Toon posts:

Qnap 209 Download station

Pagina: 1
Acties:
  • 663 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Sinds anderhalve week ben ik in het bezit van een Qnap 209. Het apparaat werkt helemaal naar tevredenheid. Op een klein dingetje na. Ik krijg de Bittorrent download station niet werkend. Na een week stoeien heb ik de handoek even in de ring gegooid.

Ik ben de firmware van de Qnap gaan updaten naar versie 1.1.2. Ik heb de wirmware van de router geüpdatet.
Ik heb een E-Tech Router (type RTBR03). Om te testen heb ik alle poorten even open gezet. Ik heb het IP adres van de Qnap even in de router op DMZ host gezet. Ik weet dan zeker dat er niets geblokt wordt. Ook dit geeft geen reactie. Als bittorrent poorten heb ik de poorten 6881-6889 open gezet.

Heeft iemand ervaring met dit probleem?

• EVILSalami
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-01 21:16

EVILSalami

Wat kijk je nou?

Gaat dit over een game? Als ik google naar Qnap gaat het over een of ander stukje hardware.

Verwijderd

Hoi Cody,

Ik heb precies hetzelfde probleem, heb jij al een oplossing? Alles werkt bij mij behalve het download station.

gr,

ROnald

Verwijderd

http://files.ieiworld.com...9_20070727_V1.0.0_ENG.zip <---is heul traag.

Hoofdstuk 6. Vanaf pagina 114

Trouwens hoewel dit leuk speelgoed is lijkt mij dit meer een hardware kwestie, of niet?

Verwijderd

Hoi Fritzz,

Ik heb dit al op deze manier geprobeert, helaas zonder success! Maar wat kan er dan aan de ahrdware liggen? De rest functioneerd namelijk wel.

Gr,

ROnald

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Fritzz en Ronald.

Ik heb dit ook al een aantal malen geprobeerd. Dit was bij mij ook zonder succes. Ik heb gisteren even met de firma gebeld waar ik hem gekocht heb (Wifisound). Die had dit euvel al van meerdere klachte gehoord. Hij wist daar ook geen oplossing. Hij heeft de vraag uitgezet bij Qnap zelf.

Daar had hij nog geen terugkoppeling op gekregen. Ik vind het wel vreemd dat dit zo lastig is in te stellen.

Verwijderd

Hoi Cody,

Ik heb de QNAP ook bij wifisound gekocht, ik zal daar ook nog een email heen sturen. Tevens heb ik al een tpoic op het QNAP forum geplaatst, tot dusver daar ook zonder reactie. Maar op het QNAP forum te lezen zijn er toch wel een X aantal gebruikers die wel het download station werkend hebben.
Ik vermoed toch dat er tijdens de installatie iets mis gaat.

Gr,

Ronald

• Muyz
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-01 13:24
Mochten jullie het nog niet gedaan hebben: waarom post je je vragen niet op het QNAP forum? Medewerkers van QNAP en gebruikers reageren vrij aktief op vragen...

i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20

Verwijderd

Muyz schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 13:37:
Mochten jullie het nog niet gedaan hebben: waarom post je je vragen niet op het QNAP forum? Medewerkers van QNAP en gebruikers reageren vrij aktief op vragen...
Is al gedaan, tot dusver nog geen reactie. ;(

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-01 17:12

Wiebbe

<none />

Zoals mijn collega tweakers ook al hebben aan gegeven volgens mij de Qnap een stuk hardware en heeft niks met games te maken? Dit draadje is gemaakt in "Spielerij - Games & Discussies" het forum voor games en discussies daar over.

Het lijkt me verstandig om beide even de FAQ van tweakers en spielerij door te lezen, we zijn hier allemaal bekenden van elkaar en hoeven elkaar dus niet elke keer bij een post te groeten of elkaar de groeten te doen.

Ik denk dat het verstandig om toch even te kijken of het forum van QNap en of je iemand die het wel werkend heeft gekregen rechtstreeks kan benaderen?

Puntjes om door te nemen:

Spielerij - Games & Discussies FAQ
Policy: Alle regels die op het forum gelden

Oh noes.. No more TreinTijden :(

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Dit heeft inderdaad helemaal niets te maken met spellen. Ik verplaats het topic dus ook: Spielerij - Games & Discussies => Netwerken.
Welkom! Het is hoe dan ook erg handig om even de algemene FAQ in het menu en de 'sticky topics' bovenaan elk subforum te lezen. Erg veel nuttige info, zoals waar een topic het beste past :Y)

Ronald: groeten is op het forum niet nodig of handig, zeker niet meer dan eens. Dat doe je in een normaal gesprek toch ook niet elke keer dat je aan het woord bent? :P

[ Voor 19% gewijzigd door F_J_K op 21-10-2007 15:04 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

F_J_K schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 15:03:
offtopic:
Dit heeft inderdaad helemaal niets te maken met spellen. Ik verplaats het topic dus ook: Spielerij - Games & Discussies => Netwerken.
Welkom! Het is hoe dan ook erg handig om even de algemene FAQ in het menu en de 'sticky topics' bovenaan elk subforum te lezen. Erg veel nuttige info, zoals waar een topic het beste past :Y)

Ronald: groeten is op het forum niet nodig of handig, zeker niet meer dan eens. Dat doe je in een normaal gesprek toch ook niet elke keer dat je aan het woord bent? :P
~~~~~Je hebt gelijk, was mij niet eens opgevallen dat dit topic in het verkeerde forum stond, maar snap nu de vraag van EVILSalami wel!
;)

Verwijderd

Probleem opgelost door installatie van de volgende software: http://www.stevewatts.com/computers/nas1/tf.html

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Woei. Thanks@feedback :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1