Hoe extra 4 rops in te stellen? Rivatuner/8400GT?

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

• apekoek
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-11-2025
Wegens dat ik niet specifiek genoeg was in het topic Hoe Rivatuner in te stellen voor 8400M GT?, probeer ik nu wat specifieker te zijn.
Hoe open ik met Rivatuner de 4 extra rops? Het gaat om de geforce 8400M GT, het is dan namelijk mogelijk de video kaart net zo snel te laten lopen als de 8500, hoe?

• apekoek
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-11-2025
de quote van Suijkerbuijk:

ik denk dat hij de extra 4rops wil activeren.
Dat ik heb ik ook gedaan met mijn 8400gs
Het is namelijk mogelijk van een 8400gt naar een 8500gt om te bouwen via rivatuner.
8500gt heeft 16uni schaders en 8rops
8400gt heeft 16uni schaders en 4rops

Verwijderd

Je hoeft je topic niet onnodig te kicken, je hebt daar namelijk een Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif button voor. Wat betreft je vraag over een 8400GT unlock, heb je al gezocht :? Enig zoektocht op google bijv ( zie ook deze ) komt erop uit dat je niet de enige bent.

Volgens mij zijn deze ook gelasercut, en ze onmogelijk met software opnieuw geactiveerd kunnen worden.

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-03 15:40
Verwijderd schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 15:13:
Volgens mij zijn deze ook gelasercut, en ze onmogelijk met software opnieuw geactiveerd kunnen worden.
Eens met je eerste stukje

Suijkerbuijk zegt dat hij ook 4 ROP's heeft geactiveerd op zijn kaart, dus misschien kan het. Zover ik weet kunnen ROP's niet gelasercut worden, dat zijn gewoon pipelines die ze lasercutten.

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 00:06

dusty

Celebrate Life!

Het laatste zinnetje van de vorige topic gemist toevallig?
dion_b schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 14:56:
[...]
Sowieso zou ik even wat inlezen over die tool en over je hardware, dan weet je misschien wat meer en kun je zelf waarschijnlijk eea uitvogelen.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Dit topic is gesloten.