klopt ik las het verkeerd, het is verpakkingEN.
naja ik heb contact opgenomen met mijn verkoper en die zegt dat het geen probleem is. (ADC+B2S+printer)
Krijg je trouwens ook een pakketje thuis gestuurd als je ADC hebt aangeschaft?
Ik meende er iets over te hebben gelezen maar m'n ADC membership staat ondertussen bij de orderstatus al op historisch en ik heb op mijn ADC korting na nog niks ontvangen.
Ik meende er iets over te hebben gelezen maar m'n ADC membership staat ondertussen bij de orderstatus al op historisch en ik heb op mijn ADC korting na nog niks ontvangen.
Verwijderd
Is dat die meneer de Haan? Mijn membership is ook actief en ga dus nog maar een poging wagen. Tis tenslotte nog geen 31 oktober.randje schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 17:37:
klopt ik las het verkeerd, het is verpakkingEN.naja ik heb contact opgenomen met mijn verkoper en die zegt dat het geen probleem is. (ADC+B2S+printer)
Verwijderd
Ik heb een bevestigingsmail gekregen waarin staat dat ik een Student Orientation Kit krijg, dat is de Mac OS X Leopard. Maar ik heb gehoord dat je even iets moet aanpassen in je profiel:Ryudo schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 00:56:
Krijg je trouwens ook een pakketje thuis gestuurd als je ADC hebt aangeschaft?
Ga naar Profile > Preferences > Physical DVD via regular mail aanvinken > Save
Meneer de Haan heeft mij verteld dat ADC + B2S niet mogelijk was. Dit heeft hij ook hoger op nagevraagdVerwijderd schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 09:18:
[...]
Is dat die meneer de Haan? Mijn membership is ook actief en ga dus nog maar een poging wagen. Tis tenslotte nog geen 31 oktober.
MBP 2015, iPhone 7+, AppleTV4
tjah eigenlijk is het ook wel een beetje logisch, B2S is een studentenactie die je alleen via de studentenwinkel kunt bestellen, wij bestellen immers via de developer winkel...
achjah een gratis printer is ook al leuk meegenomen
achjah een gratis printer is ook al leuk meegenomen
Verwijderd
ik heb nog een vraagje is je schoolpasje ook een bewijs van inschrijving of moet je echt een schriftelijkpapiertje van school hebben??
Ik heb gewoon schoolpas, rijbewijs en OV-kaart gefaxt. Dit was voldoende.Verwijderd schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 15:04:
ik heb nog een vraagje is je schoolpasje ook een bewijs van inschrijving of moet je echt een schriftelijkpapiertje van school hebben??
Verwijderd
Weet iemand welke van de vele Downloads in het Member-Site-gedeelte de moeite waard zijn?
Ik ben zelf niet echt een developer maar wel een creatieve hobbyist.
Ik zag bijvoorbeeld een preview van Safari 4. Zijn er meer van dit soort exclusieve downloads voor ADC members?
Ik ben zelf niet echt een developer maar wel een creatieve hobbyist.
Ik zag bijvoorbeeld een preview van Safari 4. Zijn er meer van dit soort exclusieve downloads voor ADC members?
Vandaag de kit ontvangen via tntpost. Grote doos met daar in Mac OS Leopard en een Developer Connection DVD. En en zwart shirt in de maat XL. Toch leuk zoiets.Verwijderd schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 13:39:
[...]
Ik heb een bevestigingsmail gekregen waarin staat dat ik een Student Orientation Kit krijg, dat is de Mac OS X Leopard. Maar ik heb gehoord dat je even iets moet aanpassen in je profiel:
Ga naar Profile > Preferences > Physical DVD via regular mail aanvinken > Save
Verwijderd
Dat is mooi om te horen. Hoelang heb je moeten wachten?
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2008 23:01 ]
Even zien, ADC membership heb ik 24 september besteld.
Dus iets van 4 weken. Wel vreemd dat dit via TNT gaat en dat je geen verzendbevestiging krijgt zoals wanneer ze het via UPS verzenden.
Activering van ADC via eurodev@apple.com lijkt in ieder geval niet te werken, 2x een mail gestuurd en geen reactie op gehad.
Het snelste resultaat bereik je via een sales manager van Apple zelf door hem/haar de gegevens te mailen nadat je even hebt gebeld. Ik heb op een donderdagmiddag gebeld en gelijk gemaild. Diezelfde avond had ik al een bevestiging van m'n ADC Student Membership. De volgende dag gelijk de MBP besteld.
Dus iets van 4 weken. Wel vreemd dat dit via TNT gaat en dat je geen verzendbevestiging krijgt zoals wanneer ze het via UPS verzenden.
Activering van ADC via eurodev@apple.com lijkt in ieder geval niet te werken, 2x een mail gestuurd en geen reactie op gehad.
Het snelste resultaat bereik je via een sales manager van Apple zelf door hem/haar de gegevens te mailen nadat je even hebt gebeld. Ik heb op een donderdagmiddag gebeld en gelijk gemaild. Diezelfde avond had ik al een bevestiging van m'n ADC Student Membership. De volgende dag gelijk de MBP besteld.
nee, snelste is:
mailen naar eurodev@apple.com
je krijgt een geautomatiseerde reply terug met een follow up number.
je belt op en zegt dat je wilt activeren en dat je alles al gemaild heb, dan wordt je followup number gevraagd, de telefonist(e) bekijkt even die mail en attachment et voila 5 min. later krijg je mail dat je account geactiveerd is.
hierna kan je direct bestellen...
je belt op en zegt dat je wilt activeren en dat je alles al gemaild heb, dan wordt je followup number gevraagd, de telefonist(e) bekijkt even die mail en attachment et voila 5 min. later krijg je mail dat je account geactiveerd is.
