MapMonkey

Pagina: 1
Acties:
  • 83 views sinds 30-01-2008

• laserfreak
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-07 11:35
hallo, ik heb juist een topic aangemaakt maar verkeerd geplaatst, omdat ik (ik denk jullie ook) liever niet 2 keer het zelfde op 1 site zien staan zet ik hier de link. Ik hoop dat jullie reageren

laserfreak in "MapMonkey"

bij voorbaat dank

Liefhebber van embedded hardware en software

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:55
:o

Verwijderd

Hey Laserfreak,

welkom op GoT. Als je een topic hebt gemaakt en dan ineens doorkrijgt dat die op de verkeerde plaats staat, kun je gebruik maken van de 'Topic Report' functie (het handje linksbovenin). In het geval van jouw topic moet je dus via http://gathering.tweakers.../1252657/last/1252657/0/0 een topicverplaatsing aanvragen :)

2 topics maken wordt, ondanks je goede bedoelingen, niet echt gewaardeerd door de meeste mensen :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2007 20:58 ]

• jvanderkroon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:17
mapmonkey staat het gewoon niet toe kaarten groter dan (geloof) 2mb te openen. Pas wanneer je een dll overschrijft kan het wel maar dat is illegaal en mag hier niet besproken worden.

succes het is een leuk programma en werkt goed al zijn de kaarten niet echt meer up to date

LG-HM051MR-U44 | Daalderop DUO 50l | 1500 WP Zuid | gasloos '23

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Maak bij MapMonkey topicreport met het verzoek je topic naar SA te verplaatsen dan helpen we je hier wellicht verder. Dit is in ieder geval niet de juiste manier :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.