[Ervaringen] ASUS EEE PC Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 47.636 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
Ik zit er heel sterk over na te denken 'm aan te schaffen, vanwege de draagbaarheid en functies zou ik 'm willen gebruiken als agenda. Veel gebruiken een dikke telefoon of een PDA ervoor, maar ik denk dat deze door zijn formaat het ook kan. Dit zou ik dan doen met Mozilla Sunbird. Daarnaast zou ik 'm gebruiken voor mijn studie en als ik wat in de trein wil typen of ergens eventjes online wil gaan.

Zie ik dingen over het hoofd? MP3 hoeft niet, dat heb ik op mn telefoon, veel harde schijf ruimte hoef ik ook niet want gamen doe ik niet en archiveren ook niet. Daar is m'n gewone PC voor.

Enige waar ik tot nu toe een beetje van geschrokken ben is het fannetje, wat blijkbaar erg luid is? En hoe zit het met start-up geluiden? Kan je 'm midden in een college aanzetten zonder geluidjes te horen? Er zitten dacht ik geen geluidsknoppen in de case..

Oh en euhm, wie weet er al welke kleur die gaat nemen? In wit vind ik 'm erg strak, maar voor dagelijks gebruik misschien wat te besmettelijk. Zwart ziet er alleen weer iets te gewoontjes uit, behalve dan het formaat natuurlijk ;) .

Sorry voor de vele text zo opeens, maar kan er niks aan doen, na al dat lurken moest het er gewoon ff uit :>

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosabowski
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-09 20:19

Sosabowski

nerd

Roamor schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 17:21:
Daar heb ik dan al een externe FAT32 (enige nadeel, GB limiet) netwerkschijf voor in gedachten, zodat ik toch die flexibiliteit heb. :)
offtopic:
Netwerkschijf heeft toch geen last van die limiet?

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IorGie schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 10:24:
[...]

offtopic:
Netwerkschijf heeft toch geen last van die limiet?
Dat ligt natuurlijk aan het filesystem waar de netwerkschijf op draait, bij het geval van FAT32 heb je dat helaas wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• effem
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-09 16:02
Het filesysteem is ext2.

Wat betreft opstartgeluiden: die zijn er volgens mij niet.
En de fan hoor je wel, maar heel erg luid is het niet. De fan komt alleen in als het ding te heet is, dus initieel is ie uit.

Verder zijn er geen hw geluidsknoppen, maar je kunt dat wel via een functie key bedienen (iets van Fn key met F7 of zo).
En onder linux kun je dit ook wel uitzetten als je per se wilt.

edit: mp3 doet het trouwens gewoon.

[ Voor 4% gewijzigd door effem op 30-10-2007 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Effem

Bedankt voor je reply.

Ander vraagje. Weet iemand of het eenvoudig is om een Citrix-client te installeren op de EEE? In dat geval kan ik het ook makkelijk gebruiken voor mn werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex Picard
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-09 11:25
Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 12:17:
@Effem

Bedankt voor je reply.

Ander vraagje. Weet iemand of het eenvoudig is om een Citrix-client te installeren op de EEE? In dat geval kan ik het ook makkelijk gebruiken voor mn werk.
Je kan de ICA Client voor linux hier downloaden:
http://www.citrix.com/sit...?dID=2755&downloadID=3323
Heb het gauw even bekeken, is pre-compiled met een installerscript, heeft openmotif nodig.
Je zult dus eventueel apt aan de praat moeten krijgen en het een en ander weten van de linux commandline.

Nu weet ik niet hoever je kennis reikt dus kan ik niet voor je beantwoorden hoe "makkelijk" dit voor je is. Anders kun je nog proberen iemand te vragen het voor je te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Maar dit geldt vzil alleen voor de 8GB variant met Windows XP, niet voor de 4G bijvoorbeeld. Wel bizar dat een ander OS voor een verdubbeling van de prijs kan zorgen. Dat lijkt mij de keuze snel gemaakt, want met duizend dollar (=-+ook de prijs in euro's) zijn er toch betere alternatieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Had er idd even bij moeten melden dat het alleen voor de XP-versie geldt. 1000 dollar (is uiteindelijk >800 euro denk ik) is gewoon veel te veel geld voor wat je krijgt. Ben benieuwd wat de prijs wordt van de linux-versie die hier op 9 november uitkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehhrrr het hele principe van dubbel betalen klopt toch wel voor de EEE? Ik las hier ook wel prijzen van rond de 250,- maar dan betaal je toch € 500,- aangezien je er ook 1 koopt voor ontwikkelingsland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 18:34:
Ehhrrr het hele principe van dubbel betalen klopt toch wel voor de EEE? Ik las hier ook wel prijzen van rond de 250,- maar dan betaal je toch € 500,- aangezien je er ook 1 koopt voor ontwikkelingsland?
Nope, dat is de OLPC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik vind het maar een raar verhaal. 500 euro voor de Linux en 1000 euro voor de XP versie? Iedereen is juist zo enthousiast over dat ding omdat ze hem gepusht hebben als 200 dollar laptop (wat nu rond de 300 is)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-04 17:49
Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 18:34:
Dat was olpc zo. Heb jij dat er uberhaupt voor over met dit soort bedragen?

