My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Intentionally left blank
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
@BtM909: de 'klacht' betrof niet het naar beneden gaan in status (geen probleem), maar het helemaal niet meer kunnen modden. Dat is iets anders dan waar dat topic over gaat lijkt mij.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
kan het zijn dat een deel van de scripting voor de moderatie-functionaliteit vanaf dat domein komt?
[ Voor 4% gewijzigd door RM-rf op 19-10-2007 11:49 ]
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Is dat tweakimg.net een recente aanvulling? Ik kon eerder deze week opeens geen emoticons meer zetten, en dat ging weer na toelaten tweakimg.net.RM-rf schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 11:49:
ik gebruik firefox met de noscript extentie en ik moest voor de moderatieboxes op tweakers.net een extra domein goedkeuren om te kunnen modden: tweakimg.net
kan het zijn dat een deel van de scripting voor de moderatie-functionaliteit vanaf dat domein komt?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Het nadeel van onubtrusive javascript is dat je dat niet zo gauw merkt totdat je functionaliteit wilt gebruiken waarvoor wel javascript benodigd is
[ Voor 43% gewijzigd door crisp op 19-10-2007 12:02 ]
Intentionally left blank
klopt, het is idd zo netjes gemaakt dat het lijkt alsof alles gewoon functioneert..crisp schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 12:01:
Het nadeel van onubtrusive javascript is dat je dat niet zo gauw merkt totdat je functionaliteit wilt gebruiken waarvoor wel javascript benodigd is
is het daarom geen idee een kleine '<noscript>' achtige melding te tonen bij bv zoiets als de moderatiefunctionaliteit als men tweakimg.net niet gewhitelisted heeft, met een linkje naar dat .plan?
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen