Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

pda.tweakers.net: voeg gaarne reacties toe *

Pagina: 1
Acties:
  • 1.225 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-11 19:36

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Hallo,

Ik bekijk de Tweakers Frontpage alleen via de PDA-Versie.

Het bevalt me goed, maar er kan wat aan verbeterd worden: Comments!

Commentaar op de berichten zijn minstens zo interresant als de berichten zelf. De PDA-versie laadt toch al snel, dus die comments zullen geen problemen geven.

Ook via de PSP is het bekijken van de PDA-versie goed te doen. Maar telkens, wanneer ik bij een interresante bericht de reacties wil bekijken, moet ik naar de normale versie gaan, wat 10 seconden duurt. Daarna op Reacties klikken, weer 10 seconden verder. Als alles eenmaal is geladen, krijg ik alleen het linkerstukje te zien van de comments. :O

Dit is toch wel mogelijk?

Om alles overxzichtelijk te houden, is het slim om alleen een link te zetten "Reacties". Als je er dan op klikt, krijg je alle comments te lezen.

BVD. >:)

*Titelbewerker weet vast niet dat er punten en hoofdletters bestaan... Ik vond mijn titel anders mooier:

[PDA] Pda.Tweakers.Net: Comments Toevoegen! :9

[ Voor 8% gewijzigd door SalimRMAF op 17-10-2007 16:32 ]

Gulfstream G650

• eXisTa
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik kon niets anders vinden dan dit topic, wordt er serieus nagedacht over het plaatsen van reacties via PDA. Zo kan ik mijn verslaving ook onderweg voeden.
Berichten hebben zoveel meerwaarde ;)

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:33
Nog een voorstander hier!
Het liefst ook inclusief inlogmogelijkheid en dus modereerknopjes.

:)

[ Voor 14% gewijzigd door Jaap-Jan op 02-04-2009 16:37 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:59
Ook een voorstander. Kunnen niet achter blijven bij fok! natuurlijk :)

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

• eXisTa
  • Niet online
Dat gaat meer over the Gathering (Forum-gedeelte), forum begrijp ik nog enigszins.
Echter begrijp ik niet waarom op T.NET niet net als Hyves ingelogt kan worden en reacties gelezen kunnen worden.
Al sla je het inloggedeelte over laat dan op zijn minst de reacties zien.
Is dit technisch te lastig, dat betwijfel ik voor Tweakers.

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:34

Mystikal

It never hurts to help!

Basement Bios ---- Exo-S

• eXisTa
  • Niet online
Niet relevante Leeschvoer, hoeft dus "Niet Weer" ;)
edit: Uit Etten-Leur zie ik, vandaar die reactie ;)

[ Voor 37% gewijzigd door eXisTa op 02-04-2009 17:19 ]

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Sinds wanneer kan jij mijn gedachten lezen? :+

Het topic is wel degelijk leeswaardig, want er wordt een heleboel informatie gegeven en ook het feit dat ze zich bewust zijn van de mindere mobiele site, maar dat wel op de wishlist staat.

Daarnaast is het wel erg makkelijk om een topic met meer dan 250 posts in 2 minuten niet relevant te noemen, want dan kan je het nooit fatsoenlijk gescant hebben op de gehele discussie.

[ Voor 19% gewijzigd door Hooglander1 op 02-04-2009 16:46 ]

• eXisTa
  • Niet online
Maar ik heb het hier over reacties op items op de frontpage.

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:34

Mystikal

It never hurts to help!

eXisTa schreef op donderdag 02 april 2009 @ 16:43:
Niet relevante Leeschvoer, hoeft dus "Niet Weer" ;)
edit: Uit Etten-Leur zie ik, vandaar die reactie ;)
offtopic:
Die begrijp ik even niet?

Basement Bios ---- Exo-S

• eXisTa
  • Niet online
Mystikal schreef op donderdag 02 april 2009 @ 17:06:
[...]

offtopic:
Die begrijp ik even niet?
Off-topic: Nevahmind was bedoeld als geintje, maar niet geslaagd. :(
On-topic: Zijn er toch wel mensen die graag op hun mobieltje in de oersaaie trein de reacties van nieuwsitems willen lezen (wellicht ook reageren)?

[ Voor 4% gewijzigd door eXisTa op 02-04-2009 17:18 ]

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:26
* GENETX zou dit wel mooi vinden ja.