Overigens werd deze laptop de markt in gezet als simpel alternatief om even een website te bekijken en een briefje op te tikken of foto's te bekijken. En er stond ook altijd bij dat deze ook in de Westerse wereld verkocht zou worden. En nu gaan ze ineens de prijs verdubbelen of vervierdubbelen. Dan is toch direct het enige verkoopargument (prijs) helemaal weg. Voor de rest is het een lelijk ding met te klein scherm en te slechte hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCMedic
  • Laatst online: 08-09 00:05
Ik begin langzamerhand een verdacht gevoel te krijgen dat Asus gewoon heeft gewacht wat de reacties van de meeste mensen zijn, vervolgens merken zij dat er veel interresse is verhogen zij de prijs om even wat extra winst te kunnen maken.

Ik zou voor bijna 1000 dollar nu toch naar een iets grotere variant kijken, iets van een MSI 262/271 of Macbook. Dan maar iets groter maar wel meer waard voor je geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Waster schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 19:08:

Overigens werd deze laptop de markt in gezet als simpel alternatief om even een website te bekijken en een briefje op te tikken of foto's te bekijken.
Even nogmaals voor de duidelijkheid, die prijs van 1000 dollar is alleen voor de XP versie met 8GB SSD. De 2G en 4G zijn nog steeds de betaalbare laptops waar de meesten in dit topic enthousiast voor zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roamor schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 19:26:
[...]

Even nogmaals voor de duidelijkheid, die prijs van 1000 dollar is alleen voor de XP versie met 8GB SSD. De 2G en 4G zijn nog steeds de betaalbare laptops waar de meesten in dit topic enthousiast voor zijn.
Dit is niet zo de prijzen voor EU zijn nergens bevestigd door Asus. Ik denk niet dat je ook iets voor onder de €300 ga krijgen.

Daarom heb ik het ook opgegeven. PB kwam ook met een 'aanbieding' nu is dat ding nog nooit ergens geleverd. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 19:30:
PB kwam ook met een 'aanbieding' nu is dat ding nog nooit ergens geleverd. 8)7
Jawel die liggen al in sommige winkels en zijn verkocht/ gespot! Check 't topic maar! (wel heel nihil)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 19:10
Dit nieuws slaat echt nergers op...als de 8G meer dan 300 euro gaat kosten kan je beter voor wat anders kijken...

Wat mij betreft is het idee van EEE, als dit allemaal klopt nu helemaal verziekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

StraightOn.NL schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 19:36:
Dit nieuws slaat echt nergers op...als de 8G meer dan 300 euro gaat kosten kan je beter voor wat anders kijken...

Wat mij betreft is het idee van EEE, als dit allemaal klopt nu helemaal verziekt.
De 8G is nooit onder de 300 euro geweest. De 4G zit rond die prijs.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
Marzman schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 19:38:
[...]

De 8G is nooit onder de 300 euro geweest. De 4G zit rond die prijs.
Asus EEE 8GPrijsindicatie 13800 twd, ± 299 euro do I need to say more :-)

En de taiwanese dollarkoers is sindsdien ook nog aardig gedaald, maargoed er komen natuurlijk wel nog in/uitvoerrechten bij en verscheping, maar dan nog...een verdubbeling van de prijs zou echt belachelijk zijn tov wat Asus eerder heeft beloofd/waar ze heen gestreefd hebben.

bron:
http://core.tweakers.net/...-eee-pc-modellen-aan.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex Picard
Informatique schat de 4G al wekenlang op € 349,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
Maar wat vertrouw je eerder (deze discussie is al vaker in dit topic gehouden) informatique en enkele andere webshops of informatie van Asus zelf. De informatie van Asus zelf heeft er tot nu toe nog steeds op gewezen dat hij rond de €300 gepresenteerd zou worden, maar dat spreken ze dan nu ook zelf tegen.

