Kan niet meer moderen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 11:31
Ik kreeg vanaf gisteren de mededeling dat mijn modstatus was terug gezet van expert naar actief, omdat ik niet actief genoeg ben geweest de afgelopen tijd. Prima, dat kan wel kloppen. Punt is dat ik dat ook niet meer kán worden, van ik lijk helemaal niets meer te kunnen modereren. Als ik op zo'n "vu-metertje" klik dan gebeurt er gewoon niets meer, en ze zien er wat grijzig uit (disabled?) Zo wórdt ik natuurlijk ook niet meer een actieve modder...

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Lees even het topic boven die van jou in dit subforum: ModBot is actief \o/ (het klachtenloket ook :o )

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:03

crisp

Devver

Pixelated

Je modstatus is toch nog steeds actief, heb je niet toevallig javascript uitstaan oid?

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-10 13:29

botoo

💀 too old to die young

Ik heb het voor je gecontroleerd en alles staat goed, dus je moet kunnen modden. Mss is het iets zoals crisp aangeeft.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 11:31
Het lijkt weer te werken. Vaag. Misschien idd een javascript issue, omdat tweakers.net volgens mij ook van een ander domein (tweakimg.net) is gaan gebruiken sinds kort. Ik gebruik NoScript en dat ging kennelijk niet goed.
@BtM909: de 'klacht' betrof niet het naar beneden gaan in status (geen probleem), maar het helemaal niet meer kunnen modden. Dat is iets anders dan waar dat topic over gaat lijkt mij.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-10 17:32

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

ik gebruik firefox met de noscript extentie en ik moest voor de moderatieboxes op tweakers.net een extra domein goedkeuren om te kunnen modden: tweakimg.net

kan het zijn dat een deel van de scripting voor de moderatie-functionaliteit vanaf dat domein komt?

[ Voor 4% gewijzigd door RM-rf op 19-10-2007 11:49 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

RM-rf schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 11:49:
ik gebruik firefox met de noscript extentie en ik moest voor de moderatieboxes op tweakers.net een extra domein goedkeuren om te kunnen modden: tweakimg.net

kan het zijn dat een deel van de scripting voor de moderatie-functionaliteit vanaf dat domein komt?
Is dat tweakimg.net een recente aanvulling? Ik kon eerder deze week opeens geen emoticons meer zetten, en dat ging weer na toelaten tweakimg.net.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 01-10 16:43

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:03

crisp

Devver

Pixelated

inderdaad, alle statische files, dus ook javascript, worden tegenwoordig van tweakimg.net geserveerd :)

Het nadeel van onubtrusive javascript is dat je dat niet zo gauw merkt totdat je functionaliteit wilt gebruiken waarvoor wel javascript benodigd is :P

[ Voor 43% gewijzigd door crisp op 19-10-2007 12:02 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-10 17:32

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

crisp schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 12:01:

Het nadeel van onubtrusive javascript is dat je dat niet zo gauw merkt totdat je functionaliteit wilt gebruiken waarvoor wel javascript benodigd is :P
klopt, het is idd zo netjes gemaakt dat het lijkt alsof alles gewoon functioneert.. :)

is het daarom geen idee een kleine '<noscript>' achtige melding te tonen bij bv zoiets als de moderatiefunctionaliteit als men tweakimg.net niet gewhitelisted heeft, met een linkje naar dat .plan?

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Pagina: 1