[ Voor 4% gewijzigd door randje op 27-10-2008 00:14 ]
Verwijderd
Welk nummer heb jij dan gebeld? Want ik heb 2 apple medewerkers aan de lijn gehad, maar die wisten beiden niets af van het bestaan van ADC..randje schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 00:08:
nee, snelste is:

Verwijderd
Ik heb het ook op de manier van Randje gedaan en dit nummer gebeld: +31 30 659 3890
1 minuut na het gesprek werd ie geactiveerd
1 minuut na het gesprek werd ie geactiveerd
Verwijderd
Oke net besteld:
MacBook Pro, 15-inch
2,53-GHz Intel Core 2 Duo
4GB 1066MHz DDR3 SDRAM - 2x2GB
250GB Serial ATA @ 7200
Verlicht toetsenbord (US)
Canon PIXMA MX310
MacBook Pro, 15-inch
2,53-GHz Intel Core 2 Duo
4GB 1066MHz DDR3 SDRAM - 2x2GB
250GB Serial ATA @ 7200
Verlicht toetsenbord (US)
Canon PIXMA MX310
Mijn Sales agent vertelde mij ook dat ik wel gebruik kon maken van de B2S actie.Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 17:52:
Whaaaat??? Ik heb ook een Apple Agent gesproken en hij zei dat het wel mogelijk was!Damn wat is dit nou voor onzin zeg!? Ik ga dit zeker doorgeven straks bij mijn bestelling.
Maar jij hebt nu geen iPod erbij besteld? Dus toch niet??
Verwijderd
Nee, toch maar niet want je moet de streepjescode opsturen en dan heb je een gat in de verpakking. Straks krijg ik hem niet verkocht en dan zit ik met een iPod Nano... Printer heb ik wel besteld voor mijzelf. 
Mijn Sales Agent was trouwens de Haan dus het kon anders sowieso niet ;-)
Edit: Vandaag die Student Orientation Kit ontvangen.
Mijn Sales Agent was trouwens de Haan dus het kon anders sowieso niet ;-)
Edit: Vandaag die Student Orientation Kit ontvangen.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2008 19:14 ]
Gisteren mijn Student Orientation Kit binnen gehad.
Een redelijk flinke doos voor twee dvd'tjes in platte papieren hoesjes.
En een huge XL shirt met " I
code.
Jippy
Een redelijk flinke doos voor twee dvd'tjes in platte papieren hoesjes.
En een huge XL shirt met " I

Jippy

Eerst mailen, dan bellen is inderdaad het snelst. Had een mail verstuurd naar eurodev, kreeg een paar minuten later een automatische mail met nummer erin. Heb toen gebeld naar het Nederlandse ADC nummer, alhoewel er geen Nederlander beschikbaar was om te helpen ben ik toch perfect te woord gestaan door een vriendelijke mevrouw die mijn student membership in 1 minuut had geactiveerd. Duurde in totaal nog geen 10 minuten. Nu nog even MBP bestellen en dan wachten.
Verwijderd
Ik had Mac OS X Leopard wel in een originele doos verwacht, nu moet je hem zo los verkopen...
Verwijderd
Ik wil graag een nieuwe Macbook Pro kopen, maar heb al eens een ADC gehad.. Ook wil ik hem op mn bedrijf zetten, weten jullie toevallig wat de goedkoopste mogelijkheid is? Of moet ik hem dan niet op naam van mn zaak zetten? Ik val namelijk toch in de kleine ondernemers regeling (krijg mn belasting sowieso al terug)
Anders vraag ik een ADC aan op naam van mn vriendin..
Anders vraag ik een ADC aan op naam van mn vriendin..
Welk nummer heb je gebeld om je membership te activeren dan? Ik heb net met 0800 023 0432 gebeld maar die wisten niks van het activeren af...randje schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 00:08:
nee, snelste is:
Ah het juiste nummer is 0306593890, staat ook in de openingspost maar niet heel duidelijk. Heb dat nummer gebeld maar ze willen vandaag niet m'n membership activeren omdat het te druk is
[ Voor 13% gewijzigd door xerix op 31-10-2008 12:48 ]
vtec just kicked in yo!
ook lekker dan. Heb net gebeld en mijn account is gewoon geactiveerd. Zou gewoon nog een keer bellen.
Ja heb net nog een keer gebeld inderdaad, kreeg nu iemand aan de lijn die wat behulpzamer was. Als het goed is wordt m'n membership binnen een half uur geactiveerdmaarten22 schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 12:55:
ook lekker dan. Heb net gebeld en mijn account is gewoon geactiveerd. Zou gewoon nog een keer bellen.
vtec just kicked in yo!
Mijn bestelling is geplaatst 
Alleen de korting is wel meer dan 20%? Ik heb de nieuwe macbook pro 15" 2,4GHz besteld en deze kost met korting 1239,- terwijl hij normaal 1799,- kost. Niet dat ik het erg vind maar vraag me wel af of het wel klopt
Alleen de korting is wel meer dan 20%? Ik heb de nieuwe macbook pro 15" 2,4GHz besteld en deze kost met korting 1239,- terwijl hij normaal 1799,- kost. Niet dat ik het erg vind maar vraag me wel af of het wel klopt
[ Voor 71% gewijzigd door xerix op 31-10-2008 14:57 ]
vtec just kicked in yo!
oepsVerwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 16:45:
Heb je wel goed gekeken? 1239,- is waarschijnlijk exclusief BTW
vtec just kicked in yo!
gelukkig ga je studeren...xerix schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 14:24:
Mijn bestelling is geplaatst
neuh, heb gisteren mn spul binnengehad (printer/mbp/nano) en eergisteren alle online formulieren ingevuld en verstuurd.
ik heb in een mailwisseling staan dat die 2 gecombineerd kunnen worden (of naja de verkoper antwoorde: ik zie niet in waarom dat niet kan op mijn vraagstelling) dus zeker weten dat ik moeilijk ga doen als ik niet in aanmerking ervoor kom...
durf ook niet zomaar die ipod los in mn zakken te doen enzo... want er is een kans dat ik hem moet terugsturen..
ik heb in een mailwisseling staan dat die 2 gecombineerd kunnen worden (of naja de verkoper antwoorde: ik zie niet in waarom dat niet kan op mijn vraagstelling) dus zeker weten dat ik moeilijk ga doen als ik niet in aanmerking ervoor kom...
durf ook niet zomaar die ipod los in mn zakken te doen enzo... want er is een kans dat ik hem moet terugsturen..
Vandaag mijn ADC doosje met 2 dvdtjes en XL T-shirt binnen gekregen. Met een brief:
Verder stond op de doos wel de goede naam, beetje vreemd.