Er is zelfs door iemand een tijd geleden gebeld met de Asus Nederland, en deze wisten zelfs niets te melden en konden de prijzen van informatique e.d. ook niet bevestigingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er ook een besteld... Een EEE 4G. Ben heel benieuwd. Na - vele - jaren windows, kijk ik eigenlijk wel uit naar de Linux-variant! Daar heb ik echter nog nooit mee gewerkt. Mag ik jullie lastigvallen met een - waarschijnlijk domme - vraag? Zit er een standaard een soort agenda / organiser-programma op de laptop? Zo nee, bestaat er iets dat makkelijk te installeren is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Voor Linux heb je daarvoor Evolution en natuurlijk Thunderbird met Lightning plugin. Deze zullen ongetwijfeld te installeren zijn op de EeePC. Geen idee wat er default al opstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 21:02:
Ik heb er ook een besteld... Een EEE 4G. Ben heel benieuwd. Na - vele - jaren windows, kijk ik eigenlijk wel uit naar de Linux-variant! Daar heb ik echter nog nooit mee gewerkt. Mag ik jullie lastigvallen met een - waarschijnlijk domme - vraag? Zit er een standaard een soort agenda / organiser-programma op de laptop? Zo nee, bestaat er iets dat makkelijk te installeren is?
Ik zat met dezelfde vraag en heb er een antwoord op gevonden. Sunbird, standalone calender programma of Lightning voor Thunderbird, Sunbird geintegreerd.

http://www.mozilla.org/projects/calendar/sunbird/

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 21:02:
Waar heb je hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Buying the EEE PC
A short play by Davidgilmour.
All rights reserved 2007.

Act 1. Computer store.

Customer enters store and asks salesman: "How much is that $200 EEE PC?"

Salesman says: "That one is 1,000 euros, about $1,443"

Customer says: "Thank you very much"

Customer leaves store.

End of play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 10:27:
Customer enters store and asks salesman: "How much is that $200 EEE PC?"
Salesman says: "That one is 1,000 euros, about $1,443"
Customer says: "Thank you very much"
Customer leaves store.
Het wordt/is inderdaad een belachelijk verhaal als dat laatste bericht niet verkeerd gequote is.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4play
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 10:55

4play

-Nintendo- fan

Ik ga er niet van uit dat ze een 300 dollar kostende laptop voor 1000 euro in de markt gaan zetten lijkt me heel raar...

Maar ik ben net even wezen shoppen naar een PB easynote XS (het toetsenbord is hetzelfde als de EEE) om te kijken hoeklein een 7" UMPC wel niet is en hoe het typt... en ik moet zeggen dat ik er heel erg enthousiast over ben.

Ik blijf bij mijn standpunt voor 300 euro wil ik wel een 4GB versie met linux... veel meer wi lik er niet voor betalen...

【ツ】Ipad air2, Macbook pro 2012, Samsung a53, Skagen Hybrid【ツ】

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://search.ebay.com/se...=-15&fhlc=1&fsop=1&fsoo=1

Geen een te koop voor $299. Wat een deceptie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Maar zullen dit niet allemaal gelukszoekers zijn die vlak na de introductie van een hype er een slaatje uit proberen te slaan omdat zij toevallig wel eentje te pakken hebben kunnen krijgen? Als de voorraad voldoende is, zullen de prijzen op eBay ook wel zakken. (hoop ik... ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is jammer. Via eeeuser.com is er een verkoper die de EEE verkoopt voor $485 incl. verzenden wat uitkomt op 335 Euro. Denk dat ze hier in de winkel ook wel tegen die prijs verkocht zullen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• effem
In Taiwan kosten ze omgerekend ook 250 euro, met BTW wordt dat 300 voor NL en dan komt er nog shipping bij.

En natuurlijk worden ze na een tijdje goedkoper, maar bij gering aanbod is er weinig reden om met de prijs te stunten (in de winkel waar ik de mijne gekocht heb zeiden ze dat Asus dreigde om winkels die onder de adviesprijs verkochten minder te beleveren).

edit: op eeeuser.com was al een post van iemand die hem met $ 7 korting voor $ 410 gekocht had.
(zonder tax, maar dat is in de us niet nodig als je mail order iets uit een andere staat koopt)

[ Voor 21% gewijzigd door effem op 31-10-2007 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yonni schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 21:52:
[...]

Ik zat met dezelfde vraag en heb er een antwoord op gevonden. Sunbird, standalone calender programma of Lightning voor Thunderbird, Sunbird geintegreerd.

http://www.mozilla.org/projects/calendar/sunbird/

:)
Ziet er goed uit. dank voor de tip!
Bij PCS. Misschien is dat wishful thinking, maar ik krijg uit hun site een beetje de indruk dat ze zich niet zo'n zorgen maken over de levering in november. Ze stunten met een gratis Eee PC bij een onderhoudscontract of een webdesign opdracht. We zullen zien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 22:29:
Ze stunten met een gratis Eee PC bij een onderhoudscontract of een webdesign opdracht.
En waarom denk je dat ze dat doen? Zodat mensen pre-orders gaan doen, die ze toch niet leveren ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 22:29:
[...]

Bij PCS. Misschien is dat wishful thinking, maar ik krijg uit hun site een beetje de indruk dat ze zich niet zo'n zorgen maken over de levering in november. Ze stunten met een gratis Eee PC bij een onderhoudscontract of een webdesign opdracht. We zullen zien....
Dat doen ze al maanden volgens mij. Lees het begin vh vorige topic maar eens door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verleemen
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
(overleden)
Even nog iets over t scherm. Op de foto's zie ik dat bv de browser zon beetje de helft van het beeld pakt voor de interfase, ik bedoel de buttons en dergelijke. Ik hoop toch dat er wat versimpeldere werkbalken in die programma's zit, anders moet je straks een extra scherm er bij kopen wil je de content nog kunnen zien. Is daar wel al over nagedacht?

