Beste tweakers, ik ben niet zo heel bekend met het tunen van videoplanken. Maar ik wil mijn Geforce 8400M GT tunen met Rivatuner, de turtorial die ik kan vinden slaat niet op mijn video kaart. Dus wat kan ik het beste allemaal instellen en op welke waarden? Alvast bedankt!
Er is ook niet een tutorial die RivaTuner precies goed zet voor 'videokaart x'. Je zult zelf aan de slag moeten, dus ik raad je aan eens wat in TCA te lezen (FAQ's), en uiteraard de overklok-topics.
Hoe bedoel je "wat moet ik instellen"? Je moet helemaal niets instellen, alles werkt op de standaard waarde al zoals het hoort. Ik weet niet wat je doel is, want de vermeldt je niet in de TS...
Verwijderd
ik denk dat hij de extra 4rops wil activeren.
Dat ik heb ik ook gedaan met mijn 8400gs
Het is namelijk mogelijk van een 8400gt naar een 8500gt om te bouwen via rivatuner.
8500gt heeft 16uni schaders en 8rops
8400gt heeft 16uni schaders en 4rops
Dat ik heb ik ook gedaan met mijn 8400gs
Het is namelijk mogelijk van een 8400gt naar een 8500gt om te bouwen via rivatuner.
8500gt heeft 16uni schaders en 8rops
8400gt heeft 16uni schaders en 4rops
apekoek, we hebben geen glazen bol. Hoe verwacht je dat wij je kunnen helpen als je niet zegt wat je exact wilt doen, wat je zelf geprobeerd hebt en waar je dan tegenaan gelopen bent 
Sowieso zou ik even wat inlezen over die tool en over je hardware, dan weet je misschien wat meer en kun je zelf waarschijnlijk eea uitvogelen.
Sowieso zou ik even wat inlezen over die tool en over je hardware, dan weet je misschien wat meer en kun je zelf waarschijnlijk eea uitvogelen.
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()