Ik weet niet helemaal of deze post hier op z'n plaats is, maar goed. Wat me al een tijdje opvalt aan postings op de FP is dat mensen een reactie geven op andere postings door hun originele posting te editten.
Voor mij als user leest dat heel lastig. Ik lees namelijk gewoon van hoog naar laag, en lees dan al een reply op dingen die nog gezegd moeten worden. Dat is vreemd en ook erg onhandig. Neem bv deze post:
nieuws: Opta-besluit openstelling kabel vernietigd
Kortom, deze manier van reageren verlaagd IMHO de kwaliteit van het topic nogal. Het is echter op tweakers.net een zeer veel voorkomende praktijk. Ik heb er echter nog nooit een mod op zien reageren of stelling tegen in zien nemen.
Ben ik de enige die dit ongewenst vind?
Voor mij als user leest dat heel lastig. Ik lees namelijk gewoon van hoog naar laag, en lees dan al een reply op dingen die nog gezegd moeten worden. Dat is vreemd en ook erg onhandig. Neem bv deze post:
nieuws: Opta-besluit openstelling kabel vernietigd
Op het moment dat ik dit lees, moet ik dus over dat @sri heen lezen en omlaag kijken welke er bedoeld wordt, dan weer omhoog scrollen en bij het @rsi verder lezen. Dan komt daarna opeens weer een @trankilo, waardoor ik weer omlaag moet zoeken (deze keer nog een stuk verder omlaag), en dan weer terug omhoog, etc. Ben ik eenmaal klaar met het lezen van deze post en ik lees verder omloog dan kan ik er telkens enkele skippen omdat ik die al gelezen heb. Als de posts daaronder dan ook op deze manier gaan reageren is er helemaal geen touw meer aan vast te knopen.Netwerken zijn toch ooit aangelegd door de gemeenten?
Weliswaar onderhand hebben de bedrijven er veel geld in gestoken maar oorspronkelijk aangelegd met gemeenschaps geld.
Dan hoort er geen monopolie op te zitten.
@sri.
Dat is dan erg fout geweest toendertijd. Wel begrijpelijk dat ze dan geen derden hoeven toe te laten, gelukkig is er concurentie van de telecom aanbieders, al blijft het raar dat UPC, @home en andere kabelaars niet met elkaar kunnen concureren.
@trankilo
Wat een vergelijking weer...
In mijn wijk zit ook een C1000... Toch ga ik naar de AH omdat ik dat een kwalitatief veel betere winkel vind, dat ik daarvoor anderhalve kilometer verder is geen probleem.
Ik heb ook @home, wil ook van af, maar ik kan niet naar UPC of andere cai aanbieder.
Je mist echt het hele punt.
Kortom, deze manier van reageren verlaagd IMHO de kwaliteit van het topic nogal. Het is echter op tweakers.net een zeer veel voorkomende praktijk. Ik heb er echter nog nooit een mod op zien reageren of stelling tegen in zien nemen.
Ben ik de enige die dit ongewenst vind?
It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.