Ik heet Bastiaan...Dear Leung Kwok Yee...
Verwijderd
Hehe, wel hilarisch.DaSchop schreef op woensdag 12 november 2008 @ 20:06:
Vandaag mijn ADC doosje met 2 dvdtjes en XL T-shirt binnen gekregen. Met een brief:
[...]
Ik heet Bastiaan...
LOL, Leung Kwok Yee, wat een naam!
Ik heb ook m'n T-shirt en OS X ontvangen, en m'n MBP is ook net gearriveerd.
Wat ik me afvroeg: is het mogelijk het Leopard DVD'tje gewoon door te verkopen? Zit er een activatiecode ofzo in het DVD-hoesje? Of is het een soort van licentie die alleen voor mij werkt?
Ik doe het plastiekje er niet graag af want dat is een extra pluspunt voor de verkoop nu, maar dan moet ik wel zeker zijn dat ik weet WAT ik verkoop...
Is het een licentie voor 1 computer? En welke exacte versie staat er op? En is het wel een DVD, of is het een CD?
Zijn er ook redenen om hem voor mezelf te houden? OSX staat toch al op de laptop? Of is dat makkelijker voor als ik ooit wil formatteren, al is de kans groot dat ik tegen dan Snowleopard ga willen...
Krijgen ADC leden trouwens gratis een nieuwe MacOS versie (bvb Snowleopard) als deze uitkomt?
Ik heb ook m'n T-shirt en OS X ontvangen, en m'n MBP is ook net gearriveerd.
Wat ik me afvroeg: is het mogelijk het Leopard DVD'tje gewoon door te verkopen? Zit er een activatiecode ofzo in het DVD-hoesje? Of is het een soort van licentie die alleen voor mij werkt?
Ik doe het plastiekje er niet graag af want dat is een extra pluspunt voor de verkoop nu, maar dan moet ik wel zeker zijn dat ik weet WAT ik verkoop...
Is het een licentie voor 1 computer? En welke exacte versie staat er op? En is het wel een DVD, of is het een CD?
Zijn er ook redenen om hem voor mezelf te houden? OSX staat toch al op de laptop? Of is dat makkelijker voor als ik ooit wil formatteren, al is de kans groot dat ik tegen dan Snowleopard ga willen...
Krijgen ADC leden trouwens gratis een nieuwe MacOS versie (bvb Snowleopard) als deze uitkomt?
Mijn adc is nu ook helemaal geregeld
met een simpele mail met een scan van bewijs van inschrijving en pasjes was het binnen 12 uur geregeld (11 uur 's avonds gemaild ;-) ) ). Toch wel vlot naar mijn mening. Ik heb as vrijdag pas tijd om te bellen om mijn bestelling te doen, maar ik zit al weer te twijfelen of ik het wel moet doen... Met het nieuws/geruchten dat de imac in januarie een update krijgt met die nieuwe core2quad, vraag ik me af of de kans niet groot is dat de macbook pro ook niet gelijktijdig een quadtje binnen krijgt...
Als ik naar de voorgaande releases kijk op de buyersguide van macrumors, denk ik dat ik me geen zorgen hoef te maken, maar ik denk dat ik toch wel zou balen als het wel zo is... Ik ben echt toe aan een andere machine (werk nu op een amd2400+ windowsbak met een 'genuine'-probleem) en wacht dus al een tijdje, 2 maanden extra zou evt geen kwaad kunnen, maar ik wacht liever niet voor niets ;-) Wat zou de eventuele powerboost zijn?
PS: hoelang duurde het bij jullie voordat jullie het eerste pakket binnenkregen van apple? Ik kreeg maandag een mail dat het verzonden was, maar heb nog steeds niets binnen
Als ik naar de voorgaande releases kijk op de buyersguide van macrumors, denk ik dat ik me geen zorgen hoef te maken, maar ik denk dat ik toch wel zou balen als het wel zo is... Ik ben echt toe aan een andere machine (werk nu op een amd2400+ windowsbak met een 'genuine'-probleem) en wacht dus al een tijdje, 2 maanden extra zou evt geen kwaad kunnen, maar ik wacht liever niet voor niets ;-) Wat zou de eventuele powerboost zijn?
PS: hoelang duurde het bij jullie voordat jullie het eerste pakket binnenkregen van apple? Ik kreeg maandag een mail dat het verzonden was, maar heb nog steeds niets binnen
Nog steeds niet binnen, maar wil wel al bestellen 
Zat alles nog ff te checken, maar zag toen dit staan in het stappenplan op apple.com om hardware te bestellen:
Log in to the ADC Member Site to verify that you have hardware discounts in the Active Assets area of your account.
Als ik dan ga kijken bij 'active assets' zie ik dit:
Active Assets
Asset Name Quantity Expires on Transfer
ADC Mailing - Student 1 19 Nov 2009
ADC Student Membership 1 19 Nov 2009
Geen discount of zoiets. Moet ik nog ergens op wachten of kan ik gewoon wel bestellen?
EDIT:
Inmiddels is bestelling geplaatst en is het wachten... Damn wil hebben... NU
Zat alles nog ff te checken, maar zag toen dit staan in het stappenplan op apple.com om hardware te bestellen:
Log in to the ADC Member Site to verify that you have hardware discounts in the Active Assets area of your account.
Als ik dan ga kijken bij 'active assets' zie ik dit:
Active Assets
Asset Name Quantity Expires on Transfer
ADC Mailing - Student 1 19 Nov 2009
ADC Student Membership 1 19 Nov 2009
Geen discount of zoiets. Moet ik nog ergens op wachten of kan ik gewoon wel bestellen?
EDIT:
Inmiddels is bestelling geplaatst en is het wachten... Damn wil hebben... NU
[ Voor 7% gewijzigd door Tijn89 op 21-11-2008 14:51 ]
Als de mailing en membership er staan kan je gewoon bestellen.
Zorg ervoor dat je het ADC member number bij de hand hebt.
Zorg ervoor dat je het ADC member number bij de hand hebt.
Hey kan het zijn dat een ADC membership tegenwoordig 99$ kost in Nederland? (77 euro)
Ik klikte bij apple.nl, werd toen doorgelinkt naar een Engelse apple site, en van daaruit naar de NL apple store die 77 nogwat berekende.
