Die Toshiba is inderdaad ook een echte aanrader, echter moest ik mijnes terug sturen nadat ik een brommende trafo had. Nu ook het tweede exemplaar bromt ga ik voor de Sharp.
2 op de twintig tweakers ervaarde trouwens de brom..
SD materiaal (digitenne) was ook op de 46 inch Toshiba niet helemaal top, hier schrok ik in eerste instantie wel van maar op 4 meter werd het acceptabel. Geluid was best okay, maar heb ik digitaal via versterker lopen.
PC via hdmi was geweldig, lekker strak. Aanpassen van kleur gaat echt heel diep.
Minpuntjes: de AB is onhandig, en reageert iets te langzaam. De service center zit in belgie en vond ik daardoor slecht te verstaan.
Conclusie: Zonder de brommende trafo een perfect ding..
Het is moeilijk om een betere te vinden, maar we zitten hier tenslotte in het Sharp topic, en niet voor niets, de specs van de Sharp en de prijs lijken iig goed.. De responsetijd van Sharp is 4ms, klinkt iig heel mooi.Toshiba geeft aan 8ms of korter.
Toshiba's Regza-link was niet helemaal compatible met de HDMI-CEC van Onkyo maar toch voldoende zoals aan/uit, volume en kanalen kiezen. (HDMI-CEC = afstandsbediening functies delen voor alle hdmi apparatuur)
Ik hoop Met Sharp ook die minimale functies te kunnen krijgen, misschien zelfs meer?
LordLynx schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 11:10:
[...]
Ik heb zelf een 46XL2E en kan vertellen dat het een geweldig toestel is. Vrienden van mij hebben zowel de Philips Aurea als de Sony X3500 maar mijn scherm doet echt niet onder voor deze topmodellen van flips en sony. Nu moet ik wel zeggen dat ik geen SD materiaal kijk (dedicated voor HD-DVD, BluRay en PS3) en geluid over een 7.1 set laat lopen, dus daarmee kan ik niet vergelijken.