Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Die eerste vorm kan lastig te lezen zijn, vooral als er andere reacties tussen komen. Er is hier recent al een topic over geweest: Post editten voor reacties
In de startpost wordt al een goede reden genoemd om gewoon een nieuwe reactie te schrijven, nl. dat je dan een reply leest op dingen die nog gezegd moeten worden.
In de startpost wordt al een goede reden genoemd om gewoon een nieuwe reactie te schrijven, nl. dat je dan een reply leest op dingen die nog gezegd moeten worden.
Nou vind ik een post met als tekst "dat is niet zo want..." ook niet heel erg boeiend, maar de uitleg dan maar in je originele post zetten is ook wat mij betreft ongewenst. Alhoewel je er wel netjes bij quote dat het aan de hand van zijn reactie is.
When you only live once, try not to die?
Een reactie-thread leest gewoonweg prettiger als die chronologisch verloopt. Een antwoord lezen op een reactie voordat je die reactie zelf hebt gelezen is ronduit verwarrend. In sommige gevallen is het zelfs niet duidelijk waar je dan precies op reageert.
We hebben niet voor niets een prachtig threaded reactie-systeem; gebruik dat dan ook
We hebben niet voor niets een prachtig threaded reactie-systeem; gebruik dat dan ook
Intentionally left blank