The freedom of saying E=MC3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:46

XanderDrake

Build the future!

Topicstarter
Ik geloof er niet veel van.... Al dat gedoe over de dubbele prijs. Wie wil dat ding dan nog?
Ik niet :( En ik ben niet van plan om EEE's te financieren voor de derde wereld...

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XanderDrake schreef op donderdag 01 november 2007 @ 01:30:
Ik geloof er niet veel van.... Al dat gedoe over de dubbele prijs. Wie wil dat ding dan nog?
Ik niet :( En ik ben niet van plan om EEE's te financieren voor de derde wereld...
mee eens. Over 3 maanden is de hype voorby en dan wordt dat ding gewoon met normale marges geleverd. Gewoon ff afwachten. Ik wil het 4G model voor ca 300-320 euro all in. Dat is al meer dan 2 keer zoveel als de oorspronkelijke $200 waardoor Asus mijn aandacht kreeg! Zo ver ben ik al. Ik betaal geen cent meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
verleemen schreef op donderdag 01 november 2007 @ 00:12:
Even nog iets over t scherm. Op de foto's zie ik dat bv de browser zon beetje de helft van het beeld pakt voor de interfase, ik bedoel de buttons en dergelijke. Ik hoop toch dat er wat versimpeldere werkbalken in die programma's zit, anders moet je straks een extra scherm er bij kopen wil je de content nog kunnen zien. Is daar wel al over nagedacht?
Druk in Firefox of IE eens op de F11 knop.
spoiler:
wist je niet hè?;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersatan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-05-2024
€ 222 voor de 4g versie op ebay:
http://cgi.ebay.nl/EEE-PC...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die gaat voor 500-550 euro weg. Die engelsen printen hun eigen geld waardoor ze veel meer euro's hebben dan wij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 10:48:
[...]

Die gaat voor 500-550 euro weg. Die engelsen printen hun eigen geld waardoor ze veel meer euro's hebben dan wij...
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Ze hebben helemaal geen euro's en je kan er ook niks kopen met euro's. :) En meer geld drukken beteken niet dat het land rijker word.

offttopic/
Omdat wij (nederlanders) zijn genaait door Gerrit Zalm, die de euro aan de mark heeft gekoppeld bij het bepalen van de waarden. En de mark toen erg zwak was en onze gulden eigenlijk 10% meer waard was, want onze gulden zat toen niet in een dal zoals de mark zat. Heeft het alle Nederlanders geld gekost die 2,23 gulden voor 1 euro is dus te hoog had dus iets van +-2 gulden voor 1 euro.

Je hoor er bijna nooit iets over maar ik heb dit altijd een rare zaak gevonden en zalm is nooit voor deze blunder gestraft. (opstappen zou ik zeggen, maar nee blijf maar lekker zitten na deze blunder gerrit 8)7 )

[ Voor 107% gewijzigd door mad_max234 op 01-11-2007 15:12 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
mad_max234 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 12:12:
Ze hebben helemaal geen euro's en je kan er ook niks kopen met euro's. :) En meer geld drukken beteken niet dat het land rijker word.
Volgens Mugabe wel. En die is baas van een heel land. Wie ben jij om het tegendeel te beweren?

Maar serieus: hoe kan die aanbieding nou de genuine UK versie zijn als die nog niet eens uit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• st18
  • Laatst online: 06-09 18:07
Heeft iemand nou al een zwarte retail EEE gezien ergens sinds de officiele releasedata in de verscheidene landen? Ik kom overal alleen maar de witte EEE tegen op sites van mensen die er een via de normale retail kanalen hebben gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 11:04

mux

99% efficient!

mad_max234 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 12:12:

offttopic/
Omdat wij (nederlanders) zijn genaait door Gerrit Zalm, die de euro aan de mark heeft gekoppeld bij het bepalen van de waarden. En de mark toen erg zwak was en onze gulden eigenlijk 10% meer waard was, want onze gulden zat toen niet in een dal zoals de mark zat. Heeft het alle Nederlanders geld gekost die 2,23 gulden voor 1 euro is dus te hoog had dus iets van +-2 gulden voor 1 euro.

Je hoor er bijna nooit iets over maar ik heb dit altijd een rare zaak gevonden en zalm is nooit voor deze blunder gestraft. (opstappen zou ik zeggen, maar nee blijf maar lekker zitten na deze blunder gerrit 8)7 )
De gulden is aan de EMU, de European Monetary Unit, gekoppeld en de waarde van één EMU was gesteld op 0.50 DM for convenience. Op een goed moment is elke europese munt gekoppeld en vastgezet aan de EMU en werd de wissekoers vanaf toen bepaald door de economische waarde relatief aan de totale europese economische waarde. Niks gekoppeld aan alléén de DM.

