er maar net aan welke provider je hebt. Heb je een KPN abo neem je gewoon een Surf & Mail Totaal bundel. Hetzelfde geld bij de andere providers; Vodafone: Blox, T-mobile; Web 'n Walk. Hoe er wel rekening mee dat je met deze bundels niet mag internetten met je laptop via je mobiel. ;)
Kleine correctie (no offence DJ-sannieboy): bij T-Mobile Web 'n' Walk mag je wel internetten op je laptop via je mobiel :)

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:51

knakworst

Get more sats!

jimmy87 schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 13:45:
Wij zitten regelmatig op de camping ( stacaravan )
Maar omdat ik veel huiswerk en 9/10x dit internetzoek werk is ben ik op zoek naar zo'n mobiel internet abonnement.

Wie heeft er hier ervaring mee en kan mij een goede provider aanbevelen?
KPN heeft volgens mij wel het beste bereik maar misschien iemand anders anders meegemaakt.

Maakt verder niet uit welke provider, maar het moet niet met een slakkengang gaan.
Wat is de plek van de stacaravan? Misschien hebben mensen in die regio ervaringen mbt bereik.

Zelf denk ik dat orange world een goede keuze is. Hiermee kun je voor slechts 6 euro per maand een groot gedeelte van het internet op: Het Orange Online discussie topic

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

Check anders ook deze site over goedkoop mobiel internet, daar staat ook een vergelijking van enkele aanbieders.

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 12:58:
[...]

Kleine correctie (no offence DJ-sannieboy): bij T-Mobile Web 'n' Walk mag je wel internetten op je laptop via je mobiel :)
Aangezien jij bij de klantenservice werkt neem ik aan dat je gelijk hebt. Bij Vodafone en KPN mag het iig niet. Maargoed, bij T-mobile heb je dus ook geen fair-use policy?

• Sequence

Sequence

Online marketing

nope, bij TM is internet echt onbeperkt en is de snelheid het enige dat je dataverbruik limiteert

Verwijderd

Is het mogelijk met mobiel internet te bellen en gebeld (ik heb een voipbusternummer) te worden met voipbuster met bijvoorbeeld een sipura 1001? En hoe sluit je die eventueel aan (want je hebt geen ethernetaansluiting)?

• Sequence

Sequence

Online marketing

voip bellen heb ik nog niet geprobeerd, geen idee hoeveel data je daar voor nodig hebt.
aansluiten kan via usb of bluetooth

Verwijderd

Sequence schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 21:18:
nope, bij TM is internet echt onbeperkt en is de snelheid het enige dat je dataverbruik limiteert
hrm via GPRS is de snelheid keihard gecapt op ik meende 64 kb ps dus zon 8 KBp/s

• Sequence

Sequence

Online marketing

klopt, bij het abo van een 10tje is dat de snelheid, maar bij 20 euro heb je al 30KB/s UMTS en dat is voldoende om met een laptop relaxed te surfen.

Verwijderd

ik vraag me af of je t ondertussen al hebt aangeschaft en wat je ervaring is. Heb t net bij Mobiel-internet.nu zitten bekijken en wil t ook bestellen

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11 20:42

IEF

Why so serious?

Zullen we dit topic dan maar even met rust laten? (gezien de datum)

@NISIM: Er gaan 2 topics van je dicht (dubbelpost) door gebrek aan eigen inzet. Er is hier uitgebreid over gesproken in Telecomproviders.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.