MapMonkey

Pagina: 1
Acties:

• laserfreak
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-07 11:35
Hallo, ik weet niet zeker of het hier wel thuishoort maar ik kan MapMonkey op men autolaptop niet werkend krijgen.
Ik heb dus MapMonkey geïnstalleerd en de Benelux kaarten aangeschaft. Nu is mijn probleem dat hij zegt dat de kaarten niet geregistreerd zijn als ik ze wil laden.
Ik heb al gegoogled en iets over een DestDLL.dll gevonden maar geen van mijn pogingen om dit bestand te vervangen door een ander bestand zijn gelukt. Waarschijnlijk is het een verkeerde versie of zo.
Iemand een idee, heeft iemand hier mapmonkey met de beneluxkaarten werkend gekregen.

Bij voorbaat dank

Liefhebber van embedded hardware en software

• fotoklaasje
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-12-2025
Als je ze gekocht hebt, bel de klantenservice?

http://www.klaasje.com

• laserfreak
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-07 11:35
wel ik heb de kaarten niet gekocht hoor, maar heb een image gedownload van destinator PN voor de pocketpc en daar de kaarten van gehaald. Ik ben wel zeker dat de kaarten werken want in de Map Cutter opent hij ze

Liefhebber van embedded hardware en software

Verwijderd

Edit2: sorry dan kan ik je niet verder helpen, maar dit topic hoort in SG thuis. ;)

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2007 20:50 ]

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:07
Duidelijk niets te maken met [CM], kickje.

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.