Youtube: PowerElectronicsBlog - Plank2 (4W computer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Topicstarter
Jongens, dit gaat offtopic... Ik heb er al iets over gezegd in de OP.

En over die duizend dollar EEE: De 4G is in de VS (bij Newegg.com, erg betrouwbare webshop) beschikbaar voor 399$, dat is zo rond de €275 ex BTW. Volgens mij zal de prijs vanaf nu alleen maar goedkoper worden, maar het wordt pas leuk in 2008.

Wel humor om te denken dat we al maanden discussieren over de prijs, maar uiteindelijk komt het toch uit op wat bijv. Informatique gokte: 350€ incl BTW.

In ander nieuws:
Grappige poging om EEE interface the emuleren in je browser.

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Das wel met 'n Eee met XP erop heh..
En wtf heb je aan 2GB als je dan zo'n procje hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruler-Nrg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 11:50
CLB schreef op donderdag 01 november 2007 @ 17:23:
En wtf heb je aan 2GB als je dan zo'n procje hebt?
geen swapfile gebruiken, of een ramdisk aanmaken van 1gb voor swapfile.. waardoor het geheel weer een stuk sneller word.

En zoiezo kan xp best wel 2gb gebruiken. Zeker als je graag wat meer dingen open hebt staan.

Dell Precision, T9550, 8gb, 64GB ssd, 1920x1200RGB led.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Topicstarter
Ruler-Nrg schreef op donderdag 01 november 2007 @ 17:28:
En zoiezo kan xp best wel 2gb gebruiken. Zeker als je graag wat meer dingen open hebt staan.
Dingen zoals........ Crysis :+ ? Kom aan, je moet meer aansturen op efficienter RAM gebruik dan gewoon extra ram erin prikken!
CLB schreef op donderdag 01 november 2007 @ 17:23:
Mja? Zou linux dit niet kunnen?

Ik zit wel een beetje met die lage bus snelheid.... Zo snel zal die RAM disk niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ruler-Nrg schreef op donderdag 01 november 2007 @ 17:28:
Ja XP wel ja, that's true :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruler-Nrg
XanderDrake schreef op donderdag 01 november 2007 @ 17:32:
[...]

Dingen zoals........ Crysis :+ ? Kom aan, je moet meer aansturen op efficienter RAM gebruik dan gewoon extra ram erin prikken!
[...]

Mja? Zou linux dit niet kunnen?

Ik zit wel een beetje met die lage bus snelheid.... Zo snel zal die RAM disk niet werken.
ik vraag me af of die bus zo laag blijft, tevens vraag ik me af waneer je er ddr2-800 of ddr2-667 indoet, op welke snelheid dit gaat werken.

crysis zal wel een "crysis" worden op een gma910 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4play

4play

-Nintendo- fan

ik de vertaling begijp goed kan je gewoon 2 GB indoen.

en dan werken sneller met linux. omdat linux swap niet meer hoeft ofzo..

in iets minder google nederlands

Volgens mij kan je dan linux sneller draaien omdat hij niet meer hoeft te swappen???

is da zo.. (/me heb net 2GB in zijn main PC :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruler-Nrg
4play schreef op donderdag 01 november 2007 @ 19:18:
[...]

ik de vertaling begijp goed kan je gewoon 2 GB indoen.

en dan werken sneller met linux. omdat linux swap niet meer hoeft ofzo..

in iets minder google nederlands

Volgens mij kan je dan linux sneller draaien omdat hij niet meer hoeft te swappen???

is da zo.. (/me heb net 2GB in zijn main PC :) )
jij begrijpen goeds.

Je kunt met 2gb de swapfile in linux uitzetten. dit houd in dat je hdd minder hoeft te doen, en dus je pc weer wat sneller word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Topicstarter
Ennnnnnnnn uit het niets komt dit bericht:

http://www.fudzilla.com/i...content&task=view&id=3973

De launch van de EEE PC in de UK is op 12 november. De 2G gaat £199 inc BTW (€286, $413). De 4G gaat voor £219 inc BTW (€315, US$454) over de toombank.
Geen leipe import meer, want dit is gewoon binnen de EU, en we beschikken leuk over een vrije markt. Ook zit er al BTW op.
Dusch 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruler-Nrg
XanderDrake schreef op donderdag 01 november 2007 @ 20:15:

De launch van de EEE PC in de UK is op 12 november. De 2G gaat £199 inc BTW (€286, $413). De 4G gaat voor £219 inc BTW (€315, US$454) over de toombank.
Geen leipe import meer, want dit is gewoon binnen de EU, en we beschikken leuk over een vrije markt. Ook zit er al BTW op.
Dusch 8)
vet ! ik wilde mijn vriedin er een geven voor kerstmis. Als het iets is.. wil ik er ook een :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1

Dusch 8)
Ik weet niet hoe het met "meenemen" uit UK zit. Maar importeren moet je NL btw betalen en die is 19 ipv 17,5 in the UK dus komt er nog 1,5% bij op. Op zich niet zo gek veel. :)

Echter, ik weet niet hoeveel gedoe dat is om de UK btw terug te vragen en de NL btw te betalen, of dat dat allemaal vanzelf gaat bij importeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cornelixnootje1 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 20:28:
[...]

