Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat]Topics linken

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-11 05:50
Ik weet niet of het al voorbij is gekomen...
Maar vaak zie je "Het grote...topic deel x". Nu is dat allemaal heel leuk, maar soms is het lastig om bvb snel het laatste deel van dat topic te vinden (zeker al dat lang inactief is) via de search. Of kom je via de search bvb een deel dat al 'dicht' is. Ok, meestal staat het in de TS of op het einde van het topic, maar handig is dat niet echt!

Zou het niet mogelijk zijn om via de database topics die bestaan uit meerdere 'delen' te linken. Dus dan zou je bovenaan de pagina een bericht krijgen:

"Dit topic is deel 4 van de 20 delen. Ga naar deel [dropdownmenu]. of ga direkt naar het laatste deel"

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:25
[feat] vervolg-topics linken staat zelfs nog gewoon in de topiclist ;)

The devil is in the details.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-11 00:29

Zerora

Ik Henk 'm!

Ik had zelf al een hele tijd terug een oplossing voor o.a. dit probleem bedacht.
Mijn oplossing was toen te overbelastend voor de server.

Geen idee hoe dat nu zit.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Zie moto-moi in "[feat] vervolg-topics linken", 1 topic per week lijkt me wel genoeg dus zie moto daar :P

offtopic:
Als het een keer niet in het oude of het nieuwe deel staat, laat het de mods even weten. Een link is er dan zo bij gezet.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.