Hey. ik wil mijn laptop aansluiten op tv om films te kijken. Nu is het probleem dat ik een zwart wit beeld krijg. Ik heb een S-video kabel (volgens mij heet dat zo.. dat zwart rond ding met 4 kleine pinnen erin en 1 grote) en aan het eind is het gewoon een scart. Anyway als ik het op mijn pc (ik draai op mijn pc XP PRO) aansluit en dan gewoon pal kies en "samengesteld optie" (wat in vista niet aanwezig is) dan krijg ik wel gewoon beeld en kleur. Weet iemand hoe ik dit moet oplossen?
ik heb btw die "de grote video dingens faq" gelezen van video aansluiting maar het heeft me niet geholpen. er stond iets van dat ik tv tool moest downloaden maar nu lees ik op de offi site dat die makers gestopt waren in 2005. Ik ben overigens in bezit van een Sony viao FZ21m.
ik heb btw die "de grote video dingens faq" gelezen van video aansluiting maar het heeft me niet geholpen. er stond iets van dat ik tv tool moest downloaden maar nu lees ik op de offi site dat die makers gestopt waren in 2005. Ik ben overigens in bezit van een Sony viao FZ21m.