Zou wel ideaal zijn
De korting is nog steeds 20% op Pro producten neem ik aan? Ik kon daarnamelijk werkelijk niks over vinden, alleen een gratis printer aanbieding.
Ik klikte bij apple.nl, werd toen doorgelinkt naar een Engelse apple site, en van daaruit naar de NL apple store die 77 nogwat berekende.
Zou wel ideaal zijn
De korting is nog steeds 20% op Pro producten neem ik aan? Ik kon daarnamelijk werkelijk niks over vinden, alleen een gratis printer aanbieding.
Ik had zelf €79 betaald, volgens mij was dit ook $99. De pro korting is idd nog steeds 20%.
Verwijderd
Ik heb ene vraag over de korting.
Ik heb al een mbp, printer en remote gekocht met mijn membership korting.
Maar nu wil ik misschien een toetsenbord kopen kan ik daar dan ook nog korting op krijgen of is het echt een een keer mogelijk korting te krijgen?
ik dacht misschien geld die eenmalige korting alleen voor een computer/laptop?
Ik heb al een mbp, printer en remote gekocht met mijn membership korting.
Maar nu wil ik misschien een toetsenbord kopen kan ik daar dan ook nog korting op krijgen of is het echt een een keer mogelijk korting te krijgen?
ik dacht misschien geld die eenmalige korting alleen voor een computer/laptop?
je had je toetsenbord met je MBP moeten kopen dan werd het beschouwd als onderdeel van de MBP, nu betaal je gewoon volle prijs ervoor.
Heb gister de boel aangevraagd. 15 minuten later iemand aan de telefoon gehad om mijn lidmaatschap te bevestigen en weer 5 minuten later een nieuwe MBP besteld.
Vind het erg mooi dat die printer aanbieding ook voor ADC geld. Nu heb ik er een gratis printertje bij, is een leuk kerstcadeau voor mijn zusje.
Nu is het afwachten. De verwachte leverdatum staat op 9 januari.
Vind het erg mooi dat die printer aanbieding ook voor ADC geld. Nu heb ik er een gratis printertje bij, is een leuk kerstcadeau voor mijn zusje.
Nu is het afwachten. De verwachte leverdatum staat op 9 januari.
Verwijderd
Ik heb een aantal dagen terug een ADC aangevraagd. Moest mijn gegevens invullen + studentnummer en school. Had twee dagen later een brief (rekening) in huis met de bevestiging dat het geregeld was. Evenals een email de dag erna dat het in orde was.
Word ik nog gebeld ter controle of is het geheel veranderd?
Word ik nog gebeld ter controle of is het geheel veranderd?
Ik ben van plan binnen kort een MBP te halen met ADC.
Nu zat ik te zoeken en vond ik dit:
http://store.apple.com/nl/browse/adc
Kan ik het ADC Student Membership dan net zo goed gewoon in de Nederlandse store kopen ?
Of zit hier een verschil in in vergelijking met de US ?
Hoop zo snel mogelijk iets te lezen!
Kan ik het ADC Student Membership dan net zo goed gewoon in de Nederlandse store kopen ?
naja even maar een willekeurige reactie gequoted die inging op mijn bestelling eind vorig jaar:mickezzz schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 13:26:
Oke ik heb antwoord gehad van de Apple Store. Er is navraag gedaan bij de supervisor en die heeft gezegd dat ik geen recht op ADC + back 2 school actie heb.
Lijkt me redelijk definitief dus....![]()
Randje heeft denk ik geluk gehad!
- ADC student membership
- Macbook Pro Unibody - 20%
- iPod back2school - E125,-
- Perfect companion (printeractie) - E90,-
ik heb gisteren bevestiging gekregen dat mijn back2school aanvraag is goedgekeurd en dat die 125 euro zsm teruggestort wordt, net zoals de verkoper mij vertelde toen ik de MBP bestelde.
vind nu wel dat jullie genaaid zijn... 14 euro voor een nano 8gb is toch wel wat.. ook al was het voor je moeder/broertje/vriendin
de rebate van de printeractie moet ik nog krijgen, maar die geldt sowieso, of je nou heb gekocht met adc korting of niet..
Ik neem aan dat dit via de Amerikaanse Apple store was ?Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2009 @ 22:05:
Net het Student pack gekocht met de creditcard, nu maar afwachten op de activatiecode
Verwijderd
Jep, netjes de stappen gevolgd van deze tuto en kwam geen problemen tegen.BigJeff schreef op maandag 02 februari 2009 @ 22:07:
[...]
Ik neem aan dat dit via de Amerikaanse Apple store was ?
Echt helemaal niemand die mij hier iets meer over kan vertellen ?BigJeff schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 17:34:
Ik ben van plan binnen kort een MBP te halen met ADC.
je woont en studeert gewoon in nederland? Ja, dan lijkt het mij simpel en is een antwoord inderdaad niet echt nodig
Kopen die handel.
Ja dat leek mij ook maar aangezien iedereen het heeft over het bestellen via de VS, wou ik toch iets meer zekerheid. 
Ik zal het wel bestellen en kijken wat er van komt
Laat het tegen die tijd wel horen.
Ik zal het wel bestellen en kijken wat er van komt
Komt allemaal goed, heb het ook zo gedaan
Je wordt namelijk gewoon doorgelinkt naar die website.
Ik ben nieuw bij het hele ADC gebeuren, dus vergeef me als het al eerder gevraagd is, maar waar gaat de korting nou precies over? Ik begrijp dat het 10% voor de MB's en 20% voor de MBP's is. Maar stel dat ik bijv. de 17'' MBP bestel met daarbij enkele accesoires (toetsenbord, muis, etc.) en het nieuwe LED Cinema Display, krijg ik dan over alles 20%? Of geldt dat alleen voor de MBP met een apart kortingstarief voor bijv. het ACD?
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
Verwijderd
heb net mijn ADC student orientation kit ontvangen, tegenwoordig zit er geen dvd meer bij van Leopard.
heb gebeld met ADC en ze zeggen dat dit nu het pakket is.
