Hallo,
Ik ben van plan om een nieuwe te computer te kopen. Mijn wensen t.a.v. de nieuwe configuratie zijn
Nog een vraagje… Ik kijk nog steeds in een Iiyama Vision Master Pro450 CRT 19 inch. Waarom? Omdat de platte schermen zo een grote resolutie hebben dat de letters echt klein worden en als ik ze groter wil hebben (fontsize omhoog, dpi omhoog of resolutie omlaag) dan worden de letters en de randen van icoontjes korrelig, zelfs met ClearType of dergelijke. Suggesties?
Ik ben van plan om een nieuwe te computer te kopen. Mijn wensen t.a.v. de nieuwe configuratie zijn
- Het ding moet stil zijn.
- Op het moment dat ik ergens op klik moet het beeld er staan (niet wachten!).
- Ik speel geen games (daar heb ik een blinde vlek voor) maar ik heb wel veel applicaties tegelijkertijd open; FireFox, I-Exploder, Word, Excel, Acces, Outlook, Acrobat, Irfan, HTML-Kit, JetAudio, Azureus.
- Geen dure processor, maar de E2160 lekker overklokken tot 3Ghz!
- Asus P5K-SE, iP35, 1333Mhz
- Intel Pentium Dual-Core E2160 1.8G, 800MHz -
- Kingston Dual Channel Kit 2GB PC2-6400
- Asus EAH2400Pro 256MB
- Nexus LXM-8200 Real Silent Heatpipe
- Western Digital 500GB
- Antec Solo-EU Quiet Mini Tower Case
- Nexus NX-4090 Real Silent power supply, 400W
Nog een vraagje… Ik kijk nog steeds in een Iiyama Vision Master Pro450 CRT 19 inch. Waarom? Omdat de platte schermen zo een grote resolutie hebben dat de letters echt klein worden en als ik ze groter wil hebben (fontsize omhoog, dpi omhoog of resolutie omlaag) dan worden de letters en de randen van icoontjes korrelig, zelfs met ClearType of dergelijke. Suggesties?