Toon posts:

[iPod Nano 2G] Nummers zonder album niet zichtbaar

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb sinds kort een iPod nano en heb een probleem/vraag. Aan het plaatje in het begin van het topic te zien heb ik een andere versie (zo'n smalle rechthoekige, metaalkleurige, 4gb), maar ik denk dat het voor het probleem niet uit maakt.

Het probleem is in het kort: ik kan niet alle nummers van een bepaalde artiest terugvinden op mn ipod!

Als ik via artiesten een nummer selecteer op mn ipod gaat dat als volgt:

(1) [Artiesten] lijst artiesten --> (2) [Artiest] lijst albums --> (3) [Album] lijst nummers

Stel ik heb de volgende nummers:
Piet - lied1
Piet - lied2
Piet - lied3 - Album1

* lied1 en lied2 hebben geen albumaanduiding

Als ik nu op mn ipod in de artiestenlijst Piet selecteer, dan slaat hij stap (2) over. Ik kom dan direct in 'Album1' en zie dan dus 'lied3'. lied1 en lied2 zijn dus via artiesten onvindbaar (hetzelfde is het geval als ik op Piet zoek via zoeken, ze zijn dan ook onvindbaar)!!! (dit is dus mijn probleem)

Het probleem doet zich niet voor als er van een bepaalde artiest geen enkel nummer met albumaanduiding is, dan komt er in stap (2) een kopje 'Alle' te staan met daarin de 'overige nummers'. Mijn vraag is dus; waarom is dat niet altijd het geval? (als er dus liederen met album aanduiding zijn)

Voorbeeldje zonder albumaanduidingen:
Klaas - lieda
Klaas - liedb
Klaas - liedc

Als ik nu Klaas selecteer in de artiestenlijst kom ik wél in stap (2), met daar het kopje 'Alle' als soort van album, selecteer ik 'Alle' dan kom ik stap (3) en zie ik lieda, liedb en liedc.

Dus zodra er bij één nummer een album bij staat, dan zijn de andere nummers onvindbaar geworden...hoe kan ik dit oplossen, omzeilen?

Groeten,
Floris

ps. in iTunes is dit probleem niet; als ik dan op 'Piet' zou zoeken zie ik gewoon alle nummers van piet (maar die structuur is er dan natuurlijk niet echt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Ik heb je probleem afgesplitst naar een nieuw topic, omdat ten eerste [iPod Nano] 3G Discussies en ervaringen niet bedoeld is voor troubleshooting, en ten tweede omdat je een probleem hebt met een tweede generatie iPod nano en niet een derde generatie.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/