- alleen een t-shirt
- alleen een t-shirt
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2009 15:18 ]
Verwijderd
Ik kreeg ook korting over de accesoires die ik erbij had besteld. Geen idee of je korting krijgt over het display, ik gok van niet.Moejo schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 08:58:
Ik ben nieuw bij het hele ADC gebeuren, dus vergeef me als het al eerder gevraagd is, maar waar gaat de korting nou precies over? Ik begrijp dat het 10% voor de MB's en 20% voor de MBP's is. Maar stel dat ik bijv. de 17'' MBP bestel met daarbij enkele accesoires (toetsenbord, muis, etc.) en het nieuwe LED Cinema Display, krijg ik dan over alles 20%? Of geldt dat alleen voor de MBP met een apart kortingstarief voor bijv. het ACD?
Alvast bedankt!
@hierboven: en dan ook zomaar een maat opsturen. Ik kreeg een XL thuis, veel te groot voor mij.
De korting gaat over alle opties die je kan kiezen bij het samenstellen van je Mac, het LED scherm staat erbij als optie dus daar geldt de korting ook op.Moejo schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 08:58:
Alvast bedankt!
Perfect!Falconey schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 00:08:
[...]
De korting gaat over alle opties die je kan kiezen bij het samenstellen van je Mac, het LED scherm staat erbij als optie dus daar geldt de korting ook op.
*Moejo krijgt z'n allereerste Mac!
Verwijderd
Ai, zou dit ook betekenen dat we Snow Leopard niet meer krijgen?Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 15:18:
heb net mijn ADC student orientation kit ontvangen, tegenwoordig zit er geen dvd meer bij van Leopard.
- alleen een t-shirt
Verwijderd
Hmm dat zou jammer zijnAi, zou dit ook betekenen dat we Snow Leopard niet meer krijgen?
Ok update: gister apple gebeld of ze me account wouden activeren. Ik kreeg een lolbroek uit Schotland aan de lijn (sprak best goed nederlands) en die heeft zonder problemen me account geactiveerd. Ik heb daarvoor me OV + Collegekaart + inschrijving IB-groep gemaild naar eurodev@apple.com.
Maandag meteen me bestelling plaatsen bij n Apple reseller
Dan zou ik toch wel gaan klagen denk ik, op de website staat namelijk nog gewoon aangegeven dat je deze ook moet krijgen.Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 15:18:
- alleen een t-shirt
http://store.apple.com/nl/browse/adc/student?mco=MTM3MzQMac OS X en Xcode Tools
Krijg software voor ontwikkel- en testwerk. Student-leden krijgen de huidige versie van Mac OS X en Xcode en kunnen de laatste updates op Xcode downloaden.
Hetzelfde geld voor AppleCare, als je een scherm in dezelfde order als de MBP hebt dan valt deze onder de garantie van de MBP.Moejo schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 19:46:
[...]
Perfect!Daar hoopte ik eerlijk gezegd zelf ook al op omdat het als het ware als ''accesoire'' wordt gezien bij het samenstellen van je Mac, maar zeker wist ik het niet. Bedankt voor alle reacties in ieder geval.
![]()
*Moejo krijgt z'n allereerste Mac!![]()
Verwijderd
[quote]Jeroen Sack schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 14:09:
[...]
Dan zou ik toch wel gaan klagen denk ik, op de website staat namelijk nog gewoon aangegeven dat je deze ook moet krijgen.
[...]
zal maandag wel even bellen, misschien heeft het te maken met snow leopard ?
[...]
Dan zou ik toch wel gaan klagen denk ik, op de website staat namelijk nog gewoon aangegeven dat je deze ook moet krijgen.
[...]
zal maandag wel even bellen, misschien heeft het te maken met snow leopard ?
Falconey schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 14:15:
[...]
Hetzelfde geld voor AppleCare, als je een scherm in dezelfde order als de MBP hebt dan valt deze onder de garantie van de MBP.
Verwijderd
Is het dan ook de bedoeling dat je erachter aan belt? Zoja, wat is het juiste nummer dan? (nummer in starttopic scheen toch niet te werken?) Versneld het proces dan?Verwijderd schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 11:40:
[...]
Hmm dat zou jammer zijn
Ok update: gister apple gebeld of ze me account wouden activeren. Ik kreeg een lolbroek uit Schotland aan de lijn (sprak best goed nederlands) en die heeft zonder problemen me account geactiveerd. Ik heb daarvoor me OV + Collegekaart + inschrijving IB-groep gemaild naar eurodev@apple.com.
Verwijderd
+31 30 659 3890 is t nummer. Je hoeft er niet achteraan te bellen maar t scheelt wel een hoop tijd. Anders moet je wachten totdat iemand van Eurodev je mailtje eruit vist en volgens vorige posts kan dat best n tijd zijn.Verwijderd schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 11:57:
[...]
Is het dan ook de bedoeling dat je erachter aan belt? Zoja, wat is het juiste nummer dan? (nummer in starttopic scheen toch niet te werken?) Versneld het proces dan?
5 minuten na me telefoontje was ie al geactiveerd.
Succes!
Verwijderd
heb nogmaals gebeld.Verwijderd schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 16:12:
[quote]Jeroen Sack schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 14:09:
[...]
krijg gewoon niet meer de laatste versie van het os opgestuurd.
ik vroeg nog of het iets te maken had met snow leopard maar daar gaf ze geen antwoord op
heb nog verteld dat het nog steeds op de site staat vermeld, ze zou een verzoek indienen om het af te halen zij ze, maar zie het nog steeds staan heb maandag gebeld.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2009 14:11 ]
Verwijderd
Bedankt! Over 15 minuten moet hij geactiveerd zijn volgens de vrouw aan de telefoon (overigens kreeg ik eerst een engelstalige aan de telefoon, die ging een nederlands sprekende laten terug bellen, 5 minuten later gebeld, problemen met de telefoon aan hun kant, werd afgebroken... toen belde ze terug via het huistelefoon nummer... en deVerwijderd schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 13:59:
[...]
+31 30 659 3890 is t nummer. Je hoeft er niet achteraan te bellen maar t scheelt wel een hoop tijd. Anders moet je wachten totdat iemand van Eurodev je mailtje eruit vist en volgens vorige posts kan dat best n tijd zijn.