Sinds ik mn SE X1 heb zit ik toch regelmatig ff op tweakers.mobi en dan mis ik toch wel de reacties, of de mogelijkheid om snel iets toe te voegen. De normale site laden duurt lang, al heeft mn foon er geen moeite mee, maar op tweakers.mobi zou dit een mooie aanvulling zijn om ff mn tobo uit te klappen en een stukje neer te zetten vanuit de bus/

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:35

-ET-

Phone Home

* -ET- ook voorstander.

Tegenwoordig HTC touch Dual met mobiel internet maar om reacties te posten zowel FP als GoT is het lastig. Dus zou een welkome aanvulling zijn.

• eXisTa
  • Niet online
Wie kunnen we hierop aanspreken?

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Du gewoon een extra link eronder met:

"Bekijk Reacties" :)

Gulfstream G650

• eXisTa
  • Niet online
Plaats jij die link even Salimrmaf ;)

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:33

Nakebod

Nope.

Topics over (betere) mobiele functiens van T.net, ben ik altijd voorstander van :P

Ik zeg: http://mobile.fok.nl (Ik weet het, veel vinden deze link heel eng) maar imho een prima voorbeeld.
Index met nieuwsberichten, dan het nieuwsbericht zelf zonder reacties, en een link naar de reacties, verdeeld over meerdere pagina's.
Geen mogelijkheid tot reacties toevoegen, maar dat zou ik ook niet missen.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• eXisTa
  • Niet online
Enge link maar het is wel precies waar ik op doel.

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 20:49

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
De mobiele strategie van Tweakers.net is momenteel onderwerp van discussie. Hier wordt intern dus al druk over nagedacht, variërend van wel of niet tonen van reacties en plaatjes tot het via css forceren van een aangepaste weergave. Omdat ons wensenlijstje overstroomt en er diverse projecten al in gang zijn gezet, zal dit niet iets zijn dat volgende maand is 'opgelost', maar het staat op de agenda :)

• eXisTa
  • Niet online
Wilbert bedankt voor je reactie, erg leuk om van jullie even te horen dat dit op het lijstje staat en onder de aandacht gebracht gaat worden.

Jullie krijgen van mij de tijd van de wereld maar uiteraard kan ik geen minuut wachten ;) .

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Wilbert de Vries schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 19:22:
De mobiele strategie van Tweakers.net is momenteel onderwerp van discussie. Hier wordt intern dus al druk over nagedacht, variërend van wel of niet tonen van reacties en plaatjes tot het via css forceren van een aangepaste weergave. Omdat ons wensenlijstje overstroomt en er diverse projecten al in gang zijn gezet, zal dit niet iets zijn dat volgende maand is 'opgelost', maar het staat op de agenda :)
Plaatjes zijn wel okay. :p

Alleen reacties BEKIJKEN is genoeg vind ik. O-)

Gulfstream G650

• eXisTa
  • Niet online
Zit er al schot in de zaak?

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Ik denk dat dit dan wel gemeld zou zijn hoor, punt is natuurlijk ook dat ze nu minder dev-capaciteiten hebben, en ik kan me dan goed voorstellen dat dit wederom op een lager pitje is gezet. Maar ik kan het mis hebben natuurlijk :P

• eXisTa
  • Niet online
Dat is inderdaad waar, echt zonde dat je trouwens nu al weer weg moet. Je had er leuke projecten opgestart/uitgevoerd.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Is het idee er achter niet dat ze de pagina compact willen houden voor telefoons en PDA's. Met reacties wordt de pagina voor de gemiddelde telefoon een flinke kluit.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

We doen doorgaans geen uitspraken meer over de developmentplanning, vooral omdat het doorgaans tot potentieel valse hoop leidt ("we gaan er mee bezig" lijkt geinterpreteerd te worden als "met een maand is het af").
Dus wat dat betreft zal je het met Wilbert's uitspraak moeten blijven doen, met dien verstande dat we wel een aantal punten beter uit hebben gedacht en er dus iig een stukje voortgang is :)
Dat was echter voor Erkens' contract niet werd verlengd, dus de planning is daardoor inderdaad weer wat aangepast.
Marzman schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 11:26:
Is het idee er achter niet dat ze de pagina compact willen houden voor telefoons en PDA's. Met reacties wordt de pagina voor de gemiddelde telefoon een flinke kluit.
Dat is/was inderdaad de reden om ze weg te laten. 't Probleem daarmee is natuurlijk dat er verschillende soorten telefoons en PDA's zijn en dus ook verschillende wensen voor een dergelijke mobiele website.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Even een schopje naar de heren van de bakkerij :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
De vraag is of je nog veel tijd in zo'n PDA versie wil stoppen aangezien telefoons steeds krachtiger worden/hogere resolutie hebben en mensen hierom direct naar de gewone website gaan. Op een iPhone of G1 surf je perfect naar de frontpage.

