Toon posts:

2900Pro of anders?

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sinds dat ik een week een 20Inch Acer TFT draaien heb, is me opgevallen dat werken onder de native resolutie niet echt goed eruit meer ziet. Op volledige resolutie draaien (1650x1050) in games heeft m'n huidige 1950Pro al moeite mee (256MB model).

Ik had eerst de intentie om de x1950Pro in crossfire te willen draaien, maar ondanks de problemen met het moederbord zie ik er maar vanaf. Het stroomverbruik is dubbel en de winst is marginaal 20%. Ik denk dat ik gewoonweg beter afben met een single kaart die wel krachtig genoeg is.

Mijn keus is dan ook gevallen op een X2900Pro, met perspectief / visie op vista voor straks, want ook DX10 wordt mainstream ondertussen, voorlopig blijf ik nog even met XP werken, das het fijnst :) Alleen kan ik weinig vinden over het huidige stroomverbruik, warmte en geluidsproductie. Als ik een review wil opzoeken, dan kom ik meer links tegen naar waar je 'm aanschaffen kan.

Op het moment draai ik nog met een GA-M55-S3 (Gigabyte) met een Single PCI-E 16x slot. Moederbord werkt prima, crossfire is uit ten boze. Het moederbord dat ik had kampte met serieuze bios problemen en de schuld hiervan ligt ook bij Asus, maar goed das een andere discussie ;)

Ik kan de kaart via m'n werk bestellen met korting. Heeft iemand nog tips / adviezen / ja & nee's en waarom niet of wel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
ik zou nog even wachten op de r670 of g92

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keldererik
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-05 01:08
De 8800GT doet het nog een stukje beter als de 2900pro. Vaak zelfs beter als een 8800GTS 640MB en 2900XT. De 8800GT gaat zo rond de 250 euro kosten, net als de 2900pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Depends hoeveel je wil spenderen, en wat voor CPU ge hebt. Ik heb een 2900XT, en ik ben echt, sinds de eerste keer in jaren, echt tevreden van een beeldkaart, qua prijs <> kwaliteit.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:54
Als ik jou was zou ik wachten op de RV670, stukken beter dan die 2900Pro imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:45

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

Dit is gewoon met reviews en ervaringen (te over op dit subforum) uit te zoeken. Topics waar alleen de TS wat aan heeft zijn op GoT niet de bedoeling -> dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.