5 minuten na me telefoontje was ie al geactiveerd.
Succes!
Ik heb een vraag over het betalen met creditcard: ik ben zelf niet in het bezit van een creditcard maar iemand die ik ken wel. Is het dan wel mogelijk om het student membership door diegene te laten betalen zonder dat er een connectie gelegd wordt tussen zijn gegevens en de mijne ?
The Dude abides!
Verwijderd
Hmm bij de betaling van je ADC student pakket was dit geen probleem. Bij het betalen zelf van de MB zal dit denk ik ook geen probleem opleveren.Rednas schreef op maandag 23 februari 2009 @ 22:54:
Ik heb een vraag over het betalen met creditcard: ik ben zelf niet in het bezit van een creditcard maar iemand die ik ken wel. Is het dan wel mogelijk om het student membership door diegene te laten betalen zonder dat er een connectie gelegd wordt tussen zijn gegevens en de mijne ?
Ik heb het student membership nog niet gekocht met de creditcard, dat wilde ik juist vragen: kan dit? De bestelling van m'n MBP kan ik gewoon betalen met overschrijving, dat is dus het probleem niet.
The Dude abides!
Om even terug te komen op: http://store.apple.com/nl/browse/adc
Net even gebeld met Apple, de vrouw die ik aan de lijn had zei dat je gewoon die kon bestellen in Nederland.
Ze had het verder niet over een creditcard dus lijkt me dat, zover ik weet niet nodig.
Net even gebeld met Apple, de vrouw die ik aan de lijn had zei dat je gewoon die kon bestellen in Nederland.
Ze had het verder niet over een creditcard dus lijkt me dat, zover ik weet niet nodig.
Verwijderd
Ik heb ook via die url het adc lidmaatschap besteld. Echter heb je alleen de mogelijkheid om te betalen met creditcard...BigJeff schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 17:30:
Om even terug te komen op: http://store.apple.com/nl/browse/adc
[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2009 20:33 ]
Heb ook een lidmaatschap aangeschaft. Begin me alleen een beetje te irriteren aan hoe je moet aantonen dat je een student bent. Ik heb zelf niet de toegang tot een fax apparaat, dus had zoals hierboven aangegeven een e-mail verstuurd naar eurodev@apple.com. Echter toen ik vervolgens belde werd mij verteld dat het alleen nog via fax kon. (vervolgens kreeg ik leuk ook antwoord op mijn e-mail, dat ze een fax wilde hebben, waarom dan...?)
Toch uiteindelijk voor elkaar gekregen om een fax te versturen. Weer gebeld, helaas, ze konden er nog niet naar kijken, dit zou in de avond gebeuren... Krijg ik nu net een mail dat ze mijn fax hebben ontvangen (bijna twee dagen nadat ik hem had verstuurd) met daarin de vraag of ik, behalve mijn paspoort en studentenkaart, ook nog een course schedule wil opsturen... sigh, wat hebben ze daar dan weer aan...
Al met al kost het wel even tijd voordat alles geregeld is...
Toch uiteindelijk voor elkaar gekregen om een fax te versturen. Weer gebeld, helaas, ze konden er nog niet naar kijken, dit zou in de avond gebeuren... Krijg ik nu net een mail dat ze mijn fax hebben ontvangen (bijna twee dagen nadat ik hem had verstuurd) met daarin de vraag of ik, behalve mijn paspoort en studentenkaart, ook nog een course schedule wil opsturen... sigh, wat hebben ze daar dan weer aan...
Verdraaid. Dat word dus nog even wat verzinnen op dit probleem.Verwijderd schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 20:31:
[...]
Ik heb ook via die url het adc lidmaatschap besteld. Echter heb je alleen de mogelijkheid om te betalen met creditcard...
[ Voor 9% gewijzigd door BigJeff op 25-02-2009 23:20 ]
Verwijderd
Mijn macbook pro is gistermorgen(woensdag) bezorgd. Vorige week vrijdag eind van de middag besteld. Heb geen standaard genomen, maar 4GB intern geheugen wat maatwerk voor Apple betekend en volgens de website 2 dagen extra tijd kost. Lekker snel dus !
Vind het dus wel heel apart dat jij dit heel anders ervaart.
Ik heb het met de visa kaart van mijn ouders (die dus niet op mijn naam staat) betaald, maar bestelling wel onder eigen naam geplaatst. Factuuradres van de visa is wel gelijk aan afleveradres...BigJeff schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 23:19:
[...]
Verdraaid. Dat word dus nog even wat verzinnen op dit probleem.
Vreemd! Bij mij ging het heel gemakkelijk... inderdaad ook per e-mail verstuurd (ID bewijs, stamkaart hogeschool, collegekaart hogeschool) en toen 2 dagen later gebeld naar het nummer die mij eerder in dit topic gegeven was. Apple ID doorgegeven en ze hebben hem gelijk geactiveerd, zonder enige problemen.BloodDragon schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 22:11:
Heb ook een lidmaatschap aangeschaft. Begin me alleen een beetje te irriteren aan hoe je moet aantonen dat je een student bent. Ik heb zelf niet de toegang tot een fax apparaat, dus had zoals hierboven aangegeven een e-mail verstuurd naar eurodev@apple.com. Echter toen ik vervolgens belde werd mij verteld dat het alleen nog via fax kon. (vervolgens kreeg ik leuk ook antwoord op mijn e-mail, dat ze een fax wilde hebben, waarom dan...?)
Vind het dus wel heel apart dat jij dit heel anders ervaart.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2009 15:16 ]
dat is zeker vreemd en vervelend te horen dat het dus wel anders kan. Tegen mij werd gezegd dat het net veranderd was en ze nu alleen maar een fax aannemen. Echter als je belt kunnen ze ook niks versnellen, want blijkbaar kan dit alleen door een avond dienst gedaan worden (daarbij komt dat het niet gelijk dezelfde dag, maar pas naar 1 dag verwerkt wordt)...
En zoals jij aangeeft, ID bewijs, stamkaart, collegekaart, precies wat ik had gestuurd, maar nu willen ze ook een course schedule, alsof dat meer bewijs is dat ik een student ben...
Hoop maar dat ik meer geluk heb met de verzending van de macbook pro, ben ook van plan de 2.4 te nemen met 4GB ram.