Ik weet niet hoe het met "meenemen" uit UK zit. Maar importeren moet je NL btw betalen en die is 19 ipv 17,5 in the UK dus komt er nog 1,5% bij op. Op zich niet zo gek veel. :)

Echter, ik weet niet hoeveel gedoe dat is om de UK btw terug te vragen en de NL btw te betalen, of dat dat allemaal vanzelf gaat bij importeren.
Vrije handel van goederen en verkeer in de EU. Je betaalt eje belasting in de UK en dan hoef je niks te betalen in .nl, ook die 1,5% niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 21:03:
Vrije handel van goederen en verkeer in de EU. Je betaalt eje belasting in de UK en dan hoef je niks te betalen in .nl, ook die 1,5% niet.
Precies. Ik las ooit es in een autoblad hoe het zat met je auto kopen in bijv. Duitsland.
Dat is dus simpel: stap in de auto en rij em hierheen. Vrijheid van goederen. Punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dusch 8)
Het is de 2G surf. Vreemd, de 4G (niet surf) is maar 28 euro duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 21:03:
[...]

Haha, ja grapjas. In Denemarken is de btw 25% en in Luxemburg 15%. Waarom denk je dat er niet iedere dag treinwagonnen vol met goederen vervoerd worden om die 10% te besparen? Omdat het niet mag. Je betaalt btw in het land waar de goederen aankomen. Zie ook: http://www.mkbservicedesk.nl/887/btw-importeren.htm

Vrij verkeer van goederen gaat om de afschaffingen van import en export tarieven. Kortom: het is niet meer zo dat je zoals in de jaren 20 in engeland een speciaal tarief van 80% op geimporteerde rietsuikers hebt.

Ga maar na, in België is de btw 22% ipv 19% hier, als de belgische pc handels 3% meer winst konden maken door vanuit brabant hun spullen te versturen verdubbelen ze hun winstmarges. En dat kan dus niet.

Het enige wat ik vermoed is dat je vrijgesteld ben van BTW verschilbetalingen als je het zelf in het buitenland ophaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cornelixnootje1 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 21:49:
[...]

Haha, ja grapjas. In Denemarken is de btw 25% en in Luxemburg 15%. Waarom denk je dat er niet iedere dag treinwagonnen vol met goederen vervoerd worden om die 10% te besparen? Omdat het niet mag. Je betaalt btw in het land waar de goederen aankomen. Zie ook: http://www.mkbservicedesk.nl/887/btw-importeren.htm

Vrij verkeer van goederen gaat om de afschaffingen van import en export tarieven. Kortom: het is niet meer zo dat je zoals in de jaren 20 in engeland een speciaal tarief van 80% op geimporteerde rietsuikers hebt.

Ga maar na, in België is de btw 22% ipv 19% hier, als de belgische pc handels 3% meer winst konden maken door vanuit brabant hun spullen te versturen verdubbelen ze hun winstmarges. En dat kan dus niet.

Het enige wat ik vermoed is dat je vrijgesteld ben van BTW verschilbetalingen als je het zelf in het buitenland ophaalt.
Als ik een computer koop via ebay in de UK betaal ik NEVER NOOIT een cent importheffing/btw. Ik betaal netjes de BTW in de UK en het pakket vliegt ongezien door de douane.

Een MKB servicedesk is voor bedrijven he, niet voor particulieren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
Ik ga er ook vanuit dat je hem van een bedrijf in de UK zou kopen, niet van een particulier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruler-Nrg schreef op donderdag 01 november 2007 @ 19:48:
[...]

jij begrijpen goeds.

Je kunt met 2gb de swapfile in linux uitzetten. dit houd in dat je hdd minder hoeft te doen, en dus je pc weer wat sneller word.
Kijk dat is mooi om te lezen!
Nu is het alleen nog wachten totdat ie keer te koop is in Nederland (zorgen dat je erop tijd bij bent)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Topicstarter
Allicht een tripje London waard, hmmm?

Maar goed, de prijzen in de UK zijn dus niet schokkend hoog. Over het algemeen is het zo dat Engeland premium prijzen betaalt voor tech gerelateerde zut, dus ik denk dat we zelfs onder de 300€ gaan voor de 4G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cornelixnootje1 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 22:51:
Ik ga er ook vanuit dat je hem van een bedrijf in de UK zou kopen, niet van een particulier.
Als ik een computer koop van een bedrijf in Engeland betaal ik netjes BTW in Engeland en 0% BTW in Nederland.

