Hoi allemaal,
Ik heb een contactformulier gemaak met onderstaande code. Nu eindigt het script met:
Ik had graag gewild dat van in plaats dat er een link "Ga terug" en de persoon erop moet klikken, en dan één pagina back gaat, deze automatich naar een andere pagina wordt redirected na 4 seconden.
Wie kan mij helpen.
Ik ben een novice, dus maak het niet te technisch.
Hartelijk dank.
Cossworth
Ik heb een contactformulier gemaak met onderstaande code. Nu eindigt het script met:
PHP:
1
2
3
4
| mail($recipient, $subject, $mail_body, $header); echo "<b>".$verstuurd."</b><br>U vulde deze gegevens in : <br><br>Naam: " . $_POST['name'] . "<br>Adres: " . $_POST['adres'] . "<br>Postcode: " . $_POST['postcode'] . "<br>Woonplaats: " . $_POST['woonplaats'] . "<br>E-mail: " . $_POST['uwemail'] . "<br>Tel.: " . $_POST['tel'] . "<br>U wenst informatie over: " . $_POST['checkbox6'] . "" . $_POST['checkbox3'] . "" . $_POST['checkbox4'] . "" . $_POST['checkbox5'] . "" . $_POST['checkbox7'] . "<br>Opmerking/Vraag: " . $_POST['field'] . "<br><br>"; echo "<a class=\"main\" href='javascript:history.back(1)'>Ga terug</a>"; //Bericht na het verzenden van de e-mail |
Ik had graag gewild dat van in plaats dat er een link "Ga terug" en de persoon erop moet klikken, en dan één pagina back gaat, deze automatich naar een andere pagina wordt redirected na 4 seconden.
Wie kan mij helpen.
Ik ben een novice, dus maak het niet te technisch.
Hartelijk dank.
Cossworth
[ Voor 7% gewijzigd door RobIII op 14-10-2007 17:53 ]