Het Sharp LCD tv topic

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 14.343 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madwurmz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-03-2023

madwurmz

from Planet Verbs

Omdat binnekort de nieuwe modellen te koop zijn en eind Augustus de IFA show gegarandeerd nog meer AQUOS aankondigingen brengt, is iedereen bij deze uitgenodigd om te komen posten in

het Grote Algemene Alle Series Sharp AQUOS topic *O*

[ Voor 189% gewijzigd door madwurmz op 25-07-2008 03:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Madwurmz, heb je nog iets gehoord over de geldigheid van de €100 retour bij kopen via een webshop?
Ik kan niet registreren bij Sharp voor het 2+1 jaar gratis garantie verlenging, want dit geldt alleen als je bij een erkende Sharp Aquos Premium dealer hebt gekocht = paar honderd euro duurder = dus zinloos.
Mijn serienummer wordt niet geaccepteerd, en de garantieverlengkaart bij de tv is voor UK residents only.
Zou iemand me aub het adres op de garantieverlengingskaart voor Nederland even kunnen doorgeven?
Niet geschoten = altijd mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madwurmz

madwurmz

from Planet Verbs

Waar ik langzaamaan ook achter kom is dat een Europees model nog niet meteen een NL model is..

Van Sharp site:
Deze garantietermijn kunt u gratis met 1 jaar verlengen
Het enige wat u hiervoor hoeft te doen is uw nieuwe Sharp AQUOS LCD TV binnen 3 maanden na aankoop te registreren via de speciale website ( www.sharplcdservice.nl of www.sharplcdservice.be ) of de bij de LCD TV bijgesloten waardekaart binnen 3 maanden na aankoop volledig ingevuld op te sturen.
Heb je het ook via de belgische link geprobeerd? Anders misschien doen alsof je UK resident bent en registreren op sharp.co.uk
edit: maarja wat ga je dan doen als ie mankementen heeft...

Welke webshop heb je gebruikt en heb je ze gevraagd naar de garantie / reparatie procedures?

zie edit
Morgen
zal ik ze vragen naar de erkende webshops.Deze vraag had ik ze al wel gevraagd maar kreeg geen duidelijk antwoord, nu ivm jou garantie en je vraag over 100euro retour actie zal ik eens doorvragen.
Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 21:31:
Madwurmz, heb je nog iets gehoord over de geldigheid van de €100 retour bij kopen via een webshop?
Ik kan niet registreren bij Sharp voor het 2+1 jaar gratis garantie verlenging, want dit geldt alleen als je bij een erkende Sharp Aquos Premium dealer hebt gekocht = paar honderd euro duurder = dus zinloos.
Mijn serienummer wordt niet geaccepteerd, en de garantieverlengkaart bij de tv is voor UK residents only.
Zou iemand me aub het adres op de garantieverlengingskaart voor Nederland even kunnen doorgeven?
Niet geschoten = altijd mis.

[ Voor 2% gewijzigd door madwurmz op 24-07-2008 01:07 . Reden: 'Openings topic' aangepast, toevoegingen komen later deze week ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via Pixmania.com gekocht. Wel alle talen handleidingen, UK en Euro stekker, UK garantiekaart, Italiaanse goedkeuring achterop.
2 Jaar garantie Pixmania, maar dat heb ik ook via Sharp, pick up & return voor de 32", 2 jaar on site voor de grotere modellen.
Puike tv trouwens, die 32X20E.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen vrijdag de sharp LC46XL2E gekocht, eerst bij de mediamarkt alle tv's eens vergeleken en deze sharp sprong qua beeld er voor me helemaal uit. Nu thuis is het beeld ook perfect, natuurlijk wel minder dan bij de dealer die met blue ray het beeld loepzuiver en haarscherp kan laten zien maar met upc digital ook een heel mooi plaatje.
Hebben de meeste onder ons die deze XL2E modellen inmiddels in bezit hebben de standaard instellingen behouden? Of de instellingen juist gewijzigd om tot een zo mooi mogelijk scherp plaatje te komen en sportwedstrijden zoals voetbal optimaal te aanschouwen?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2008 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madwurmz

madwurmz

from Planet Verbs

Komt alle gezellig posten in het Grote Algemene Alle Series Sharp AQUOS topic *O*

[ Voor 119% gewijzigd door madwurmz op 25-07-2008 03:11 ]

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.