[ Voor 13% gewijzigd door XWB op 10-06-2009 15:39 ]

March of the Eagles

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Het idee is inderdaad om de frontpage zelf juist (dynamisch) lichter te maken voor mobiele devices en de PDA site te behouden voor de echt gelimiteerde mobiele browsers

Intentionally left blank

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Hacku schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 15:37:
De vraag is of je nog veel tijd in zo'n PDA versie wil stoppen aangezien telefoons steeds krachtiger worden/hogere resolutie hebben en mensen hierom direct naar de gewone website gaan. Op een iPhone of G1 surf je perfect naar de frontpage.
misschien de hoeveelheid data dat een rolspeeld bij de mobiele verbinding? (inmiddels kan dat ook al weer max 7.2mbit - en 10euro doelloos internetten op je mobiel, maar toch :+ )

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

crisp schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 15:42:
Het idee is inderdaad om de frontpage zelf juist (dynamisch) lichter te maken voor mobiele devices en de PDA site te behouden voor de echt gelimiteerde mobiele browsers
Er is nu een mobile stylesheet toch?

Is het geen idee om die te forcen als je inlogt met een bepaalde locatie? Bijvoorbeeld "mobiel"

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
himlims_ schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 15:47:
[...]

misschien de hoeveelheid data dat een rolspeeld bij de mobiele verbinding? (inmiddels kan dat ook al weer max 7.2mbit - en 10euro doelloos internetten op je mobiel, maar toch :+ )
Tja, je zegt het zelf al: bandbreedte om vlot te kunnen surfen is tegenwoordig ook geen probleem meer. Natuurlijk zijn er nog altijd mensen met een trage verbinding, maar dat zal in de toekomst alleen maar beteren (maar uiteraard is de toekomst niet nu).

March of the Eagles

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Hooglander1 schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 15:56:
[...]

Er is nu een mobile stylesheet toch?

Is het geen idee om die te forcen als je inlogt met een bepaalde locatie? Bijvoorbeeld "mobiel"
Het forceren van de handheld stylesheet voor bepaalde devices is een manier ja, maar we kunnen natuurlijk ook serverside al 'lichtere' markup genereren, dingen selectief weglaten of bijvoorbeeld bepaalde javascript behaviour uitschakelen.

Intentionally left blank

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

crisp schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 16:07:
[...]

Het forceren van de handheld stylesheet voor bepaalde devices is een manier ja, maar we kunnen natuurlijk ook serverside al 'lichtere' markup genereren, dingen selectief weglaten of bijvoorbeeld bepaalde javascript behaviour uitschakelen.
Ik bedoelde ook meer op een korte termijn oplossing, want die mobile stylesheet vind mijn N95 een stuk liever dan de gewone, echter doet de browser daar niet aan, dus vandaar deze korte feature request. Maar dit is niet makkelijk en simpel te implementeren?

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Hooglander1 schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 16:09:
[...]

Ik bedoelde ook meer op een korte termijn oplossing, want die mobile stylesheet vind mijn N95 een stuk liever dan de gewone, echter doet de browser daar niet aan, dus vandaar deze korte feature request. Maar dit is niet makkelijk en simpel te implementeren?
Het is een eerste stap op het moment dat we een betrouwbare methode hebben geimplementeerd om mobiele devices en hun mogelijkheden te herkennen.

Intentionally left blank

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:44
Hacku schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 15:37:
Op een iPhone of G1 surf je perfect naar de frontpage.
Iedereen heeft ook zo'n goedkope telefoon he :+

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 20:49

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Jazeker! Aan dit project wordt as we speak tussen de bedrijven door gedevved. We hopen dit in augustus uit te kunnen rollen *O*
Pagina: 1