Ooit zo een sticker gezien:
Tax free shopping for visitors from NON-EU countries?
Europa is een groot land en als ik nu iets koop in griekenland of denemarken, maakt niks uit. Ik betaal de lokale belastingen daar. en ik betaal 0% nederlandse BTW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 23:59:
[...]

Als ik een computer koop van een bedrijf in Engeland betaal ik netjes BTW in Engeland en 0% BTW in Nederland.

Ooit zo een sticker gezien:
Tax free shopping for visitors from NON-EU countries?
Europa is een groot land en als ik nu iets koop in griekenland of denemarken, maakt niks uit. Ik betaal de lokale belastingen daar. en ik betaal 0% nederlandse BTW.
Volgens die MKB website heb je dan dus belasting ontdoken.

Tax free geldt alleen voor mensen die in landen wonen waar geen sales tax is. Anderen moeten het gewoon in hun thuisland netjes aangeven. Tenzij er een soort van vrijstelling is voor onder de 100 euro ofzo. Maar zo een bedrag ben ik nog niet tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt me alleen niet zo interessant, in de USA kan je ze voor minder krijgen incl verzending (dankzij de geweldige dollarkoers).
Hierop is de kans zeer klein dat je import moet betalen, althans als je het via USPS laat verzenden en niet door express diensten (UPS, DHL,...)

/edit: in belgie staat het bedrag van belasting vrijstelling op ca 45euro

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2007 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

...
Ga maar na, in België is de btw 21% ipv 19% hier, als de belgische pc handels 3% meer winst
...
sorry, kon het niet laten, belgie heft 21% btw op luxe goederen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Topicstarter
OK daar gaan we weer................

/me Stoppen met de import/export onzin

Heeft namelijk niets te maken met dit topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien dom, maar de resolutie van de eee op de stop-2-gb-in-je-eee is 800x600 (te zien aan de screenshots), niet 800x480.. of heb ik iets gemist? :P

o gevonden!:
Screen resolution is 800x480!! U can set 800x600, but the screen will be panning..
hier de bron.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2007 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, heeft iemand al een UK store gezien die 'em online verkoopt?

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2007 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 08:23:
misschien dom, maar de resolutie van de eee op de stop-2-gb-in-je-eee is 800x600 (te zien aan de screenshots), niet 800x480.. of heb ik iets gemist? :P

o gevonden!:

[...]

hier de bron.
Panning is dus dat je het scherm omhoog en omlaag kan "scrollen". :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 08:36:
Ok, heeft iemand al een UK store gezien die 'em online verkoopt?
Nee, en dat is logisch. Hij is announced voor 12 November. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4play

4play

-Nintendo- fan

Okay dus hij draait redelijk goed WOW maar ik vraag me af hoegoed hij Quake3 draait kan iemand Q3A proberen op die machine Linux of windows maakt neit uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• effem
Ik weet dat dit off-topic is, maar wat een onzin staat er over het invoeren vanuit een ander EEG land.

Als je als particulier voor eigen gebruik iets koopt in een ander EEG land kan dat zonder problemen.
Je hoeft het BTW verschil niet bij te betalen (en je kunt het ook niet terug krijgen).
Dus postorder een eeePC vanuit de UK bestellen is geen probleem. Let op: de powersupply is wel anders.

Voor bedrijven (iemand noemde een MKB site) is het wat anders.
Dan is het geen particuliere invoer meer, maar bedrijfsmatige invoer, en dan worden evt BTW verschillen wel verrekend.

Vandaar dat er geen treinwagons met sigaretten van Luxemburg naar Denemarken gaan.
(de fiscus daar is ook niet gek en een wagon vol kan met de beste wil ter wereld niet gezien worden als eigen gebruik).

En net dat voorbeeld van die Mercedes is een uitzondering. Op auto's zit ook BVB, en je kunt niet zonder meer een auto uit een ander EEG land importeren. Je moet dan nog steeds BVB betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Effem, bedankt voor de opheldering! Dan is een (externe) inkoopactie niet eens zo heel moeilijk om op te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 10:53:
Effem, bedankt voor de opheldering! Dan is een (externe) inkoopactie niet eens zo heel moeilijk om op te zetten.
Inderdaad, en ik hoop dat daarmee alles gezegd is *kuch* Niek *kuch* :P ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex Picard
effem schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 10:47:

[...]
Let op: de powersupply is wel anders.

[...]
De toetsenbordindeling kan ook anders zijn (UK ipv VS). Kan bezwaarlijk zijn voor mensen die niet blind (kunnen) typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Bij ons in België is de BTW 21% ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 12:07:
[...]

Bij ons in België is de BTW 21% ;)
Is al gezegd en tevens OFFTOPIC!

[ Voor 3% gewijzigd door XanderDrake op 02-11-2007 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• terracide
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-09 08:59
Alex Picard schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 11:21:
[...]

