Hallo,
ik ben opzoek naar een apparaat waarmee je audio opnames kan maken. Het moet een relatief klein kastje zijn waar je 1 of 2 microfoons op kunt aansluiten en dan hoge kwaliteits audio opnames kan maken.
Wat ik wil dat hij minimaal kan:
41Khz, 16 bit, 50 - 20.000Hz
Eventueel zou het leuk zijn als hij dit kan:
96Khz, 24 bit, 20 - 20.000Hz
Mijn budget is maximaal 250,- voor zo een apparaat. De volgende 2 heb ik gevonden:
Olympus WS331 (EUR 180,-)
Olympus DS50 (EUR 267,-)
Hebben jullie misschien nog suggesties?
//edit
Misschien handig om te vermelden waar ik het voor wil gebruiken
Het zal voornamelijk dienen als extra audio opname tijdens een video opname. Daarnaast wil ik het ook gebruiken voor het opnemen van audio samples van diverse dingen zodat ik later weer in games en animaties zou kunnen verwerken. Misschien nog wel is wat muziek opnamen ect.
ik ben opzoek naar een apparaat waarmee je audio opnames kan maken. Het moet een relatief klein kastje zijn waar je 1 of 2 microfoons op kunt aansluiten en dan hoge kwaliteits audio opnames kan maken.
Wat ik wil dat hij minimaal kan:
41Khz, 16 bit, 50 - 20.000Hz
Eventueel zou het leuk zijn als hij dit kan:
96Khz, 24 bit, 20 - 20.000Hz
Mijn budget is maximaal 250,- voor zo een apparaat. De volgende 2 heb ik gevonden:
Olympus WS331 (EUR 180,-)
Olympus DS50 (EUR 267,-)
Hebben jullie misschien nog suggesties?
//edit
Misschien handig om te vermelden waar ik het voor wil gebruiken
Het zal voornamelijk dienen als extra audio opname tijdens een video opname. Daarnaast wil ik het ook gebruiken voor het opnemen van audio samples van diverse dingen zodat ik later weer in games en animaties zou kunnen verwerken. Misschien nog wel is wat muziek opnamen ect.
[ Voor 18% gewijzigd door Sir_Hendro op 15-10-2007 13:19 ]
GTA VI - All aboard the hype train!!