Edit: nou toch gelukt, nu net bericht dat het geverifieerd is
Edit 2: net even gekeken naar welk nummer ik moet bellen om te bestellen. Klopt nog steeds het nummer aan het begin van dit topic? 0800-0230432. Als ik namelijk naar de bestelprocedure pagina ga van Apple, staat daar een 0900 nummer wat 20 c/m kost
Edit 3: (en ik blijf editen
) niet het 0900 nummer bellen dus, 0800 van dit topic werkt gewoon perfect
Nu wachten op mijn eerste mac
En zoals jij aangeeft, ID bewijs, stamkaart, collegekaart, precies wat ik had gestuurd, maar nu willen ze ook een course schedule, alsof dat meer bewijs is dat ik een student ben...
Hoop maar dat ik meer geluk heb met de verzending van de macbook pro, ben ook van plan de 2.4 te nemen met 4GB ram.
Edit: nou toch gelukt, nu net bericht dat het geverifieerd is
Edit 2: net even gekeken naar welk nummer ik moet bellen om te bestellen. Klopt nog steeds het nummer aan het begin van dit topic? 0800-0230432. Als ik namelijk naar de bestelprocedure pagina ga van Apple, staat daar een 0900 nummer wat 20 c/m kost
Edit 3: (en ik blijf editen

[ Voor 24% gewijzigd door sroebert op 27-02-2009 20:31 ]
Verwijderd
VetBloodDragon schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 22:31:
Krijg vandaag een mail dat Apple blij is mij mee te delen dat de bestelling die ik geplaatst heb is gedaald in prijs en ik dus geld terug krijg. Blijkbaar is de prijs van 4GB geheugen bij de grote updates van vandaag van 140 euro naar 90 euro gegaan. Ik krijg dus met de 20% korting, 40 euro terug. Toch wel fijn en aardig van Apple.
Kan je ook gewoon bij een reseller kopen/ bestellen met korting dan?Verwijderd schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 11:40:
[...]
Hmm dat zou jammer zijn
Volgens mij moet je bellend bestellen bij apple wil je van die korting gebruik maken!
Verwijderd
Jep je moet bellen, anders kan je geen gebruik maken van de ADC student korting.Tijn89 schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 00:54:
Volgens mij moet je bellend bestellen bij apple wil je van die korting gebruik maken!
Als je een Mac Pro besteld met een 24" Led scherm, geldt de korting van 20% dan ook over het totale bedrag inclusief scherm?
Vrijdag ADC besteld , met de creditcard van m'n opa.
Vandaag activatiecode gekregen. Meteen geactiveerd, en daarna was mijn status dus "pending".
Even gebeld naar het ADC nummer in het begin van dit topic. Kreeg ik eerst een (volgens mij) Belgische medewerker aan de telefoon, aan hem heb ik even gevraagd hoe ik nu verder moest handelen, voor de zekerheid.
Hij zei dat ik een mailtje moest sturen met daarin kopie van: ID kaart of paspoort, een bewijs dat je student bent en een course schedule.
Ik heb echter alleen een kopie van mijn ID kaart en een kopie van mijn onderwijsovereenkomst gestuurd.
Daarna heb ik weer gebeld, na lang wachten kreeg ik een engels sprekende medewerker aan de telefoon omdat alle Nederlands sprekende medewerkers druk waren. Aan hem heb ik mijn gegevens en het follow-up nummer door gegeven en na een kleine 5 minuten was mijn ADC student membership volledig geactiveerd.
Dat ik MBO student ben, maakte dus niets uit.
Nu maar eens die bestelling plaatsen..
Vandaag activatiecode gekregen. Meteen geactiveerd, en daarna was mijn status dus "pending".
Even gebeld naar het ADC nummer in het begin van dit topic. Kreeg ik eerst een (volgens mij) Belgische medewerker aan de telefoon, aan hem heb ik even gevraagd hoe ik nu verder moest handelen, voor de zekerheid.
Hij zei dat ik een mailtje moest sturen met daarin kopie van: ID kaart of paspoort, een bewijs dat je student bent en een course schedule.
Ik heb echter alleen een kopie van mijn ID kaart en een kopie van mijn onderwijsovereenkomst gestuurd.
Daarna heb ik weer gebeld, na lang wachten kreeg ik een engels sprekende medewerker aan de telefoon omdat alle Nederlands sprekende medewerkers druk waren. Aan hem heb ik mijn gegevens en het follow-up nummer door gegeven en na een kleine 5 minuten was mijn ADC student membership volledig geactiveerd.
Heb je geluk gehad, ik had mijn course schedule niet gestuurd, maar zelfs na een paar keer bellen met verschillende mensen, moest ik dat alsnog opsturen, ondanks dat ze al mijn paspoort en studentenkaart hadden. Vraag me nog steeds af waarom ze dan ook nog een course schedule nodig hebben, alsof dat aantoont dat je een student bent, kan je toch overal vandaan halen.BigJeff schreef op maandag 30 maart 2009 @ 16:10:
Inderdaad, ik vond het ook al een rare voorwaarde.BloodDragon schreef op maandag 30 maart 2009 @ 16:55:
[...]
Heb je geluk gehad, ik had mijn course schedule niet gestuurd, maar zelfs na een paar keer bellen met verschillende mensen, moest ik dat alsnog opsturen, ondanks dat ze al mijn paspoort en studentenkaart hadden. Vraag me nog steeds af waarom ze dan ook nog een course schedule nodig hebben, alsof dat aantoont dat je een student bent, kan je toch overal vandaan halen.
Gelukkig heb ik er geen gezeur mee gehad.
Nu net m'n Macbook Pro besteld, wachten maar...
Is het mogelijk om in Amerika (in de periode juli/aug) een ADC aan te vragen en een Macbook Pro te bestellen icm de Back to School actie?
Ik ga namelijk deze zomer naar Amerika, en zit te twijfelen of het op deze manier kan. (ik ben student overigens)
Ik ga namelijk deze zomer naar Amerika, en zit te twijfelen of het op deze manier kan. (ik ben student overigens)
Floccinoccinihilipilification
Volgens mij geldt de ADC korting niet in combinatie met andere acties. Maar ik kan het mis hebben, ik zou zeggen bel de klantenservice
15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro
Iemand enig idee hoelang het duurt voordat je dat ADC pakket thuis gestuurd krijgt ?