De toetsenbordindeling kan ook anders zijn (UK ipv VS). Kan bezwaarlijk zijn voor mensen die niet blind (kunnen) typen.
met het toetsenbord van de EEEpc kan niemand blind typen ben ik bang. Ik iig niet .. zulke kleine toetsies zal wel aangewend moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybot12999
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-09 21:59
ik had even een vraagje over de videokaart... Is deze 64 mb? Ik neem aan dat je op de Eee ook wel trackmania nations kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Topicstarter
Cybot12999 schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 14:46:
ik had even een vraagje over de videokaart... Is deze 64 mb? Ik neem aan dat je op de Eee ook wel trackmania nations kan spelen?
De videokaart is Shared, 64mb moet ie wel kunnen claimen. Misschien kan je TM:N spelen, nog niemand heeft het geprobeerd. Ik ben er ook wel benieuwd naar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybot12999
Ik had ook nog even een vraagje over het scherm, Ik weet dat hij 7 inch is, maar wat zijn de lengte-breedte-hoogte??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
De verhouding van het scherm is 16:10, dus reken maar uit..

(16x)^2 + (10x)^2 = 7^2
356x^2 = 49
x^2 = 0.13764044943820225
x = 0.370999258002226
breedte = 16x = 5.396" = 13.7cm
hoogte = 10x = 3.71" = 9.42cm

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Topicstarter
Dames en Heren,
Ik presenteer: De derde Webshop in NL die de EEE PC 701 4G aanbied en mogelijk de Nederlandse release datum *O*

Expansys
Release day: 14 November
Dat valt samen met veel andere EU landen, dus het zal wel kloppen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 21:46
Zakelijke klanten: Voor informatie over kortingen op massa-orders of onze ondersteuning kunt u bellen met Benjamin op +31 (0) 208 908 003. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybot12999
brama schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 15:58:
De verhouding van het scherm is 16:10, dus reken maar uit..

(16x)^2 + (10x)^2 = 7^2
356x^2 = 49
x^2 = 0.13764044943820225
x = 0.370999258002226
breedte = 16x = 5.396" = 13.7cm
hoogte = 10x = 3.71" = 9.42cm
Bedankt voor je antwoordt. Jij bent toch iets wiskundiger dan mij! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

XanderDrake schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 16:28:
Dames en Heren,
Ik presenteer: De derde Webshop in NL die de EEE PC 701 4G aanbied en mogelijk de Nederlandse release datum *O*

Expansys
Release day: 14 November
Dat valt samen met veel andere EU landen, dus het zal wel kloppen!
Dude ken je Expansys of niet...? *O* = -O- ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Heeft iemand ook al een idee of de eeepc omstreeks de releasedate ook bij gewone winkels als mediamarkt, dixons, dynabyte e.d. te koop zal zijn? Ik zie nu in dit topic alleen een paar online-winkels en ik heb niks tegen online pre-orderen, maar als bij die 3 winkels massaal ge-preorderd gaat worden en ze krijgen er elk maar 5 geleverd oid dan schiet dat niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Topicstarter
CLB schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 17:10:
[...]

Dude ken je Expansys of niet...? *O* = -O- ;)
Mijn *O* emoticon was voor de release date :P
En ja, expansys niet mijn favoriet. Nogal duur. Maar ze hebben wel een boel dingen!
Palomar schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 17:12:
Heeft iemand ook al een idee of de eeepc omstreeks de releasedate ook bij gewone winkels als mediamarkt, dixons, dynabyte e.d. te koop zal zijn? Ik zie nu in dit topic alleen een paar online-winkels en ik heb niks tegen online pre-orderen, maar als bij die 3 winkels massaal ge-preorderd gaat worden en ze krijgen er elk maar 5 geleverd oid dan schiet dat niet op.
Ik zie wel een Mediamarkt de EEE PC aanbieden. Maar het zal wel even gaan duren (December of 2008)

[ Voor 48% gewijzigd door XanderDrake op 02-11-2007 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog nieuws omtrent de Asus EEE? Prijs, release datum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 19:22:
Nog nieuws omtrent de Asus EEE? Prijs, release datum?
Kijk *serieus* even 6 posts boven die van jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:12
XanderDrake schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 15:04:
[...]

De videokaart is Shared, 64mb moet ie wel kunnen claimen. Misschien kan je TM:N spelen, nog niemand heeft het geprobeerd. Ik ben er ook wel benieuwd naar :)
Yup, ik ook. Als hij het kan draaien begin ik er serius aan te denken. Hoewel een gewone laptop mischien voor mijn doeleinden beter is....

twijfel twijfel twijfel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Topicstarter
Mijn ervaringen met laptops zijn dit: de EEE kan alles, behalve de dingen die je toch over laat aan je dikke PC. Simpel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wezep007
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13:26
TM:N

teenage mutant ninjaturtles??
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.