ik heb deze week wat onderdelen aangeschaft voor een surf-pc.
Specs:
AMD Athlon 1800+
Asus a7v333 (dit was een bestaand mobo + cpu setje / 2dehands overgekocht)
2 x 256 mb DRR 333 pc 2700 (ook 2dehands gekocht)
Seagate HDD 13gb (had ik nog liggen)
Geforce mx440 AGP se (had ik nog liggen)
Behuizing met 500watt ATX voeding (nieuw gekocht)
NEC dvd +/- brander (nieuw gekocht)
Alles in elkaar gezet. Vervolgens deed ik de pc aan, kreeg ik te zien NVIDIA GFORCE MX 440 etc.
std scherm wat je dus altijd te zien krijgt. Vervolgens laadde hij niet meer door. Ik wachten en wachten. Pc maar uitgezet, pc weer aan, nu blijft me scherm steeds knipperen. Hdd hoor je laden, alles hoor je laden / zie je knipperen maar krijg geen beeld.
Nu heb ik zelf even andere monitor / ander geheugen / andere videokaart geprobeerd. Geen resultaat. Om en om geheugenbalke in een andere slot. Niks geen resultaat. Je krijgt dus geen beeld, monitor blijft knipperen, en je hoort de hdd laden, ziet hem ook branden. Iemand een idee?
Specs:
AMD Athlon 1800+
Asus a7v333 (dit was een bestaand mobo + cpu setje / 2dehands overgekocht)
2 x 256 mb DRR 333 pc 2700 (ook 2dehands gekocht)
Seagate HDD 13gb (had ik nog liggen)
Geforce mx440 AGP se (had ik nog liggen)
Behuizing met 500watt ATX voeding (nieuw gekocht)
NEC dvd +/- brander (nieuw gekocht)
Alles in elkaar gezet. Vervolgens deed ik de pc aan, kreeg ik te zien NVIDIA GFORCE MX 440 etc.
std scherm wat je dus altijd te zien krijgt. Vervolgens laadde hij niet meer door. Ik wachten en wachten. Pc maar uitgezet, pc weer aan, nu blijft me scherm steeds knipperen. Hdd hoor je laden, alles hoor je laden / zie je knipperen maar krijg geen beeld.
Nu heb ik zelf even andere monitor / ander geheugen / andere videokaart geprobeerd. Geen resultaat. Om en om geheugenbalke in een andere slot. Niks geen resultaat. Je krijgt dus geen beeld, monitor blijft knipperen, en je hoort de hdd laden, ziet hem ook branden. Iemand een idee?