Duurde hier ongeveer 3 weken denk ik. Overigens zat er alleen een T-shirt bij mij in, geen Leopard dvd... Heb er nog over gemailed, maar krijg geen reactieBigJeff schreef op woensdag 15 april 2009 @ 16:00:
Iemand enig idee hoelang het duurt voordat je dat ADC pakket thuis gestuurd krijgt ?

Hmm, geen tot weinig kans dus dat die er bij mij wel bijzit, ik zou er wel even achteraan gaan eerlijk gezegd...BloodDragon schreef op woensdag 15 april 2009 @ 20:14:
[...]
Duurde hier ongeveer 3 weken denk ik. Overigens zat er alleen een T-shirt bij mij in, geen Leopard dvd... Heb er nog over gemailed, maar krijg geen reactieOverigens ook niet veel zin om er verder nog achteraan te gaan.
We hebben er namelijk gewoon recht op.
Of ze gaan er van uit dat OS X al bij onze Macbooks o.i.d. hebben gekregen...http://store.apple.com/nl/browse/adc/student?mco=MTM3MzQ:
Mac OS X en Xcode Tools
Krijg software voor ontwikkel- en testwerk. Student-leden krijgen de huidige versie van Mac OS X en Xcode en kunnen de laatste updates op Xcode downloaden.
Of (hopelijk) geven ze Leopard niet meer omdat SnowLeopard "binnenkort" uit wordt gebracht.
't zal mij benieuwen, ik wacht nog even af...
Ik heb het pakket net binnen, er zat inderdaad alleen een T-Shirt in (past mij gelukkig wel).
Op de envelop staat echter wel mooi:
Daar op staat dan dat er toch echt wel een Mac OS X DVD in zou moeten zitten (met Xcode daar op).
En een Developer DVD.
Beetje raar dus allemaal...
EDIT: Net gebeld kreeg een Engels sprekende duitser aan de lijn. En ze zij dat het "subject to change" was en dat het sinds een aantal maand niet meer zo was, toen ik vroeg of dit was ivm. Snow Leopard zei ze dat ze dat niet wist en ze niet wist wanneer het uit kwam enzo. maar dat we het wel gewoon konden downloaden op de ADC download pagina.. wel een rare bedoeling allemaal.. heb haar ook verteld over het papiertje en dat het nog op de website stond.. en ze zou het wel doorgeven.. (Yeah right..) Maar goed...
Er valt niets meer te halen voor ons dus.. stom gedoe, beetje jammer van Apple.
Op de envelop staat echter wel mooi:
Ook zat er dood leuk een papiertje in met daar het adc logo op met als kop: What's in your ADC student kit.CUSTOMS - CN22 (OLD C 1)
MAY BE OPENED OFFICIALY
DETAILED DESC OF CONTENTS VALUE
SOFTWARE, RECORDED DVD MEDIA $1.00
GIFT X MERCHANDISE COMMERCIAL SAMPLE
I CERTIFY THAT THIS ITEM DOES NOT CONTAIN ANY
DANGEROUS ARTICLE PROHIBITED BY POSTAL REGULATION.
SHIPMENT MAYBE BE CARRIED VIA INTERMEDIATE STOPPING
PLACES WHICH DHL DEEMS APPROPRIATE
TARYN HAGEDORN
[ Rare naam met pen bij geschreven: Azany Martinez ]
Daar op staat dan dat er toch echt wel een Mac OS X DVD in zou moeten zitten (met Xcode daar op).
En een Developer DVD.
Beetje raar dus allemaal...
EDIT: Net gebeld kreeg een Engels sprekende duitser aan de lijn. En ze zij dat het "subject to change" was en dat het sinds een aantal maand niet meer zo was, toen ik vroeg of dit was ivm. Snow Leopard zei ze dat ze dat niet wist en ze niet wist wanneer het uit kwam enzo. maar dat we het wel gewoon konden downloaden op de ADC download pagina.. wel een rare bedoeling allemaal.. heb haar ook verteld over het papiertje en dat het nog op de website stond.. en ze zou het wel doorgeven.. (Yeah right..) Maar goed...
Er valt niets meer te halen voor ons dus.. stom gedoe, beetje jammer van Apple.
[ Voor 26% gewijzigd door BigJeff op 16-04-2009 14:55 ]
Had al meer gelezen dat je alles wel gewoon kon downloaden, heeft iemand de leopard dvd op de ADC download pagina gevonden? Ik namelijk niet...
Ik ook niet.. beetje lam ook dat Apple de site niet aanpast en er ook nog gewoon een briefje met daarop dat het er in zou moeten zitten...BloodDragon schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 08:57:
Had al meer gelezen dat je alles wel gewoon kon downloaden, heeft iemand de leopard dvd op de ADC download pagina gevonden? Ik namelijk niet...
Aanbieden wat je niet verkoopt, niet echt Apple mijns inziens.
Ik ben aan het twijfelen of ik een ADC account zal aanvragen. Ik wil een gewone MB gaan bestellen dus de korting haal ik er amper uit. Maar als ik Leopard Snow via ADC kan downloaden ga ik het zeker aanvragen.
Kan iemand mij vertellen of dat straks zou kunnen?
(ik snap dus dat de dvd niet bij het pakket zit)
Kan iemand mij vertellen of dat straks zou kunnen?
(ik snap dus dat de dvd niet bij het pakket zit)
Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |
denk niet dat iemand je dit kan vertellen, aangezien Apple het ook niet kan/wilt aangeven.
Maar behalve dat je niet nog een keer een ADC Student Membership kunt gebruiken voor de korting, zie ik geen reden om het niet gewoon via ADC te doen, aangezien je waarschijnlijk niet op een andere manier meer korting kunt krijgen.
Maar behalve dat je niet nog een keer een ADC Student Membership kunt gebruiken voor de korting, zie ik geen reden om het niet gewoon via ADC te doen, aangezien je waarschijnlijk niet op een andere manier meer korting kunt krijgen.
[ Voor 57% gewijzigd door sroebert op 09-05-2009 19:29 ]